@ gwen heb je al getest ?? hier is het weer negatief, geen enkel gevoel van dat de ongi er aan zit te komen, en ik ben altijd redelijk regelmatig geweest, voor de zwangerschap echt altijd precies 29 dagen, na de bevalling 31/32 dagen, maar ook niet langer dan dat !! pfff ik haat maar 1 streepje Liefss
Nou zoals jullie gister konden lezen, weer negatief, dus wilde vandaag de dokter bellen, maar werd ik vanochtend ineens ongesteld. Heb altijd een hele precieze regelmatige cyclus maar nu dus toch ruim een week overtijd en toch ongi. Was wel ff een teleurstelling, door alle nega testen hield ik er weinig rekening mee maar ergens hoop je toch... Maar goed, nu weet ik wel dat we straks aan de slag kunnen voor de volgende ronde! Meiden ik wens jullie heel veel succes en hoop voor jullie beter nieuws, of in ieder geval meer duidelijkheid! Liefs
@ karin balen zeg! Ik zelf zit nu ook te wachten, heb al een keer negatief getest maar kan het maar niet geloven! Heb echt zoveel symptomen misschien houd mijn lichaam me voor de gek. Volgens mij ben ik nu 3 dagen overtijd al wee tik ijn cyclus niet precies.. dus ikw acht tot volgende week dan test ik opnieuw
Ik ben 2 oktober gestopt met de pil en 5 oktober ongi geworden, en ging van "gewoon" 4 weken cyclus uit, heb ik normaal ook, en de vorige keer dat ik stopte met de pil ook. Nu dus 35 dagen cyclus. Ga nu wel weer uit van 28 dagen, maar ga dan minstens een week wachten met testen, anders wordt ik alleen maar gek! Vorige was t de 2e ronde raak...hopelijk nu ook. Succes wendy!!!
Ik kom me ook melden... Had vrijdag m'n NOD en nog helemaal niks... :x Ik voel op af en toe wat kleine krampjes ook niks wat kan wijzen op een naderende ongi... Wel allerlei symptomen als misselijheid, duizelingen... grrr.... Mijn duimen draaien voor iedereen meiden!
Dames, Ik ben er ook zo eentje.. Ook ik had vrijdag mijn NOD...en negatieve testen...en toch voel ik me anders als anders..misselijk, hele warme wangen aan het einde van de dag..krampen..en steken onder in mijn buik. Ik heb de neiging om weer nieuwe testen aan te schaffen, maar ben wel bang dat ze allemaal hagelwit blijven..dus einde van de week maar weer...zucht...wachten duurt zo lang
Goedemorgen dames, Vandaag mocht ik dan eindelijk officieel testen, wat ik natuurlijk allang gedaan had. Maar negatief Ik ben nu pas 1 dag overtijd maar ik heb geen enkel teken van ongi. Bij mijn vorige zw's testte ik helaas pas posi als ik minstens een week overtijd was:x Dit kon nog weleens een heeele lange week worden. Nou duimen voor elkaar dan maar Succes allemaal Liefs Gwen
Nou, dag 11 na NOD aangebroken en nog altijd geen spoor van ongi ... en van het streepje ... morgenochtend ga ik de HA bellen voor een bloedtest @Karin24: balen!
Vanmorgen ook getest en ook witter dan wit. Wat me dan irriteert is dat ze die controle streep zo vet dik maken, kan die niet wat minder dik? hihi Hier ook nog geen tekenen ga nu ook wachten ben ziek geweest misschien is het daarom verlaat.
balen zeg !! ik weet niet hoe het bij mij zit, vorige keer teste ik 10 dagen overtijd, omdat ik toen op vakantie was, dus ik weet niet of ik daarvoor nega getest zou hebben.... pfff wat duurt wachten lang, respect hoor voor de dames die er zoveel rondes over doen om zwanger te worden.
Hier nog steeds niks te bekennen ik weet gewoon bijna zeker dat ik precies 3 weken geleden mijn eisprong heb gevoelt dit ging met veel draadslijm en steken. Ik vind wel iets heel gek iederekeer als we proberen zwanger te raken gaat mijn cyclus heel raar doen. Terwijl ik al bijna 4 jaar van de pil af ben en 3 jaar een cyclus van 28 a 29 dagen had. Na mijn 2de miskraam was mijn cyclus ook gewoon weer normaal en nu hebben we deze maand 1 poging gewaagt en gelijk weer op de hobbel
ik ga me ook aansluiten. vandaag nod dag. tot nu toe regelmatige. 28 a 29 dagen. vandaag dag 29. dus getest. negatief. had wel pas tussen de middag getest. dus afwachten. voel verder niets raars. alleen opgeblazen gevoel. succes allemaal.
pffff - ik ga zo eerst de HA bellen. Vanochtend weer getest en dik, vet negatief ... eens kijken wat een een bloedonderzoek gaat opleveren ..
hier ook nog steeds het zelfde. niet getest. ik wacht tot eind van de week. ben benieuwd wat de ha te zeggen heeft Strijkkraal?? spannend.
Vandaag wederom een nega test Wachten duurt zooooooooooooo lang:x Succes allemaal met nog weer verder wachten!! Liefs Gwen
Hier ook nog steeds negatieve testen! Gisteravond waren alleen me tepels nog licht gevoelig dacht al van zal wel ongie worden en vanochtend weer zeer pijnelijk borsten. Steken in me onderbuik. Ik snap er niks van.