Wie nog meer overtijd maar negatieve testen!??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Demi1982, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Hier zijn ze ein-de-lijk gekomen! op naar de volgende ronde!

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    :$ ik krijg mn broek niet meer dicht...

heb verleden week er nog in gepast... hhheuh:(

en ik ben ook niet bijgekomen...

mss komen toch mn :x:x:x dat ik daardoor een opgezette buik heb...

ik begrijp niets meer van mn lichaam...

3. madam

madam Lid

Nov 16, 2009
    86
    3
    8
    Ik ben vandaag 10 dagen overtijd en 3 negatieve testen verder...
    Heb wel al een dikke week van ongi kwaaltjes, buikpijn, en lage rugpijn. Ook ben ik erg moe, last van steekjes en ben erg vroeg wakker steeds...
    Vorige week ook 2 dagen pijnlijke oksels gehad:(

Vanmiddag leken bij de rode duiveltjes zich toch aan te kondigen maar nu geen spoortje meer te bekennen....

Voel me zo raar en onzeker nu, stiekem blijf je toch hoop houden hè...

Voor alle andere meiden, hoop voor jullie op goed nieuws!

groetjes verwarde madam

4. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ben ik toch niet de enige die na zolang overtijd nog steeds negatieve testen heeft.. wordt er helemaal moedeloos van..

5. madam

madam Lid

Nov 16, 2009
    86
    3
    8
    @ Nachtzon, misschien heeft het roemeense vrouwtje wel gelijk? Ik hoop het voor je!:)

6. madam

madam Lid

Nov 16, 2009
    86
    3
    8
    Hoi Tante Pol, je wordt er zeker moedeloos van!
    Twijfel, onzeker... en het wachten duurt zooooo lang!

Hopelijk snel een positieve test voor je!

Maar ik denk voor mezelf ook wel : als er dan toch geen zwangerschap is, laat dan de duiveltjes ook maar komen, dan kunnen we verder! En weet je waar je aan toe bent...

Voor ons wordt dat dan ronde 10

7. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hey tante pol.
    nog steeds niet ongi?
    ik ook nog steeds niet hoor.
    zit nu op dag 33.
    ik had zaterdag ochtend nog een nega test, dus testen laat ik lekker zitten komende dagen.
    wanneer komen die duivels nu???
    iedereen succes met wachten.
    groetjes layla

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @Madam en tante pol, Hier ook 11 dagen overtijd.. zucht en negatieve testen...

9. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Hallo meiden,
    Ik klets graag ook even mee. Zit inmiddels op dag 43 en nog niets te bekennen. Heb ook nergens last van eigenlijk. Voel me gewoon goed (wel druk op werk). Maar zoals julllie aan mn 'handtekening' kunnen zien, heb ik wel vaker lange cyclussen. Maar de laatste maanden werd het wel steeds minder lang (klaar met ontpillen?). Heb nu 1 negatieve test gedaan. Weet nog niet wanneer ik weer ga testen, kijk het denk nog maar een weekje aan. Als ik dan niet zwanger mag zijn, zou mn ongi toch ook wel erg fijn zijn. Dan kunnen we weer opnieuw beginnen. Nu weet je niet waar je aan toe bent, best vervelend. Bij mij werkt de Etos Zwanger worden dus nog niet helemaal om mn cyclus regelmatiger te krijgen (of zou ik dan toch zwanger zijn...)
    Ik blijf iig meelezen en hopen op goed nieuws voor ons allemaal.

10. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    Hello ladies,

Schiet lekker op hier he!! Ik nu 15 dagen overtijd.. Nu op dag 49 dus.. Geregeld ongi krampjes, maar komt niks.. En mn buik is mega opgezet.
    Denk toch dat velen van ons een cyclus overslaan.. Bij zo lang overtijd moet je toch een keer positief testen!
    Ik aan t wachten op resultaten van bloedprikken, geen urinetest sinds do meer gedaan. Maar ga ervan uit dat ook bloed neg is.
    Mn HA zei ook dat mocht je hcg zo laag zijn dat je bij 12 dagen overtijd (heb vr geprikt) niks in de urine ziet, er waarschijnlijk ook niets uit de bloedtest komt. Maar volgens haar is dat sowieso zeldzaam. Cyclus overslaan komt veel vaker voor. Blijf het wel vreemd vinden dat ik dan zo'n dikke buik heb. Maar goed, mn hormonen zullen wel flink van slag zijn!

