Wie nog meer overtijd maar negatieve testen!??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Demi1982, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey meiden,

Ik kom met jullie meekletsen bij dit topic :)... vandaag 8 dagen overtijd, dus ook al over mijn langste cyclus tot nu toe (30). Ben nu twee negatieve testen verder.. de 1e 2 dagen na NOD en vanochtend weer getest. Helaas... ook ik zit in de situatie van laat de duivels maar komen dan weet ik waar ik aan toe ben.... Heb tussendoor wel beetje bloed/ bruine slijm verloren na eisprong en paar dagen voor NOD heftige steken rechts gehad wat een dik uur aanhield.... weet nu dus totaal niet wat dat te betekenen had.. Had gehoopt op een innesteling, maar dat zal wel niet het geval geweest zijn.....

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik kom er ook weer op terug, ik dacht dat ik gister ongi werd maar toch helemaal niets!
    Alleen gister een innieminniepietsie beetje bloed op t wc papier..
    En nog steeds negatieve testen..

3. madam

madam Lid

16 nov 2009
    86
    3
    8
    Ha ha ha, zeker weten Nachtzon!

Bij mij zijn toch de duivels op komen dagen , dus wij gaan op naar ronde 10!
    Kan ik me opnieuw gek maken :p;)

Hoe gaat het met jou, alweer een beetje opgeknapt?

En alle andere dames al nieuws?:)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik ben nu 12 dagen overtijd en nogsteeds geen teken van een aankomende ongi, vannacht weer ziek geweest ( 2de keer in deze cyclus diarree en ik was echt misselijk) dus slecht geslaen, en mijn vriend ook door mij hahaha :p hij heeft iets te verduren met me ;)

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey meiden mag ik me hier ook aansluiten ben vandaag 5 dagen overtijd en ik had zondag 1 dag na mijn nod een negatieve test.

6. Frenk

Frenk Lid

12 nov 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier tot nu toe nog 'droog'.... Durf niet te hopen...

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey frenk hoelang ben je overtijd?

8. janet66

janet66 Nieuw lid

18 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een vraag heeft iemand enig idee ?? ik heb 6 jaar lang een inplanon gehad .. maar 2weken geleden eruitgehaald en ongevr paar dagen later sex gehad met me vriend is er een kans dat ik nu zwanger ben ... we willen het heel graag ik moet wel heeel erg vaak plassen maar dat is het enige.. iemand een idee??

9. Frenk

Frenk Lid

12 nov 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet ik niet precies :( Ik heb een onregelmatige cyclus. De laatste twee cycli duurden 23 dagen, het gemiddelde van de afgelopen 4 cycli is 32 dagen...

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik sluit me ook aan:d Ben vandaag 2 dagen over tijd en heb vanmorgen negatief getest:(

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb mn implanon ook laten uithalen een 5tal weken geleden ik had hem bijna 3 jaar... 2,5 weken geleden ng geen eisprong gehad...(hoewel mn ovutest wel aangaf dat ie zou plaatsvinden...) dus ik zit net met hetzelfde probleem...

hier ng steeds alles droog, test deze morgen ook NEGATIEF:x langzaam wordt het echt zuur...

achja, en heb ng vette griep te pakken ook...

12. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hallo,

Ik sluit me ook aan! Had ook een eigen forum gestart, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd! :) Ik ben vandaag 5 dagen overtijd. Normaal altijd op de 30e dag ongesteld en nu al 5 dagen overtijd... Testen waren op dag 1 ('s ochtends) en dag 3 (eind van de middag) negatief. Nu ga ik morgenochtend denk ik nog 's een test er tegen aan gooien! Zit al in ronde 20, dus 't wordt tijd! Verder alleen niet echt veel symptomen... :(

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    :$:$:$
    meiden ik geloof het zelf nog niet!!!! ik heb dus vanochtend getest en euhm... toen was er niets te zien op die test en nu kijk ik daarnet en opeens zie ik een heeeeeeeeeeel licht roze streep... als dat roos is dan is dat toch geen indrooglijn, of niet? straks komt de HA ivm mijn griep, dan laat ik die lekker bloed trekken (goh, heb ng nooit zo graag een naaldje gevoeld)oooooooooooh ik hoop het zooooooooooo zeer!!! ik sta hier te springen als een ping pong bal :p

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha, doc is net geweest en ziet die test ook als positief :)
    Maar, hij komt vanavond ng eens terug om bloed te laten trekken :) Tegen vrijdag eet ik dan meer :p hhhhhhhhhhhhooooopppp het zo zzeeeerrr... niemand die me dan ng vr gek verklaard :p

15. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ahww wat goed nieuwss Nachtzon!! superduper gaaf!!

16. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hoi Nachtzon,

Dat zou natuurlijk helemaal top zijn!! Het maakte dus niet uit dat je dit afgelezen hebt buiten de afleestijd? Hoop het voor je!! Spannend zeg!! Fijne dokter heb jij dat ie 2x per dag langs komt! ;)

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    geen idee... dokter zei als het roos is, dan was het in de roos :p hahaha

dus of dat nu binnen of buiten de afleestijd was... achja *sigh* , ik wacht gewoon effe :p

18. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Nou, spannend hor! Ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt!!

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha ja ik oooook :p sta te popelen :p

en mijn doc komt normaal niet twee keer daags, hij had enkel de buisjes voor bloed te trekken vergeten...8)

20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik ook!
    Heb eind september de Mirena laten verwijderen, een week later goed ongesteld en tot nu toe niet ongesteld; wel zwangerschapskwaaltjes (we proberen ook zwanger te worden) maar geen positieve testen. Weet dus ook niet wanneer mijn nod is; had normaal een cyclus van 42 (stipt) zonder de mirena...
    Ook op de wachtbank dus...en ondertussen proberen niet gek te worden....8)

Deel Deze Pagina