wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by pummel27, Aug 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Wow, gelukkig is er nog hoop voor de meiden die overtijd zijn en al een negatieve test hebben gehad. ;)

2. Niet meer actief

En dat ben ik dus vandaag ook geworden,helaas..... maar we gaan gewoon door! :D

Alle meiden succes!

Malina

3. Niet meer actief

He jammer meid!
    Veel succes in de volgende ronde!

Dikke knuf!

4. MJenDiEv

MJenDiEv Lid

Aug 1, 2007
    21
    0
    0
    Heb vrijdag voor het laatst getest. Had gisteren wel een slijmsliert, wat kan beteken dat je eisprong er is... :-s Had een cyclus van 28 gepakt voor die banner, we zullen zien... We gaan vanavond maar wat vroeger in bed en klussen! :)

5. MJenDiEv

MJenDiEv Lid

Aug 1, 2007
    21
    0
    0
    Heb vrijdag voor het laatst getest. Had gisteren wel een slijmsliert, wat kan beteken dat je eisprong er is... :-s Had een cyclus van 28 gepakt voor die banner, we zullen zien... We gaan vanavond maar wat vroeger in bed en klussen! :)

6. MJenDiEv

MJenDiEv Lid

Aug 1, 2007
    21
    0
    0
    teveel op OK geklikt! :D

7. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Net als jullie zit ik ook in twijfel! Heb vanavond weer getest en weer negatief :) Ik word er een beetje hopeloos van. En ik weet eigenlijk ook niet precies hoe lang ik nu overtijd ben. De afgelopen 3 maanden had ik een cyclus van ongeveer 21 dagen, behoorlijk kort. En 7 juli was ik nu voor het laatst ongi en sindsdien niet meer. Ik ben voor mijn banner uitgegaan van 26 dagen, een wilde gok, als ik uit zou gaan van 21 dagen, dan ben ik nog langer overtijd! Ik wil eigenlijk morgen de ha bellen voor een bloedtest; maar zou hij dat wel willen? Of krijg ik te horen dat ik gewoon moet wachten totdat mijn evt. ongi komt? En tja, als ik hier lees dat je zelfs na 13 dagen nog positief kan testen, dan weet ik niet meer wat ik moet doen, zucht. Heb al 2,5 weken last van buikpijn door de dag heen, wat zere borsten en humeurwisselingen en nog steeds geen ongi of een positieve test....
    Liefs,
    Lise

8. Niet meer actief

Pff, wat een spanning zeg!
    Ik zou het gewoon proberen bij de huisarts.
    Maar ik hoop dat je gauw positief test!

9. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Lies; dank je! Ik heb trouwens een donkerbruin vermoeden dat de huisartsassistente zegt dat ik gewoon mijn ongi moet afwachten...verhalen als de mijne (en velen met mij) horen ze waarschijnlijk zo vaak...
    Ik twijfel trouwens wanneer ik nu weer moet testen als ik niet naar de ha kan, omdat ze zeggen dat ik bijv. moet wachten...?!

10. Niet meer actief

Ja als ik jou was zou ik ook gewoon de huisarts bellen, dan heb je daarna misschien wat zekerheid.
    Weet je tenminste zeker dat er niet iets anders aan de hand is.
    Wat ook wel helpt als je belt (doe ik ook wel eens) is een beetje overdrijven. Meestal kun je er dan gewoon tussen komen.

Succes meid

11. Niet meer actief

Na een weekje weer testen?Ik kan het niet volhouden maar het is een goede instelling. :)

12. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik bel morgen gewoon en vraag om advies en laat bijv. een afspraak inplannen voor volgende week vrijdag (ben ik vrij). Mocht ik bijv. volgende week dinsdag weer testen en ik heb een plus of ik ben ongi geworden, dan kan ik altijd nog de afspraak cancellen...pff, wat een gemaal van mij :)

13. Niet meer actief

Nou, hoop dat je snel duidelijkheid hebt want dit is niks!

Liefs!

14. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ik ben toch ongi geworden ...t is niet veel, maar denk dat t wel telt als ongi zijnde

15. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    He bah Blabla, dikke knuffel voor jou!

Nou, ik kan om half 5 bij de ha terecht! Weliswaar niet mijn eigen ha, maar bij een vervanger. Ben benieuwd of er iets uitkomt. Mijn zoontje neem ik mee, want ik ben vandaag vrij en dus mamadag :)

16. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    ik ben 10 dagen overtijd..
    gisteren nega getest...dus ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben,maar dat het gewoon lang duurt voordat mijn ongi weer op gang komt..

ik vind het nu wel echt vervelend worden maarja...wat doe je eraan?

liefs esther

17. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    vervelend he ester als het zo lang duurt, hoop dat je ook snel duidelijkheid hebt

18. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    bij mij zijn er ook nog stees geen :evil: :evil:
    Morge ga ik nog eens testen

@ Angel4life Hoe komt het dat je eigenlijk al meer dan 6 weeke ver zit. Wanneer was dan je laatste Ongi. Aangezien je na 13 dagen overtijd getest hebt.

Groetjes

19. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik ben gisteren ongi geworden, na alle mogelijke klachten die ik had: meer dan 2 weken lange lage rugpijn en buikkrampen, 's nachts wakker worden, zweten en af en toe misselijk... Om maar te zeggen dat je lichaam je best voor de gek kan houden!

20. Niet meer actief

Weet er alles van helaas :(

Maar toch balen meid!

Hoop op meer geluk in de volgende ronde... ;)

Share This Page