hallo allemaal hier na 23 dagen overtijd toch echt errug ongi.. nou ja, tis nu eenmaal zo, op naar de volgende ronde! en het is ook wel weer prettig om te merken dat mijn lijf werkt, dat ik 'gewoon' ongesteld kan worden.. (altijd positief blijven he?!) groetjes sjaan
Dat lijkt me ook wel weer fijne, hoe raar het ook klinkt. Moet ook nog ongi worden maar er is nog niets te zien hoor. Heb ookal negatief getest dus zwanger zal ik ook wel niet zijn. t is gewoon afwachten.... zucht
Hoi meiden, Nou ik ben ook van de partij hoor, ik ben nu 13 dagen over tijd. Gisteren morgen heb ik getest, maar helaas negatief. Nu zit ik nog wel in de eerste ronde hoor dus ik mag niet klagen Ik heb nu ook echt zoiets laat die duiveltjes nu maar komen, dit geeft best een onzeker gevoel. Na het weekend ga ik nog wel eventjes een test doen. Mijn huisarts is op vakantie, 20 augustus is hij weer terug mocht ik dan nog niet opoe zijn dan ga ik ook gewoon even een afspraak maken. Die onzekerheid vind ik nog het aller vervelendst... Nou meiden toch prettig om te lezen dat meerdere dit hebben... liefs oogappeltje
Hier ook aan de 10e dag vandaag. Ik denk dat ik het weekend toch nog een test ertegen aan gooi. Heb wel pijn in mijn borsten, vooral als ik in de auto over een hobbeltje rijd, en heb een opgeblaze harde buik als ik heel de dag heb gewerkt, ik sta de hele dag op mijn werk. Nog maar even wachten
Nou, hier ook nog geen ongi. Ik ben vanmiddag naar de ha geweest; zij gaf aan dat het alle kanten op kan gaan en dat het best nog lang kan duren voordat ik ongi wordt, misschien wel maanden...! Ik hoop van niet natuurlijk. Mijn rommelende buik en lage rugpijn hebben voornamelijk met mijn darmen te maken (misschien lichte stress en psychisch veel met het zwanger worden bezig zijn...). Dus ik ga niet meer testen! Een eisprong zou ook nu of binnenkort kunnen komen en de ha gaf aan (bekend verhaal) dat je 14 dagen na de eisprong ongeveer ongi wordt. Dus wij gaan gewoon weer klussen en ik zet even geen banner meer onder mijn naam, want ik heb toch geen idee meer hoe mijn cyclus nu loopt Afwachten, helaas, waarschijnlijk op een ongi, laat die nu maar snel komen!
Ben ook van de partij hoor, nog geen gezien helaas zou ik haast zeggen. Heb al een test gedaan maar negatief. Ga denk ik volgende week toch even langs HA even kijken wat die er van vindt want ik wordt behoorlijk sjaggie van al die pijntjes
Ik ben ook van de partij, ik denk dat ik 5 dagen overtijd ben maar omdat mijn cyclus wat onregelmatiger is weet ik dit niet zeker. Toch al 2 testen gedaan maar allebei negatief. Ik ben een stuk emotineler de laatste dagen, mijn reuk is sterker, mijn smaak anders, mijn buik is opgezwollen en het lijkt alsof mijn borsten wat groter zijn. Zo dat was het wel denk ik haha Ach ja we kunnen niks anders dan wachten wachten wachten. xxx
Shit zeg, ik ben nog steeds niet ongesteld, en ik heb er gisterochtend nog een test tegenaan gegooid, maar die was negatief. Heb wel regelmatig wat ongi-krampen en soms voel ik het er haast uitlopen om he zo maar te zeggen, maar er komt niets... En verder heb ik ook geen klachten die op een zwangerschap wijzen eerlijk gezegd... (maar ja, op zich zegt dat eigenlijk ook niet zo veel) Als het uitblijft moet ik toch over een paar dagen nog maar eens testen.
@ hansje en onsukkie: Wat een spanning bij jullie! Hoop dat er alsnog een pos test aankomt! Ik duim voor jullie!
Ben nu al aan dag 43 van mijn cyclus Terwijl mijn vorige cyclus 29 dagen was Ik ga vandaag nog maar eens een test halen. als het neg is mag mijn ongi wel kome. Heb 3 dage gelede een test gedaan overdag maar had teveel gedronken voor ik de test deed. ik wist da je dan beter ni kan testen maar ik was zo ongeduldig da ik toch had getest
Hey emmi, Ik ken het, als je wilt testen dat moet je het ook gelijk doen ondanks dat je weet dat door teveel drinken het negatief kan zijn. Als ik jou was zou ik toch die test morgenochtend doen, ze zeggen wel dat het op ieder moment van de dag kan maar vertrouw dat niet zo. 15 dagen overtijd is wel heel wat. Ben benieuwd! xxx
Hey Hansje Ik heb deze ochtend mijn urine opgevangen in een potje. Is dat eigenlijk betrouwbaar? groetjes
Als het een schoon potje is en als je gelijk gaat testen wel. Je moet het niet een hele dag laten staan, hoe verser hoe beter haha. xxx
eerste keer testen was negatief...vanochtend weer getest en er was een heeeeeeeeeeeeel vaag streepje...te weinig om te denken dat ik zwanger ben....nu na een uur zie ik ook niks meer!
Hoi noukie, Na een uur dat je op die test kijkt met dat vage streepje? Of dat je een nieuwe test hebt gedaan? Want ze zeggen een streepje is een streepje ook al is hij heel erg vaag. Je zou dan over 3 dagen nog een test kunnen doen in de ochtend. Succes! xxx
Vandaag weer een negatieve test. Zit ook al op dag 37 van mijn cyclus. De langste cyclus was 24 dagen. Ik wacht nog 2 weken en dan ga ik naar de ha, als ik dat zelf vol hou.
Heej Jessica, Balen dat je een nega test hebt! Je hebt dan wel een lange cyclus zeg. Succes als je naar de HA gaat