wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pummel27, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaan1983

sjaan1983 Lid

29 jun 2007
    29
    0
    0
    iets te fanatiek met op ok klikken zie ik al, excuus! :oops: :)

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    :) Sjaan

Nou, hier nog steeds geen ongi...dacht gister ff dat t eraan zat te komen, maar niks...nu ook nergens meer last van

heb alleen steekjes in mijn buik en heb allemaal blauwe aders over mijn borsten lopen :rolleyes:
    Maargoed...testen doe ik voorlopig in elk geval niet meer

zijn jullie trouwens niet bang dat je ineens midden op de dag op je werk ofzo ongesteld worden en er niks van merken in eerste instantie :oops: :)

3. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    goedemorgen allemaal,

dus er zijn veel meer vrouwen met hetzelfde probleem.... ik word er nu heelerg moe van want ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben... ik weet ook echt niet wat ik er nu aan moet doen is nu anderhalve week terug dat ik getest heb maar durf het ook niet meer het voelt nu zo langzamerhand echt als eeen tegenslag zeker nu ik al 2 jaar van de pil af ben en nu wij er een jaar mee bezig zijn.. groetjes ikke

4. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ikke, ben je normaal wel regelmatig?
    als je al zo lang van de pil af bent kan ik me voorstellen dat t helemaal rot is als je een onregelmatige cyclus hebt

5. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    hooi blablabla,

normaal zit ik tussen de 28 en de 35 dagen dus dat vind ik vrij regelmatig maar ditheb ik nog niet eerder meegemaakt dus jah baal echt.... het toch zeggen ze dat ik nog zwanger zou kunnen zijn raar is dat toch.... het kan zijn dat mijn hcg niet pakt of dat ik toch later bevrucht ben ik snap er niks meer van.......

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    hmm dat is wel vreemd als je dan nu ineens over tijd bent...Ik zou toch nog eens testen als ik jou was, sommige vrouwen testen pas na 2 weken ofzo positief...dus t kan evengoed nog ;)

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    In anderhalve week kan het hcg veel gestegen zijn hoor, heb je kwaaltjes of merk je helemaal niets? Overigens kan je cyclus in de war zijn door stress of door bv vliegen.
    Maar ik zou in jouw geval toch nog een testje wagen hoor!
    Via deze site kan je goedkope zwangerschapstesten aanvragen die snel geleverd zijn.
    Succes! Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ben wel nog net niet overtijd want heb lange cyclus (banner klopt niet helemaal).

8. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    jah ik weet dat het kan stijgen hoop ook dat dat is gebeurd..... klinkt misschien stom maar volgens mij heb ik echt geen stress en heb ook niet gevlogen en heb regelmatig werk en al dat meer... ik wil niet dat ik mezelf gek ga maken met kwaaltjes maar toch ze zijn er wel... opgeblazen gevoel, hele zachte borsten steken in de lies slapende/tintelende handen en voeten... veel witverlies maar jah dat komt vaker voor.....
    wil mezelf niet blij maken met een dode mus.....

9. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi allemaal

Morgenvroeg ga ik voor de 2de keer testen. Heb voor de zekerheid nog 1week gewacht voor moest het zo zijn dan zou het nu toch pos mogen zijn. Eerlijk gezegt als het morge neg is dan verklaar ik mezelf gek :)
    omdat ik er zo zeker van ben en anders houd mijn lichaam mij wel goed voor de gek. De laatste dage is zelfs mijn temp hoger 37,1
    Heeft er nog iemand van jullie 1week na eisprong roos bloed verloren?

10. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    nee ik niet........ jij wel dan?

11. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    ja, daarmee dat ik denk dat het miss wel raak is. Ik had dat trouwens ook bij mijn eerste zwangerschap

12. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    o oke! ik hoop het voor je zou geweldig zijn! ik heb wel heel erg veel last van witverlies

13. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Hey ikke

heeft de HA een bloedtest bij je gedaan?
    Ik had hier op het forum eens gelezen dat er iemand pos pas teste na 7weeke zwanger te zijn omdat die weinig hcg hormoon had. Laten we hoope dat dat ook voor jouw de reden miss is

Ik duim voor je

14. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    :D Ik ook. Heb zelfs 2dagen schimmel infectie gehad :oops: En heb gehoord dat dat ook wel vaker voorkomt bij zwangere vrouwen

15. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    jah dat klopt infectie komt vaker bij zwangere vrouwen voor ik hoop het voor je.... HA heeft geen bloedtest gedaan ze zei dat dat nog niet hoefde ben vorige week woensdag geweest ze zei je bent waarschijnlijk gewoon onregelmatig ongesteld dus dat heeft geen zin en ze vertelde mij ook dat een thuis test eerst ook geen uitkomst was wat idd sommige vrouwen maken niet zo snel het hcg aan en zij vind die testen vrij onbetrouwbaar en zij raad aan om te testen wanneer je 2 week overtijd bent dus idd als je onregelmatig ongesteld bent dan kun je de test doen als 3 of 4 week overtijd bent dat was het beste zij ze maar ik word er veelste zenuwachtg van ( al dat wachten!) ik heb woensdag een afspraak te staan bij de gyn dus dat wordt spannend

16. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Ik hoop het echt voor je! Hou je me op de hoogte hoe het dan wo is geweest

Groetjes

17. ikke1986

ikke1986 Lid

27 jul 2007
    34
    0
    0
    groningen
    jah zal ik doen! ben zo zenuwachtig ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken.... ik hoop dat hij iets vind! klein babytje graag zelfs! haha maar jah als er niks is dan moet ik aan de medicijnen en weet niet of ik daar wel zo naar uitkijk dan voelt het net of je faalt......

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    vandaag getest en negatief ! daar gaan we weer!

hoelang zal mijn cyclus nu weer gaan duren..

in mijn vorige cyclus was ik op een gegeven moment 40 dagen overtijd......van de huisarts moest ik wachten, ongi komt vanzelf zei ie, toch een verwijsbrief voor de gyn gekregen en 3 dagen ervoor ongi geworden.....ben toen niet meer naar de gyn geweest.

oktober zijn we een jaar bezig als we dan nog niet zwanger zijn dan gaan we naar de huisarts voor een verwijsbrief.

19. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    He wat rot voor je.. sterkte meid!

20. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Het was niet roze maar meer wat bruine spotting. Maar wel minimaal hoor.

Deel Deze Pagina