wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pummel27, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    10 dagen overtijd...hah dat geeft hoop :p
    ik denk ook bij elk krampje dat ongi eraan komt...je wilt ook niet weten hoe vaak ik naar de wc ga haha
     
  2. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik was vorige ronde 20 dagen over tijd. En toch nog ongesteld geworden.
     
  3. Niet meer actief

    Verschrikkelijk dat wachten, wachten en nog eens wachten.
    Ik ben nu 8 dagen te laat, en ben het al helemaal zat... kan me voorstellen hoe jij je hebt gevoeld.
     
  4. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    ja dat geef hoop he haha

    hoelang zijn jullie al bezig en zitten jullie nog in de ontpil fase?

    ikzelf heb de pil nooit echt geslikt zeg maar en sinds april helemaal niet meer wel gewoon een normale cyclus en als ik een dag overtijd was en ik deed een test dat kon ik de klok erop gelijk zetten dat ik die dag of de volgende dag ongie werd maar heb ondertussen al 3 testen versleten maaruh nog steeds niks :D vanacht en vanmorgen wakker gelegen had kramp in me buik en nu nog steeds steken in me lies dus of de :evil: komen er toch aan ik heb echt geen idee meer nu word er een beetje moedeloos van heb wel erg pijn in me armen en benen heb ik paar maanden geleden ook erg last van gehad en toen kreeg ik een miskraam ik wist niet eens dat ik zwanger was dus zit daardoor wel beetje te stressen hoor maargoed gewoon niet daar aan denken dan komt het allemaal wel goed :) (ik probeer mezelf nu moet in te praten hoor haha)
     
  5. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja dat zei je al idd, denk dat we ons ook allemaal wel beseffen dat overtijd zijn niet iets positiefs hoeft te betekenen.
    Toch is t leuk om er met andere over te kletsen en te kijken wie welke symptomen heeft enzo
     
  6. Niet meer actief

    Nee daar heb je gelijk in, maar totdat de :evil: :evil: er niet zijn blijf je toch stiekem hopen.
    Doe ik in ieder geval wel, al zou het wel erg snel zijn om na de pil meteen zwanger te raken.
    Ga er verder ook niet van uit dat ik zwanger ben, maar de hoop blijft.
     
  7. Niet meer actief

    Ik zit in ronde 12
    Altijd netjes 28 dagen...
     
  8. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja dat bedoelde ik ook angel :), zolang er geen bloed is blijf je hopen, ook al weten we dat we wel realistich moeten blijven.
    En ach er zijn heus wel meer meiden die direct na de pil al zwanger zijn...t zou geen medisch wonder zijn, dus er is best een kans :D
     
  9. Niet meer actief

    We kunnen wel een lijstje maken :)
    Wie doet er mee?


    Overtijd, maar negatief getest.

    Lies: nod 29 juli, 12e ronde
     
  10. Emmi

    Emmi Actief lid

    13 mei 2007
    138
    0
    16
    hey

    Ik zit in ronde 2. Toen ik stopte met de pil dacht ik ook dat ik zwanger was maar waren symptomen van het ontpillen.
    En nu doordat ik roos bloed heb verloren denk ik dat het misschien raak is en dan is er een andere kant van mij die zegt dat ik moet stoppen met dromen. Ik word zot van het afwachten en ben er eigenlijk wel te veel mee bezig.
    Zijn er nog meiden die denken dat het raak is?
     
  11. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    zat ergens op internet te lezen dat als je zwanger zou zijn de baarmoedermond zacht is en ergens anders dat die hard is :( toch wel leuk dat iedereen elkaar tegen spreek ik zou niet eens weten hoe je zoiets moet onderzoeken haha meiden die hier een antwoord op weten haha
     
  12. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    ook ik ben overtijd.

    Ben nog nooit zolang overtijd geweest.

    Heb getest, maar deze was negatief.

    Ik heb soms wat zeurderig gevoel in m`n buik, dit is niet hetzelfde gevoel als ongie bukpijn. Ben behoorlijk moe, en slaap toch genoeg. Moet vaak plassen en urine lijkt wat donkerder, terwijl ik genoeg drink.

    Ik wacht nog wel af, misschien morgen of het weekend nog een keer testen.

    Succes voor iedereen die ook overtijd is, ik duim voor jullie!
     
  13. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hey Renate007 voor jou dus ook spannend wanneer heb je getest? en dat zeurderige gevoel heb ik ook al een paar dagen aan me urine merk ik eigenlijk weinig nou iedergeval succes en zal voor je duimen!

    ps ben je al lang bezig en ben je nog aan het ontpillen?
     
  14. Niet meer actief

    Hoevaak testen jullie?

    Ik deed het tot nu toe elke dag maar ben van plan nu effe te nokken met testen...
     
  15. mams28

    mams28 Lid

    18 jul 2007
    20
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik ook 4 dagen overtijd en al negatieg getest gisteren...pfff weet het ook ff ni meer, zaterdag weer opnieuw als er dan nog niks is

    xxx
     
  16. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik heb met 5 dagen overtijd getest.

    Zijn wel enige tijd bezig, in ieder bij een jaar nu.
     
  17. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    Ik ben gestopt met de nuvaring en we zitten nu in de 1e ronde voor ons 1e kindje. Ik ben al 11 dagen overtijd, zaterdag had ik negatief getest, morgen test ik nog eens... [-o<
     
  18. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Dag allemaal,

    Zie mijn banner.
    Vanmorgen getest, maar helaas negatief :( .
    Zou ik te vroeg getest hebben?

    Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden, het zijn toch spannende tijden!

    Dag dag Gerlinde
     
  19. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik ben 7 maart gestopt met de pil.
    Had in het begin geen last ervan, maar laatste weken was ik erg snel vermoeid, buik die opgezwollen is en komt er steeds witte afscheiding uit mijn borsten.
    Toen vond ik het toch wel tijd worden om contact op te nemen met de huisarts, maar mijn bloedonderzoek wees niks uit.
    Nu moet ik van mijn huisarts geduld hebben en als ik voor oktober nog niet ongesteld ben geweest, dan mag ik weer terug komen en zal hij me doorsturen naar de gynaecoloog.
    Maar ik hoop toch echt wel voor oktober ongesteld te zijn geweest hoor.

    Groetjes Taby.
     
  20. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hoi gerlinde1 ik ben ook al een tijdje overtijd zie banner :D maar ik heb ook nega getest :cry: was vanmorgen naar de verloskundige geweest (das hier om de hoek en moest er toch langs lopen haha) die zei dat je beter kon testen als je 10 dagen overtijd ben...dus heb nog een beetje hoop iedergeval succes :D
     

Deel Deze Pagina