wat heb jij voor een rare huisarts? de mijne trekt zoveel bloed als ik zelf maar wil dus van hem mag het elke week zijn desnoods
Ik snap er zelf ook niet veel van. Sinds vier jaar word dat niet meer gedaan. Omdat een urine test net zo geloof waardig is als een bloedtest. Dus ik weet het niet. Maar hij zegt dat ik best kans heb om zwanger te zijn dus moet nu maar weer 2 weken afwachten en als ik dan nog niet ongi ben dan moet ik de gyn bellen voor een afspraak. Want dan zou ik 8 weken zwanger moeten zijn zegt hij en dan kunnen zei een echo maken pff. liefss
nou inderdaad. dat is zeker raar. maar ja ik wacht het maar af ik weet het anders ook ff niet. Ben wel al heel de dag sjago hihi en mijn man vind dat niet gezellie!!! maar jah... ik ga maar hopen meer kan ik niet doen toch?? hoe is het met jou?? druk aan het klussen??? liefss
balen is dat he , dat wachten. Ik heb ook dat gevoel van blaasontsteking maar dat is het niet... Het is een appart gevoel wat moeilijk te omschrijven is.. Ik heb ook af en toe pijnlijke steken en me borsten aan de zijkant doen met vlagen zeer. We wachten en we wachten ...... pompiedompiedom...... Succes allemaal
Lieve mensen, Heb ik net ook op het forum een nieuw onderwerp gezet haha oer hetzelfde.. Jah op 1 of andere manier voeltr het voor mij alsof ik vast de enigen ben maar haha nee dus zeker niet! Wete jullie al meer? Hoop dat het positief is.. laat het wel even weten he.. hoe het allemaal afloopt.. oook weer intressant voor ons.. Sterkte allemaal en toppiezo forum.. Liefs Bo
nog steeds helemaal niets , vorige week waren ovaluatietesten positief en nu zijn ze geheel blanco, ook de zwangerschapstesten zijn geheel blanco. \ Ik had zo het gevoel zwanger te zijn maar dat zakt nu af. Laat ik maar ongi worden dan of postief testen want dit is niks.. getsie...!!!!!!!!!!!!!!!!! weet iemand anders al meer????
Nee, hier ook nog geen nieuws. Ben nu 10 dagen overtijd en test nog steeds negatief (eergisteren). Ga denk ik morgenvroeg maar weer een testje toen.
hier ook overtijd positieve ovutest gehad op 20 november eitje gevoeld op 21 november laatste ongi 4 november cyclus van 31 dagen testen ook altijd negatief maar wel veel kwaaltjes. 5 dagen na ei 3 dagen rozeverlies gehad en sindsdien de kwaaltjes. paar dagen voor NOD dik positieve ovutesten gehad kwaaltjes: grotere, hardere, pijnlijkere borsten, wit verlies, vandaag veel plassen, opgeblazen buik, steekjes lies, ongigevoel als ik teveel doe, moe en echt het ja gevoel. ook zit dezelfde ruik in mijn neus dan toen ik zwanger was. heb ook een nat gevoel onderaan.
Ik sluit me ook aan...ben twee dagen overtijd, gisteravond negatief getest, morgenochtend nieuwe poging. Spannend!
Ik had vanmorgen een heel licht streepje, alleen te zien in fel licht. Dus eigenlijk weet je dan nog niks.
hoi mamavanbo, Ik heb echt precies hetzelfde als jij hebt. Grappig dat iemand hetzelfde voelt. ben ik niet de enigste gelukkig. Ik heb ook rommelende darmen echt al anderhalve week en soort van plopperig gevoel in mijn buik. (telkens kleine plopjes) Ik snap er ook niets van. getsie die onzekerheid. Bij de eerste kwam ik er pas na bijna 5 mnd achter dat ik zwanger was. (ongelofelijk maar echt waar) Maar toen werd ik wel gewoon ongesteld en nu blijft het weg, We wachten wel af wat het gaat worden... succes meiden greetz
Nauw die plopjes heb ik dus ook af en toe ,bij de vorige zwangerschap was ik bijna 10 weken toen ik er achter kwam dat ik zwanger was.testen blijfen negatief.mijn HA is er maandag pas weer,:xdacht ik ga vragen om een bloed test,mijn tepels zijn erg gevoelig.Maar dat zegt ook iet alles, ik heb mijn langste cyclus afgewacht dat was afgelopen zondag.
ruik=reuk hier ook nog geen ongi wel sinds gisterenavond heel veel plassen. ik hou het geen uur vol. en het doet geen pijn dus tis geen blaasontsteking. sinds een paar dagen zweet ik ook ontzettend hard 's nachts en heb ik het overdag alleen maar warm. loop constant in een t shirt rond.