Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb vanmorgen weer negatief getest. Ik heb ook niet het gevoel dat de duivels eraan komen. Wel heb ik nog steeds steken in mijn buik, pijn in mijn onderrug en hoofdpijn.
Nou dames, ik ben vande week toch ongi geworden hoor. Je lichaam kan je mooi voor de gek houden, altijd precies optijd ongi. en nu ff niet.. Maarja nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoop op beter nieuws van jullie
Ben nu precies 1 week overtijd en nog steeds geen tekenen dat de duivels komen... heb vandaag nog geen test gedaan, wilde eigenlijk wachten tot morgenvroeg maar denk dat ik vanavond toch 1 doe
Vrijdag weer een miniscuul bloedvlekje en verder niks. Wel veel buikpijn, rugpijn en misselijk.. Zwangerschapstest nog altijd nega... :x
hoi meiden.. ik zou graag hier mee willen kletsten. Ik ben vandaag 13 dagen over tijd en ik blijf negatief testen. Ik heb al verschillende testen gedaan allebij het kruitvat merk etos claerblue en ook 1 bij de huisarts. pff je word hier erg nerveus en onzeker van. morgen moet ik terug komen bij de HA dus ik hoop dat ik een bloedtest krijg. liefs esseltje
hey nachtzon dankje wel!! ik dacht dat ik de enigste was met die steken in mijn baarmoeder en mijn eierstokken pff ben ik toch niet gek misselijkheid heb ik met vlagen ik eet juist de oren van je hoofd. ( normaal ben ik niet zon eter) Heel de dag moe en savonds het pafond maar weer is bekijken hihihi. Ik herken het!!! Maar mijn borsten doen geen pijn! Ik ga duimen dat het raak is bij je liefs esseltje
hehe, maar ondertussen weet k dus dat het ovupijn is Gyn heeft eergisteren eitje gezien, dus zijn we nu flink aan het klussen zwanger ben ik nog niet
ohww haha sorry had ik nog niet gelezen hihihi Ik hoop dat je partner raak schiet hihihi zou leuk zijn met de kerst Ik ga voor je duimen heel hard!! Hou me op de hoogte liefs esseltje
Hoi Meiden, Heb vandaag ook getest maar helaas negatief Denk dat ik nog maar weer een paar dagen ga wachten en dan alsnog een keer testen. Misschien heb ik tevroeg getest, toch maar een beetje hoop houden haha. Liefs
hee meiden, wat een "lekker" bekende verhalen allemaal hier zeg! ik zit nu inmiddels op 8 dagen overtijd en 2 negatieve testen (etos eigen merk) 1: op 1 dag overtijd 2: op 6 dagen overtijd nog steeds geen ongi dus morgen even nieuwe test halen (kv 2 voor 5 gaan t worden deze keer, veel goeds over gelezen tot nu toe dus) en dinsdag morgen toch maar weer testen eigenlijk wilde ik wachten tot het eind van de week, maar dinsdag kan t samen met vriendlief en das toch wel leuker hoop op een positieve test natuurlijk veel succes allemaal en ik hou jullie op de hoogte liefss!
hallo allemaal. ik ben sinds april van de pil af, maar dit is ons eerste ronde voor een kleine. ik ben dus 4 dagen overtijd. nu eigenlijk 5 dagen hihi. maar heb gister getest en was negatief. en heb met vlagen buikkrampen en steken. het voelt gewoon net of ik ongi word en denk ook steeds dat ik dat word. gister had ik een klein beetje lichtbruine afscheiding en vanavond had ik dat weer, maar was bijna niks. ik denk steeds dat het een voorteken is van de duivels. ik test niet eerder dan dat ik een week overtijd ben. ik duim in ieder geval voor jullie. liefs san.
Hoi allemaal Ben aan het lezen gegaan en kan met jullie meepraten ben al een aardige eindje overtijd 3 negatieve zwangerschapstesten weet het ook allemaal niet meer heb zeer pijnlijke borsten maagzuur hoofdpijn en heel erg moe het gekke is alleen dat ik in de nacht niet kan slapen. Morgenvroeg heb ik een afspraak met de huisarts want word hier knettergek van niks lijkt erop te wijzen dat ik ongi ga worden en vind het nu toch wel heel erg lang duren.. Iedereen heel erg veel succes !!!
Ik ben ook nog steeds overtijd. Ik zit nu op CD 45. Ik heb op 2 en 5 dec negatief getest. (kv 2 voor 5) Ik heb de afgelopen 2 dagen zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Het is moeilijk te beschrijven, maar hier komt ie: als je heel nodig moet plassen heb je ook pijn in je onderbuik en als je dan geplast hebt dan lucht dat op. Nou zo'n gevoel is het. Mijn buik is trouwens ook flink opgezet. Herkennen jullie dit? X Linda
hoi hoi ik bn ook over tijd en snap er niets van, heb al anderhalve week rommelende darmen en een appart gevoel in mijn buik. Mijn vriend zegt dat het wel een raak zou kunnen zijn. Ik had dat gevoel ook vorige week en nu weet ik t even niet... \ Ik heb predictor gedaan en kv test 2 voor 5 , beide negatief. Wie weet ??????????????????????????? Of je lichaam is gewoon aan het foppen, wat zit een lichaam soms raar in elkaar Groetjes en fijne dag allemaal, en hoop natuurlijk dat het voor ieder raak is.. @sweetandel... succes bij de huisarts, hoop dat je zwanger bent natuurlijK!!!!
Nou ik herken het heel goed. haahhaha wel knap dat jij het zo mooi kan omschrijven. Mijn man vraagt dan aan mij wat voel je dan? Jah ehhh... lastig niet echt pijn maar ook niet fijn hahahaha. Savonds heb ik ook elke keer een opgezete buik heel vreemd. Ik heb vanmorgen ook mijn temp op genomen en ik zit wel hooger als normaal! betekent dat iets?? Vanmiddag naar de huisarts ben benieuwd of ze wat kunnen vinden 14 dagen over tijd liefs
@Esseltje: Haha goede omschrijving he. Ben benieuwd wat jouw HA zegt. Ik ga pas naar de HA toe als ik op dag 55 zit (als ik niet ongi ben en neg test). Dat aantal dagen heb ik met mijn man afgesproken vandaar. En sowieso zegt mijn HA toch dat het van het ontpillen is enzo, want mijn vorige cyclus belde ik op en toen moest ik afwachten. Als ik dan ga bellen zeg ik gewoon dat ik na de laatste keer bellen nog steeds niet ongi ben geworden dus dat ik nu bijna 90 dagen niet ongi ben geweest zeg maar, want anders mag ik niet komen dat weet ik bijna zeker. Eigenlijk best erg dat het zo moet, maar het is niet anders. In een ander topic hebben ze het al over een blaasontsteking, maar dat heb ik al eens gehad en dat voelt toch anders aan. Lijkt me ook niet dat daar je menstruatie kan van uitblijven.
nou ik ben bij HA geweest. Hij kan niets voor mij doe. dus ik moet gewoon nog even 2 weken afwachten en dan de gyn bellen. Want dan zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben pfff. Bloed testen doen ze niet meer want urine is net zo betrouwbaar. zegt hij. Hij zij ook dat het bij 10 procent van de vrouwen voor komt dat er heel weinig tot haast niets van HCG word aan gemaakt. Dus ik hoop het hahaha. meiden succes nog liefs