Vandaag na een week wachten nog maar eens een test gedaan. Weer negatief Zit nu al op dag 40 van mijn cyclus en denk dat als maandag mijn ha terug is van vakantie ik toch even langs ga. Moet wel toegeven dat ik nu zoiets had met die test van: Het zal wel weer niet. Dus mijn teleurstelling valt dan ook wel mee. Maar baal gewoon dat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Heb ik ook. Maar ik weet gewoon niet zeker of mijn test nu pos of neg is. Ik had een horizontaale streep in plaats van een vertikaale streep. Dus zal ik WEER moeten wachten. Ik haat wachten :x
ja toen ik een uur later keek na het vage streepje toen was het weg..het moet toch wel bliven staan? ja ga gauw toch maar een nieuwe test kopen om te kijken wat ie dan geeft...ben nog niet echt overtuigd
Je hebt testen dat je binnen een bepaalde tijd het kan aflezen en het dan verdwijnt. Dus als ik jou was zou ik een nieuwe test doen. Ik zal voor je duimen! xxx
ja ga ik zeker doen! En ik had een minder sensitive test als andere dus ga ik nu eentje kopen waar je het eerder kan aflezen...jij ook veel succes!
hoi hoi Heb een vraagje. Ik heb stekende pijn links en soms rechts onderin mijn buik, maar ook soms aan beide kanten. Weet iemand wat dit wil zegge? groetjes
Ik wou dat ik het kon zeggen emmi. En dan ook die testen die geen uitsluitsel geven? Zijn het geen ongikrampen of iets dergelijks? Sterkte! xxx
Niks, kan zwanger zijn maar kan ook niet. Ik was ook overtijd en had het maar ben toch ongie geworden... Afwachten dus....
Hey Het waren wel geen ongi krampen. Het ware eerder steeke aan de buitenkant van mijn baarmoeder. Ik ga weer een weekje wachte voor ik weer test zal doen groetjes
Hoi dames, Ik ben nu een 3 tal weken overtijd. Nu ja wat is overtijd. Na een jaar gestopt met de pil is mijn cyclus nog steeds niet terug op orde. Vorige week vrijdag een test (Kruidvat) gedaan en na 5 minuten niets te zien. Dan maar in de kast gestoken. De volgende morgen was er een heel fijn streepje te zien maar aangezien dit niet echt geldig is wacht ik gewoon nog tot volgende week vrijdag en ga dan weer een testje doen. We zullen wel zien.... Zowieso ga ik op 11/9 naar de gyne op jaarlijkse controle. Hopelijk is het daartegen idd raak he. Groetjes, Veke
Ik ben ook "overtijd". Ik heb een hele onregelmatige cyclus en ben gaan tempen. Nu ben ik 17 dagen na mijn ei. Gisteren getest, maar negatief.. Mijn temp is nog steeds erg hoog. Ik snap er niks meer van... Vandaag wel ontzettend misselijk. Voor de rest geen symptomen.
ik ben 13 dagen overtijd en nog altijd niets...... werd vanmorgen wakker met pijnlijke en grotere borsten... als ik volgende week maandag niet ongi ben dan bel ik de HA. liefs esther
Nou zeg ik zie dat je laatste cyclus 92 dagen was. Dan word je toch ook gek! Hoeveel testen heb je toen gedaan?
Hallo! Ik ben gisteren uiteindelijk toch ongi geworden, op dag 37. Ik ga nu dus uit van een cyclus van 36 dagen. Ik was ook al ver overtijd, wel meer dan 10 dagen, maar helaas, na alle negatieve testen toch ongesteld. Voor jullie dames hoop ik ook op meer duidelijkheid!
Goeiemorgen dames, Lise jammer dat je ongi bent geworden meid, op naar de volgende ronde! Ik zit nu op dag 43 van mijn cyclus en nog geen ongi te bekennen. Nog steeds afwachten dus. Als ik het deze week niet word gooi ik er maar weer een testje tegenaan. Af en toe wordt je wel gek van de onzekerheid. xxx
Hoi hoi, Ben een tijdje afwezig geweest, maar er zijn er toch wel een aantal ongesteld geweest of zijn zwanger -> GEFELICITEERD! Nou hier is het nog steeds wachten geblazen, doe nu ook maar een keer per maand een test en die zijn nog steeds negatief. Anders heb ik altijd een engelengeduld, maar nu dus niet he. Ik ga maar weer terug zitten op mijn wachtbankje. Groetjes Taby.
Jeetje Taby, je geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld! Ben je al met die lange cyclus naar de huisarts geweest?