wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pummel27, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!
    Hier nog eentje die er 3 testen door heen heeft gegooid, maar negatief. Ik had 3 maanden lang een cyclus van 21 dagen, dus behoorlijk kort en nu zit ik op dag 30 en nog steeds niet ongi. Mijn banner gaat uit van een cyclus van 26 dagen, maar dat is ook maar gissen. Vanochtend dus mijn 3e test, negatief. Wat kan je hier nu uit concluderen? Kan ik alsnog over een paar dagen positief testen, na zo lang overtijd? Ik voel ook verder geen ongi aankomen...
     
  2. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn test van gisteren was ook negetief. Zit nu op dag 31, mijn eisprong is geweest op dag 14. Snap er niks meer van. Innesteling ging gepaard met wat (heel weinig) bruine afscheiding en erge ongipijn dat was trouwens op dag 21.
     
  3. Niet meer actief

    Sterkte allemaal meiden!
    Geen bloed geeft moed, maar ik vond ook na alle negatieve testen hoop je bijna snel ongie te worden zodat je door kunt....

    Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal positief testen!
    En anders veel succes in de volgende ronde!

    Dikke knuf!
     
  4. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ha dames,

    wat een ellende niet. Ben 4 dagen overtijd, maar nog niets hoor. Vanochtend nog getest maar helaas... Heb wel beetje last van bruine afscheiding maar zet niet door. En dan die symptomen..., om de haverklap naar het toilet, gezwollen borsten, aders in borstel, moe zijn etc. Moeder natuur haalt volgens mij de boel flink overhoop! Wordt er wel moe van hoor, heb zoiets van dan niet zwanger maar laat me dan in ieder geval ongesteld worden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

    Meiden hoop in ieder geval dat het bij iemand deze keer raak is en voor rest duimen maar!
     
  5. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Het is inderdaad wat! Ik ga ook bijna hopen op mijn ongi, zodat ik weer verder kan met een nieuwe cyclus!

    Verder wens ik iedereen die zwanger is veel geluk, geniet ervan! En de wachtenden; ik wacht mee!
     
  6. Emmi

    Emmi Actief lid

    13 mei 2007
    138
    0
    16
    Laten we hoope dat er momenteel te weinig hcg hormoon is :D
    En dat we binnekort een pos test in handen krijgen of dat we ongesteld worden want van dat wachten word je inderdaad gek. Heb ondertussen al 3 dromen gehad dat ik zwanger was :)

    Ik denk dat ik nog 2dagen wacht om te testen omdat ik ook geen negatieve test wil zien.
     
  7. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    haha ja heb ook al 2 x gedroomd een positieve test in handen te hebben en 2 of 3 x dat ik een babytje had....stom gedoe ook :)
     
  8. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi meiden,
    ik ben wel minder ver overtijd maar heb ook negatief getest. Heb daarentegen steekjes in de onderbuik en een licht vermoeden dat het zou kunnen raak zijn want wat ik soms voel voelt net als toen ik de eerste keer zwanger was. Ik heb ook vreemde dromen die ik anders nooit heb.
    Vind het wel spannend maar ben wel bang om teleurgesteld te zijn, we hebben er deze keer wel erg op los geklust op vakantie :oops:
    Ik ga pas woensdag opnieuw testen als ik tegen dan niet ongi word!
    Veel succes meiden en we houden elkaar op de hoogte ;)
     
  9. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Vandaag ook weer een test gedaan.
    Dit was voor ons pas de 2e test, maar helaas was hij negatief.
    Van mij mag die ongi gewoon komen hoor.
    Ben nu echt een beetje depri en ga nu echt een beetje denken dat er iets mis is.
    Dit komt omdat er bij mij op de zaak, we zijn daar met 9, er al 3 niet op de natuurlijke manier zwanger zijn geworden.
    Ben dus bang dat het aan de stoffen lig waar we mee werken.
    Is natuurlijk allemaal onzin, maar als je zit te wachten dan haal je van alles in je hoofd he.

    Jullie ook sterkte en hopen dat we snel meer weten.
    Hoelang wachten jullie voordat je naar een ha ga?
     
