wie nog meer overtijd maar nega getest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by pummel27, Aug 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hi Tabby,

Ik ben jaren aan de prikpil geweest, toen ik daarmee stopte werd ik ook maar niet ongesteld! De HA en Gyn wouden mij ook geen medicatie voorschrijven. Toen ben ik naar een Shiatsu-therapeute geweest. Deze vrouw behandelde de hormoonpunten in mijn lichaam doormiddel van een soort massage (HEERLIJK! :D ) Toen ik ermee bgon wist ik niet of het zou helpen, maar na 2 behandelingen ben ik voor het eerst in jaren weer ongesteld geworden! Mijn zorgverzekering vergoed het zelfs!

Ik hoop dat je er wat aan hebt want ik weet precies hoe je je voelt...

Ik ben nu 4 dagen overtijd, 2 nega testen en natuurlijk wil ik heel graag zwanger zijn, maar zo niet dan wil ik nu ook wel heeeeel graag wel weer ongesteld worden...

Gr Malina

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Shit, heb ik vanmorgen getest, doet die test het niet goed. Test-streep is niet duidelijk, maar er leek wel een klein C-streepje te staan... nog even spannend dus, want ik hoef nu niet te plassen, dus kan niet een nieuwe test proberen. Zucht...

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Da's balen onsukkie, t is toch allemaal erg spannend he. ben zelf inmiddels 5 dagen overtijd maar niets hoor, gebeurt van alles met m'n lichaam maar negatief getetest :cry:

Begin inmiddels zoiets te krijgen van kom nu maar met die menstruatie dan weet je tenminste waar je aan toe bent, hier wordt je gewoon zo onzeker van. Moest vanochtend me gewoon bedwingen om niet weer een test te doen, ben maar snel naar het toilet gegaan zodat het niet meer kon, zucht...

4. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    Had je dan in de ochtend of overdag getest?
    En hoe ver was je dan toen je teste?

groetjes

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    ik werd vanacht wakker met ontzettende buikpijn...heb om half 4 snachts beneden op de bank gezeten omdat ik me in bed geen houding wist te geven...nu had ik vanmorgen een klein beetje bruin bloed verloren.....maar dat lijkt ondertussen weer weggetrokken. Nu heb ik wel nog buikpijn (gelukkig niet meer zo erg als vanacht)

ben benieuwd of de ongi nu nog doorzet....anders weet ik ook neit wat ik hier nu weer van moet denken

@angel4life gefeliciteerd meid!

6. saro

saro Lid

Sep 26, 2006
    63
    0
    0
    hoi hoi allemaal

ik ben ook nog steeds niet ongi geworden heb ook al een test gedaan ook negatief nu dat ik lees vanaf dag 10 nog eens heb ik nog wel hoop
    maar inderdaad het is allemaal erg onzeker dus ik leef met iedereen mee ik weet hoe het voelt ik heb ook lichte kwalen zoals niet goed naar het toilet kunnen urine iets donkerder van kleur soms erg misselijk maar ja het is gewoon allemaal afwachten

nou groetjes en iedereen veel succes en hopen op positief

saro

7. saro

saro Lid

Sep 26, 2006
    63
    0
    0
    hoi hoi allemaal

ik ben ook nog steeds niet ongi geworden heb ook al een test gedaan ook negatief nu dat ik lees vanaf dag 10 nog eens heb ik nog wel hoop
    maar inderdaad het is allemaal erg onzeker dus ik leef met iedereen mee ik weet hoe het voelt ik heb ook lichte kwalen zoals niet goed naar het toilet kunnen urine iets donkerder van kleur soms erg misselijk maar ja het is gewoon allemaal afwachten

saro

8. saro

saro Lid

Sep 26, 2006
    63
    0
    0
    hoi hoi allemaal

saro

9. saro

saro Lid

Sep 26, 2006
    63
    0
    0
    sorry voor het twee keer plaatsen ging iets mis

10. Niet meer actief

Ik was 13 dagen overtijd, en 's ochtends getest

Liefs

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Hallo,

Even een vraagje...
    Ik was vanochtend weer erg ongeduldig :oops: Dus ik heb vanochtend een test gedaan, die was negatief. Nou mag ik volgens mijn banner eigelijk morgen pas testen. Maar nou vraag ik me af zo 1 z'n dag wel wat uit zou halen. Lijkt me stug toch dat ie morgen wel ineens positief is. Ik denk dat ik maar even tot zaterdag wacht (tenzij de :evil: komen).
    Wat denken jullie?

Tinkerbel ;)

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier nog steeds geen ongi. Zondag ga ik opnieuw testen.

13. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    1 dag na het uitblijven van je maandstonden kan je meer hcg hormoon in je urine hebben. Maar bij sommige is er dan nog steeds niet genoeg hcg hormoon en hebben pas 1 week later of langer een pos test

groetjes

14. Niet meer actief

Pffff, wat een spanning zeg!
    Ik hoop dat de test zondag duidelijk wodrt met twee streepjes!

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Hoi Emmi,

Bedankt voor je reactie. Blijf dan zolang de :evil: wegblijven dan maar hopen op een goeie maand.

Liefs Tinkerbel ;)

16. ukkepukje

ukkepukje Lid

Jul 27, 2007
    44
    0
    0
    k was na 37 dagen :evil: :evil: geworden.... had ook overal last van. Misselijk, zere borsten, vaak plassen etc..... dus er was hoop,
    maar helaas :( t mocht niet zo zijn.
    De misselijkheid is nu nog steeds niet weg hoor. Kan zowat niets eten of ik wordt er beroerd van...
    Lastig dat ontpillen :( :x

17. Niet meer actief

37 dagen :confused: :confused:
    Dat is niet leuk meer! :(
    Ik hoop dat je cyclus gauw wat regelmatiger mag worden! ;)

18. ukkepukje

ukkepukje Lid

Jul 27, 2007
    44
    0
    0
    dankje wel! :D
    wij hopen het ook!

19. MJenDiEv

MJenDiEv Lid

Aug 1, 2007
    21
    0
    0
    Nog steeds aan het wachten op de :evil: maar ik weet in feite niet precies de lengte van mijn cyclus... :( Was wel niet met de pil dat ik stopte, maar met de nuvaring, maakt dan een verschil? :-s

20. Niet meer actief

Zou het niet weten maar 17 dagen overtijd is behoorlijk wat...
    Wanneer heb je voor het laatst getest?

Liefs

Share This Page