Hoi, goed nieuws hier, ik ben zwanger!!! Eergisteren was het streepje al beter zichtbaar en gisteren zo'n clearbluetest gedaan, waar gewoon 'zwanger' op staat, heerlijk!
Hoe is het met jou??? en met het testen? Moet je nog naar de HA Hoop voor jou dat je ook is een keer duidelijk heid heb
als ik maandag nog geen ongi heb mocht ik bellen voor een bloedtest. en zo te zien zal ik maandag wel moeten bellen. Arielletje wat geweldig zeg!!!!
oke nou hopen dan dat je snel de uitslag heb waar je aan toe bent jee ik zou ook geen raad weten hoe ik me dan zou voelen als ik zo lang op antwoord moet wachten zeg. nou heel veel succes dan morgen bij de HA En hopen dat je morgen hier met positief bericht komt zal extra duimen voor je
hallo dames! Pff moet me ook hier aansluiten, ben nu 2 dagen overtijd (normaal een rgelematige cyclus) en vanmorgen een negatieve test gehad. had zaterdag mn NOD, maar niks dus....zat het hele weekend in spanning, omdat ik echt vandaag pas wilde testen, nu ben ik dus overtijd en nog een nega-test!!! Maar zoals hier gelezen..kan het voorkomen dat je pas na enkele dagen posi-test toch??!!! grrr...dit is niet leuk.... Groetjes
Hallo Allemaal, Ik kom me hier ook melden. Ik ben al 8 dagen overtijd en ik heb ook al 3 negatieve testen gehad. Ik snap niets meer van mijn lichaam. Half juli 2009 ben ik gestopt met de pil. Niet omdat ik toen al zwanger wilde worden, maar meer om mijn cyclus en mijn lijf te laten ontpillen. In november hebben we toch besloten om kinderen te gaan maken. Ik heb dus mijn cyclus niet goed bijgehouden, maar ik kan wel terugkijken in de tijd. Dus het komt niet aan op een dag of twee, maar ik weet dat er ongeveer 4 weken tussen zat. Dus ik had toen verwacht dat ik 7 december mijn NOD zou hebben. Toevallig kreeg ik eind november enorme steken in mijn lies. Zou dat dan mijn verlate eisprong zijn geweest?? Maar ondertussen zijn we weer 2 weken en 3 dagen verder (vanaf die steken) en ik heb nog steeds negatieve testen. Ik test ongeveer om de 3 dagen. Wanneer zouden jullie contact opnemen met de huisarts???
Hoi Miepens! Je zou zeggen dat je ondertussen toch ook al ontpild moet zijn... heel raar, ik snap er zelf nu ook vrij weinig van! ik heb het idee dat ik mn lichaam op dit moment niet meer ken, komt me dus bekend voor! je bent half juli gestopt met de pil, maar je kent je cyclus nog niet zo goed natuurlijk...vbind ik moeilijk om aan te geven wanneer je naar de arts zou kunnen gaan voor een bloedtest, misschien gewoon gaan, en dan je verhaal vertellen, dan kan hij alsnog inschatten of je beter nog even kunt wachten...maar wat is dat moeilijk he!!! ik ga morgenvroeg in ieder geval weer testen, het hcg verdubbeld dus als ik zwanger ben zal ik toch ergens posi moeten testen..! Succes!!
Hey Poemelke, Ik vind het ook allemaal heel vreemd. Ik denk dat ik toch nog een weekje wacht. Volgende week heb ik toch vakantie, dus dan heb ik wel tijd. Maar ik heb het gevoel dat ik niet zwanger bent. Ik heb geen last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Dus wat mij betreft mag mijn ongesteldheid ook wel snel komen (of natuurlijk een positieve test). Heb jij wel het gevoel dat je zwanger bent?
tja misschien inderdaad nog een weekje wachten, als jke dat volhoudt!!! weet hoe moeilijk het is!! Ik moet zeggen, heb afgelopen vrijdag krampen gehad, dus dacht dat zaterdag mn ongi eraan kwam,maar niks dus...\ ik heb wel al sinds twee weken, veel pijn aan mn onderrug...heb ik anders nooit... Voor de rest zijn mn borsten nu wel gevoelig...maar nkiet pijnlijk.... Wel heb ik (klinkt gek)) bijna witte tepels!!!! er zitten allemaal witte puntjes op, heb ik nog nooit gehad... dus tja, ergens denk ik wel dat het misschien raak is, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden. dat heb ik mn eerste maand gezien. ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt...kan me voorstellen dat jij nu helemaal niet meer weet waar je aan toe bent, aangezien het bij jou al 8 dagen zijn!!! Houden elkaar op de hoogte! ik ga morgenvroeg weer testen, je weet het maar nooit!! Groetjes!!
Miepens, ik vroeg me af hoe het met jou is? ondertussen al positief getest, of toch ongi geworden? ik ben echt gefrustreerd, vanmorgen weer negatief getest, en sinds gister voel ik steeds meer klachten, mn borsten zijn nu nog gevoeliger, soms kleine vlagen van misselijkheid, wat trouwens snel weer wegtrekt. En ben vreselijk moe... houdt mn lichaam me nu echt voor de gek??? Heb geen roze afscheiding...geen tekenen van ongi...niks.. Misschien moet ik eens een andere test nemen, maar goed er gaat vanalles door je hoofd! gebruik nu de kruidvat 2 voor 5, die zouden toch aardig goed zijn! pff afwachten maar.
Hoi Miepens. Wij hebben precies hetzelfde ook de eerste ronde en wat je zegt enorme steken rond dezelfde tijd.. was net of ik me eigen verhaaltje las haha ben nu ook 9 dagen overtijd.. en alles negatief! Van me HA moet ik wachten met bloedprikken omdat het heel onwaarschijnlijk is om tog zwanger te zijn maar negatief test! Dus het beetje hoop wat ik had is weg!! Ben wel gruwlijk misselijk en last van me buik.. En jij nog kwaaltjes? L:iefs BO
Hallo mama van Bo Mochten jullie van jullie HA wel bloed prikken en na hoeveel dagen? Ik moet nog een maand wachten op me volgende ongesteldheid.. vaag of niet? Omdat ze denken dat ik 'gewoon' een maand oversla.. nou dat denk ik dus niet! Maar weet ook niet wat ik nu moet doen.. Ben nu 9 dagen overtijd en heb al tijdje buikrampen en vreslijk misselijk.. maar jah miss allemaal van de spanning?? Gr BO
Ok nou ik heb een andere HA gebeld, en die kan ik straks spreken op telefonisch spreekuur.. even kijken wat hij zegt! Of is dat raar en moet ik gewoon wachten? Hoeveel maanden zijnn jullie al bezig.. Wij net nog maar een maand, dus ben bang dat de kans klein is dat ik zwanger ben maar het voelt wel zohaha vaag he.. Succes in ieder geval donderdag zal voor je duimen!! Gr
Heb je anders trouwens een normale cyclus? of ben je erg onregematig.. laat je hetw el even weten donderdag..??!! Is altijd intressant voor ons... stel nou voor dat je zwanger bent dan ben ik dat miss ook wel!! haha AFWACHTEN!!!