  10. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    hey meiden nou ongi heb gister heel goed doorgezet jammer genoeg dus al die kwaaltjes waren kwam toch door die ongi..maargoed kweet nu gelukkig waar ik aan toe ben...dus op naar de volgende ronde ...al meer nieus hierzo? groetjes
     
  11. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik zit ook maar te wachten, 2 negatieve testen en geen ongi. Hoe vervelend kan het zijn... :(

    Ik wacht maar af... heb nu toch geen test meer in huis. Ga er op m'n gemak maar es wat besellen en zodra ik ze binnen heb nog eens testen, als de rode duivels tenminse niet langs zijn gekomen (let's hope).

    Daarnet waren mijn man en ik samen op de brommer weg (niet nuttig overigens) en toen legde hij de hele tijd zijn hand op mijn buik. Pfff... bijzonder gevoel is dat dan! Maar ja... helaas... nog geen posi. Zucht...
     
  12. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Vervelend he? Ik ken het; heb helaas wel nog testen in huis, dus kan me niet inhouden!
    Wat een muts ben ik he?
     
  13. gyan

    gyan Nieuw lid

    13 jul 2007
    4
    0
    0
    limburg
    ik zit nu al op dag 59... neg test...
    allemaal kwaaltjes ben bij HA geweest die vertelde me nog 1 week af te wachten dat gedaan nog geen ongi en nog geen pos test ga nu dinsdag naar het ZH voor echo.. erg spannend allemaal, maar toch ook eng bang dat er iets mis is..
    SUCCES voor iedereen!
     
  14. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Spannend hoor, ik duim voor je dat het GOED nieuws is!
     
  15. ikke1986

    ikke1986 Lid

    27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    bij mij hetzelfde verhaal ik ben 13 juni voor het laatst ongsteld geweest en ja het is nu inmiddels 5 augustus 2 x negatief getest wel al toen ik 2 week overtijd was.... ik wacht gewoon af maar heb het super moeilijk enneh mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er een klein hummeltje inme zit..... hoop het maar zie het somber in......
    groetjes ikke
     
  16. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,
    Had op 22 juni mijn laatste ongi en al 5x :oops: :oops: neg getest.
    Ik kan me jouw gvoelens goed voorstellen; dan liever ongi dan heb ik tenminste zekerheid. Heb jij ergens last van, bepaalde symptomen?
     
  17. MJenDiEv

    MJenDiEv Lid

    1 aug 2007
    21
    0
    0
    Nu wil ik toch ook wel mijn :evil: ... :( Heb al 2 negatieve testen gehad, en ik doe geen testen meer tot ik de :evil: heb :)
     
  18. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik ben nu 7 dagen overtijd en nog gister weer een nega test.
    Hoe lang wachten jullie met naar de dokter gaan.
    De mijne is weer eens met vakantie en is volgende week maandag weer terug.
    Dat zou dus 14 dagen over tijd zijn.
    Is dat dan te vroeg om langs te gaan?
    Als de ongi er nog niet is natuurlijk.
     
  19. sjaan1983

    sjaan1983 Lid

    29 jun 2007
    29
    0
    0
    hoi,
    hier in hetzelfde schuitje.. ben 18 juni ongesteld geworden, net nadat ik met de pil was gestopt. heb 3 dagen voor mijn NOD wat bruinverlies gehad, daarna niets.. dus nu 22 dagen overtijd, al heel wat :oops: :oops: testen er tegenaan gegooid, niets.. wel wat klachten maar ook die probeer ik wat te negeren, kan net zo goed van ontpillen zijn, aankomende menstruatie of héél misschien een zwangerschap.. durf er haast niet meer op te hopen, maar denk er héél véél aan!
     
  20. sjaan1983

    sjaan1983 Lid

    29 jun 2007
    29
    0
    0
    hoi,
    hier in hetzelfde schuitje.. ben 18 juni ongesteld geworden, net nadat ik met de pil was gestopt. heb 3 dagen voor mijn NOD wat bruinverlies gehad, daarna niets.. dus nu 22 dagen overtijd, al heel wat :oops: :oops: testen er tegenaan gegooid, niets.. wel wat klachten maar ook die probeer ik wat te negeren, kan net zo goed van ontpillen zijn, aankomende menstruatie of héél misschien een zwangerschap.. durf er haast niet meer op te hopen, maar denk er héél véél aan!
     

Deel Deze Pagina