ja is idd vervelend denk ik... ik heb me er nu bij neergelegd... geen testen meer voor mij... zal het wel zien... zodra ik ECHT misselijk ben, zal ik het wel weten Ik houd me er ook niet meer mee bezig (al heb ik wel vannacht gedroomd dat ik 2 positieve testen had...) Maar verder leid ik me tot en met af en is de gedachte om een babytje te krijgen niet meer hoofdonderdeel van mn bestaan geworden lol
En ook hier nog niets te bekennen............grrrrrrrrr:x. Wil eigenlijk de ha bellen, maar vind dat ik ook geduld moet hebben. Sta dus in tweestrijd. Laatste ongi was zondag 4 oktober, dus ben bijna 8 weken verder. Heb rommelende darmen, maar verder niets. Ik wil mn lichaam leren kennen, nu snap ik niets meer van!
hallo meiden!! ik wil mn eigen hier ook graag melden (a) ben nu al 10 dgn overtijd! En ook al vanaf jan. bezig.. dus kan niet ontpillen zijn! We zijn ook al 10 testen (negatieve ) verder.. helaas nog niks.. dinsdag HA Voor bloedonderzoek.. iemand evervaring mee? liefs
He hallo, ook al vind ik het niet leuk om mee te delen, ik wilde jullie toch op de hoogte houden.. ik heb de uitslag van de bloedtest en die was negatief... ik hoop echt dat mijn ongi nu maar een keer begint want dan kan ik tenminste beginnen, zit nu op 52 dagen... Succes voor alle meiden die nog in spanning! En voor alle zwangeren GEFELICITEERD!! Groetjes!
hoi hoi, ook ik ben nu al 10 dagen overtijd en 3 negatieve testen verder, je wordt er idd erg onzeker van,
Hier nog maar 1 dag overtijd en een negatieve test. Ik voel wel menstruatiegerommel sinds gisteravond, maar nog niks te zien. We wachten maar af. Ik ga van niets uit
Ook ik mag mij nu aansluiten. Hier ook negatief getest. Na 3 dagen overtijd. Inmiddels zijn de duivels vanmorgen komen opzetten :'-( Op naar ronde 2
Ach Tante Pol, wat vervelend En de andere dames, welkom (ook al is de aanleiding minder leuk ) Ik zit inmiddels op dag 46. Geen idee hoeveel 'overtijd', gezien mijn onregelmatige cyclus. Was vanochtend bij de tandarts. Hij wilde foto's maken (doen ze 1x per 2 jaar). Ik vroeg of dat geen kwaad kon als je mogelijk zwanger bent en toen heeft hij ze inderdaad niet gemaakt. Het was immers niet strikt noodzakelijk. Maar, in ieder geval, hij zei dus dat je dankzij de zwangerschapshormonen last kunt krijgen van gezwollen en bloedend tandvlees en dat mijn tandvlees inderdaad gezwollen was. "Niet dat dat een betrouwbare zwangerschapstest is hoor, mevrouw" Gisteravond heel erg steken rechts in mijn buik en vanochtend krampen bij mijn schaambeen. En ook nog veel misselijkheidsvlagen... Maar niks qua ongi en de laatste test (van vrijdag) was nog altijd negatief Ik heb er zolangzamerhand echt genoeg van. Ik wil graag uitsluitsel. Of zwanger of ongesteld, maar dit is niet leuk zo..
daar kan ik me bij aansluiten lol hier deze morgen WEER negatief getest :S en nog steeds geen rode engeltjes... kijk maar eens mn banner :S
sluit me maar eens aan hier!! ik ben geloof ik 3 weken overtijd! geen positieve testen,, dus heb vor de zekerheid een afpraak gemaakt bij de ha!! moet morgen om 9 uur!! laat het wel even weten!! xxx
Hoi Dames, Ik wil me hier graag ook aan sluiten, Ben nu 7 dagen over tijd.. en al een aantal negatieve testen verder.. Ik ben nooit telaat ongesteld. En voel van alles, maarja kan ook zijn omdat k datwil ik heb de kruidvat 2 voor 5 gedaan? en jullie? En hebben jullie ervaringen dat mensen toch negatief testen en later als nog zwanger bleken te zijn?