Ga wanneer de uitslag neg is, maar proberen het 2-3 weken van me af te zetten, tot mn eventuele volgende ong zou moeten komen. Komt er dan nog niets, dan eis ik een echo!!!!

Sterkte allemaal met wachten!

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    wachtende dames veel succes!

12. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb vanmorgen getest maar ik weet het echt niet er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje... misschien gewoon een indrooglijntje.. ik ga van de week nog een keer testen, ik hoop dat ie dan duidelijker is!!! Maar voor alsnog ga ik ervanuit dat het toch een indrooglijntje is..

13. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Helaaaschhh mijn duiveltjes komen al weer :(

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook nog geen nieuws... gisterenavond nega getest... deze morgen grieperig... heb keelpijn en mn oren ook...
    nog niet ongi... pfff wist ik het tenminste al...

15. madam

madam Lid

Nov 16, 2009
    86
    3
    8
    Nog steeds niet echt ongi...
    Wel behoorlijk buikpijn met vlagen en sinds gistermiddag heeeel licht bloedverlies, maar te verwaarlozen...
    Zucht....

Tante Pol, een licht streepje, lijkt mij toch goed nieuws!!!
    Hoop dat we je kunnen feliciteren!

16. Frenk

Frenk Lid

Nov 12, 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het een beetje apart :( Gisteravond tegen zessen had ik lichtroze bloed. Nog niet heel hevig, maar ik ging ervan uit dat het 'gewoon' mijn ong. was. Maar het gekke is dat het bij dat heeeel lichte bloedverlies is gebleven gisteren.
    Tegen lunchtijd vanmiddag een heel klein speldeknopje bloed en zojuist ook weer een klein rood fliebertje (excuses voor de plastische omschrijvingen hoor, maar ik weet niet hoe ik het anders goed uit kan leggen)
    Verder dus nog niks. Misschien duurt het nog een paar dagen voor het echt loskomt of misschien is het iets anders.. Heel vreemd dit.
    Normaal gesproken is mijn ong. meteen op volle toeren zeg maar...
    De een na laatste cyclus had ik wel een aarzelend lichtroze begin (op dag 21), maar dat hield dan wel die hele dag en de volgende aan en toen was het op dag 23 op volle kracht...
    De laatste cyclus (ook 23) gewoon "keurig" ongesteld geworden.

Heel apart dit...

Ik wil nergens op hopen en probeer er vanuit te gaan dat het gewoon mijn ong. is, maar je gaat toch twijfelen...

Ik heb afgelopen vrijdag nog getest en die was nega. Ik mocht van mezelf morgen eventueel weer testen (want dan ben ik over het gemiddelde van mijn laatste cycli, bij gebrek aan een heldere NOD) maar ik twijfel nu of ik dat moet doen of dat ik nog wat langer wacht om te kijken of deze ong. doorzet..

17. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    Nou wat ik dus al dacht hoor.. Mn HCg waarde is 1,2.. Absoluut niet zwanger dus!! Wel al 16 dagen overtijd.. wat een heerlijk iets toch dat vrouwenlichaam!! ;);)
    Nu maar afwachten wanneer mn :x zich eindelijk laten zien... Ben normaal super regelmatig, dus hoop niet dat dit het omslagpunt is naar een onregelmatige cyclus!!! :(

Sterkte allemaal met wachten!!

18. jongemoeder21

Nov 17, 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een gedoe allemaal met die cyclussen

soms denk ik zou t niet gewoon tussen je oren zitten

dat je zoooo graag zwanger wilt zijn en dat daarom de duivels niet opkomen dagen

ook het feit dat je je gewoon een scheinzwangerschap in kan denken en dan ook nog de verschijnselen krijgt....

maar het is gewoon heel erg naar om elke x weer die negatieve test te hebben.. dan heb je ook zoiets van laat me dan maar ongesteld worden....

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben tenminste blij dat ik dan niet de enige ben die zich dat "verbeeld" lol
    liever met zn allen gek, dan gek alleen :p hahahaa

20. jongemoeder21

Nov 17, 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dhaha ja daar heb je gelijk in...

Share This Page