wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pummel27, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    jeetje tabby wat een verhaal zeg heb je geen medicijnen gehad die je ongie kan opwekken ik heb dat wel gekregen bij me dochtertje en snel erna was ik zwanger omdat er ook hormonen inzitten ..mischien eens naar vragen ;) iedergeval heeeel veel succes :D groetjes
     
  2. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nee, mijn huisarts wil niet zo snel die medicatie voorschrijven.
    Ik moet eerst even afwachten of dat mijn lichaam zelf op gang wil komen en als dat niet lukt dan verder kijken wat ze kunnen doen voor me.
    Dus moet nu gewoon heel veel geduld hebben (en dat heb ik eigenlijk niet :D :) )

    Groetjes Taby.
     
  3. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi pummel!

    Moeilijk he dat wachten!
    Dit is feitelijk de eerste keer dat de mogelijkheid van een zwangerschap er in zit, gezien mijn "historie".
    Heb jij wel eens je hcg laten prikken?
    Ik heb het vandaag laten prikken en het was maar 10. Misschien heb ik dit ook te vroeg laten prikken.
    Afwachten dus.........
    Ik heb wel gespannen borsten en ben een beetje misselijk, maar ik ben bang dat ik mezelf voor de gek houd.

    Merk jij iets?

    Laten we elkaar op de hoogte houden,

    dag dag
     
  4. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hoi gerlinde1 is inderdaad lastig dat wachten zeg :( hier nog niks te bekenen heb ook niet echt ergs last van ga wel vaker naar de wc en heb wat krampjes in me buik en steekjes in me liezen en vaag getintel in me borsten en dat was het wel zo beetje

    heb me hcg nog niet laten prikken wist niet eens dat dat kon haha

    tjah nog maar ff afwachten word er echt moedeloos van hoor hahaha groetjes
     
  5. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    Je heeft me hoop! :D Morgen testen en hopelijk is het positief! [-o<
     
  6. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hey MJenDiEv zo spannend! hoop echt dat je posi test :D is dit de eerste keer dat je ga testen ...groetjesss
     
  7. Niet meer actief

    Ha meiden, nog niemand ongie geworden zie ik!

    Goed teken!Alles in het roze!

    Ik ga morgen weer een tesje wagen..
     
  8. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    hoi hoi nog steeds geen ongi, morgen weer testen dus :)
     
  9. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    goeiemorgen meiden :D zie dat er bij jullie ook nog steeds niks is :D spannend! hier ook niks te bekenen :D heb wel vlagen van misselijkheid ....gisteravond weer kramp in me buik en weer dacht ik daar komen de :evil: ....duss niet! nou iedereen succes alweer haha
     
  10. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    dat heb ik gister ook de hele dag gedacht :)
    maar niks te zien...
    was gister tegen t einde van de middag wel ineens weer misselijk en duizelig en ik was harstikke moe (heb ik de laatste tijd wel vaker rond een uur of 4), ben uiteindelijk ook rond half 10 maar in bed gaan liggen
     
  11. Niet meer actief

    Getest en weer negatief.......... :cry:

    Dit is toch niet leuk meer hoor!
     
  12. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    jeetje lies schiet ook niet op zo he...12de ronde zag ik je bent al een tijdje van de pil af dan..toch? in een eerder bericht van mij stond dat ik langs een vk was geweest om te vragen wanneer je het best kon testen en zij raden me aan 10 dagen..dus mischien dan nog eens proberen..ik wil vandaag ook testen maar durf eigenlijk niet haha beetje raar mischien :( nog steeds geen :evil: hierzo beetje raar gevoel in me buik/maag tjah ik heb geen idee meer dus wacht gewoon nog maar af al is dat wachten heeel moelijk haha nou meid succes! en de rest ook nog steeds natuurlijk haha
     
  13. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Lies had je geen bloedtest laten doen waarvan je nog op de uitslag aan t wachten bent?
     
  14. Niet meer actief

    Ja die moet nog. Dat gebeurt in het ziekenhuis en dat is een half uur met de auto. Ik heb helaas nog geen vervoer :(

    (dacht dat de arts het zelf wel zou doen ofzo :( )
     
  15. Niet meer actief

    Ja ik ben nu alweer een jaar van de pil af en altijd netjes op tijd met ongie...
    Ik hoor het wel vaker van die 10 dagen dus ben nog steed hoopvol.
    Wanneer heb je voor het laatst getest?
    Ik test gewoon met het idee dat ie toch weer negatief is... :)

    Ik voelde me gisteravond op en top zwanger...Apart gevoel in de buik soms tegen het pijnlijke aan...vlagen van misselijkheid gevoelige tepels en er moe....alleen 's morgens valt dat allemaal wel weer mee :(

    Nouja, afwachten maar....
     
  16. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja kijk dat heb ik dus ook vaak, mooi, ben dus niet de enige

    als ik smorgens opsta lijkt er niet veel aan de hand
    tegen de tijd dat ik op mijn werk ben heb ik soms als met vlagen steekjes enzo in mijn buik...maar tegen t einde van de middag lijk ik veel meer "kwaaltje" te hebben

    wel balen dat je zo ver af woont zeg :S
     
  17. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hoi lies ik heb gister ochtend nog getest maar niks...gaat me allemaal toch wat lang duren t eenige wat je kan doen is afwachten :(
     
  18. Niet meer actief

    pffff..afwachten ja.....

    Toch heb ik niet de angst om ongie te worden, jullie wel?
    Ik ben er inmiddels wel aan gewent dat ie mooi wit is als ik mijn ondergoed naar beneden doe :) (nouja, wit, heb wel veel last van witte vloed..) :oops:

    Gisteravond ineens een heel ienimienie spetje oud bloed en ik dacht OOOOOOOHHHHHNEEE :pale: maar verders gelukkig niks meer :whistle:

    Heb trouwens op dit moment wel wat spierpijn in borst aan arm zijde. En het lijkt wel of mijn darmen/maag naar boven zijn verhuist.
    Als ik zit is het erg prettig om mijn riem en knoop los te doen :(

    Nouja, we gaan weer wachten.....

    Wel fijn dat we zo een clubje hebben!
     
  19. Niet meer actief

    Hoe weet je waar ik woon dan :)

    Ooooh wacht effe hij valt :)
    Je bedoeld van het ziekenhuis! :oops: :oops:

    Ja da's wel balen!
     
  20. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    hahahaha ja t ziekenhuis bedoelde ik idd

    maar ook ik ben steeds bang ongi te worden hoor omdat je toch vaak echt bijna hetzelfde gevoel lijkt te hebben

    heb zelf ook wel last van afscheiding..maar die is meestal niet echt wit..maar nogal vloeibaar (lekker onderwerp zo he)

    nouja had net echt allemaal "speldenprikjes" achter mijn schaambeen weer...echt een raar gevoel

    ben benieuwd...hoop dat ik morgen durg te testen ;)
     

Deel Deze Pagina