Hey iedereen, ook ik wil me graag hier aansluiten. Ben op 3 oktober voor het laatst ongi geworden, dus zit nu al op dag 59. Al een aantal dagen ben ik wat misselijk en lijkt het alsof mijn maag in mijn keel zit. maar ja...da zal ook wel schijn zijn omdat je iets graag wilt. Test was immers een zondag nog negatief en ook mijn temperatuur is niet gestegen. (al is tie trouwens de hele tijd nog niet gestegen geweest) Hoop voor iedereen dat ze snel duidelijkheid krijgen. Tis misschien niet leuk als de rode duivels komen, maar dan weet je tenminste wel waar je staat!!! Ik duim en steek kaarsjes aan voor veel || op de testen!!
ik ben ook de hele tijd misselijk... heb geheel andere eetgewoontes en mn eten smaakt ng nauwelijks... verder ben ik supermegamoe de hele dag rond en savonds kan ik niet slapen. Mijn baarmoeder alsook mn eierstokken doen pijn en soms heb ik zelf krampen tot in mn rug... Ook mn brosten doen ng steeds pijn :S al in al lijk ik wel zwanger... maar mijn testen blijven negatief :S
Ik ben nu 3 dagen overtijd (banner klopt niet) en vanmorgen negatief getest. Ook ben ik met vlagen misselijk. Verder steken aan de zijkant maar niet zoals normaal als de duivels komen. Ik wacht tot eind deze week met de volgende test.
Ik ben ook overtijd. Ik zit vandaag op CD 40. Heb vanmorgen negatief getest. Ik heb de volgende symptomen: * moe moe moe * misselijk (als ik iets eet is het even over) * sommige etensgeuren niet kunnen verdragen * pijnlijke borsten * onderbuik voelt anders van binnen: trekkerig gevoel/steekjes * rommelende darmen * iets meer plassen * beetje maagzuur * af en toe last van bekken (had BI in vorige zwangerschap) * realistisch dromen * vergeetachtig * futloos haar * beetje hoofdpijn Zo das een hele lijst geworden. Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn? X Linda
@linda2 ik hoop het... bij mij dezelfde symptomen, maar weet niet zeker of ik al echt overtijd ben.... Als je gaat testen wens ik je in ieder geval veel succes! liefs annette
Hoi Dames, Ik heb vandaag een clear blue test gehaald. En net gedaan.. En die was weer negatief Jammer die onzekerheid.. Ben ik nou echt te ongeduldig? Ben normaal echt nooit overtijd! Ben ook dagelijks misselijk, al zon 3 weken.. en nog wat kleine dingetjes. Hebben jullie al getest?
hihaaaaaaaaaaa vandaag naar de gyn geweest... er staat een eitje op springen doc zegt deze week ng flink klussen en dan ben ik tegen kerst zwanger oooooh ik hoooop het zo
ik ben 2 weken overtijd (ongever) ben gistere naar de ha geweest bloed laten prikken,, want had ook negatieve testen! (2 voor 5 van de kruidvat!!!!) de dokter zei dat het wel vaker voorkomt negatieve testen en tch zwanger!! eey die lijst met klachten lijkt inderdaad wel op een zwangerschp!!,, maar je lichaam kan ook splletjes met je spelen! zelf heb ik et gvoel niet zwanger te zijn maar dat er iets anders aan de hand is dat het te maken heeft met me onregelmatige cyclus!! maar als ik niet zwanger ben moet ik naar de gyn die gaat dan een vaginale echo maken en kijken of er wat aan de hand is!! ik word ge van die negatieve testen wat wilt mijn lichaam nou pppfff gelukkig ben ik niet de enige!! liefs en hopen op eeen paar positieve testen allemaal
Wat toevallig zeg!! dat ik nu deze topic aan het lezen ben. Ik ben nu 8 dagen overtijd en inmiddels al 4 testen gedaan, afgelopen maandag laatste test gedaan en negatief. Ik snap er echt niets van!. Ik ben elke maand precies op de 30e dag ongesteld, ik vraag me af of mijn lichaam me voor de gek houd. Ik voel namelijk ook nog geen ongesteldheid opkomen, normaal erg veel last van. Wat zou het kunnen zijn?