hier ook nog niks. dit is voor ons ronde 5. eigenlijk altijd normaal. 28 a 29 dagen. dus kan 2 dingen zijn. of nog niet genoeg hcg aangemaakt. wat ik veel om me heen hoor. dat de meeste pas 3 tot 7 dagen later positief testen. of de eisprong was later en daardoor dus later ongesteld. mmmm. dan maken we nog steeds kan.....want we hebben tot 2weken geleden tot dinsdags geklusd. hoe zit het met jou wendy? hoeveelste ronde??? en altijd normale cyclus?
@ sazon, zoals ik zei nog niet ongi... Het is dit keer officieel mijn eerste ronde en eerste maand ( dus de kans op ontpillen is ook daar) Ik heb nogsteeds geen last nergens van, alleen veel afscheiding, hele dag door en zo nu en dan een klein steekje tussen mijn navel en lies in.. De dag van de evt innesteling ben ik echt goed ziek geweest ( leek op buikgriep maar had het maar een dag..)dus ik snap er even niks meer van! Gister tijdens het plassen verloor ik een soort van slijmpropje van ongeveer 1 cm.. geen idee ook wat dat was.... ik snap even niet waar mijn lichaam mee bezig is.. 2 jaar terug heb ik op 2de kerstdag een MK gehad na 8 weken.. dus dat was wel heftig.. dus eigenlijk is dit ons 2de kindje... maar goed, ik heb er wel voor gekozen dat als het kindje er is ik het hem of haar niet ga vertellen, want dat voegt toch niks toe...
Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD dus vandaag dag 6 overtijd...ik wacht het nog even af...dit is ronde 1, dus kan goed door het ontringen zijn, maar met de ring hoort het niet zo lang te duren, mijn eerste menstruatie was meteen goed in oktober na 28 dagen... Ik wacht het nog even af, heb mezelf toegesproken dat ik niet eerder als vrijdag (de 13e) weer een test mag doen.... pfffffffffffffffffffffffffff wachten is echt zeerrrr vervelend
Ik sluit me ook graag aan..... hier ook alleen maar negatieve testen..... Heb mijn mirena laten verwijderen en werd 2 dagen erna ongesteld. Afgelopen zondag was dag 28 van mijn cyclus.... en nu op dag 31 nog helemaal niets. Toen ik 5 jaar geleden stopte met de pil was mijn cylcus vrijwel meteen op regel; 31-29-28-28-28-zwanger Tijdens mijn mirena (bijna 2 jaar gehad) had ik elke 4 weken een paar druppeltjes bloedverlies. Ik behield mijn cylcus dus keurig. Nu dus op dag 31 en nog helemaal niets te bekennen. Wel al bijna 2 weken klachten. Veel plassen. Midden in de nacht wakker worden om te plassen (dat is helemaal nieuw voor mij!!!) en daarna niet meer kunnen slapen. Heb een paar dagen het gevoel gehad of ik een steen onder in mijn buik had. Mijn moeder vroeg me of ik zwanger was..... nou leuk zeg allemaal..... maar nog steeds negatief dus. Heb gister voor het laatst getest (zondag ook al een test gedaan). En heb ze net als jullie op voorraad!!! Morgen maar weer een testje wagen, maar het is zo dubbel steeds. Je hoopt er stiekem toch op, maar weet dat je er niet op moet rekenen. En dan doe je toch een test....... en staar je weer naar die dikke controlestreep die in dat verder hele witte vlak idd wel heel erg duidelijk opvalt!!! Je houdt hem in het licht.... legt het boos weg, maar loopt na een paar minuten toch weer terug.... voor de zekerheid, want je weet maar nooit...... en na een paar uren kijk je nog maar eens.... wie weet is er een wonder gebeurd!!! Kortom je maakt jezelf gek..... maar je kan er niets aan doen. Nou in ieder geval kunnen we hier dan ff zeuren!!!
volgende week dinsdagmiddag mag ik langskomen ...kon helaas niet eerder ,maar goed, ze wil me wel zien.
Wow, wat een reacties! Sorry dames, hihi.. open je een topic.. besluit je daarna het even van je af te zetten en mis je alle reacties, hahaha!! Hier ook nog altijd overtijd.... Weinig klachtjes, af en toe pijn in mn onderbuik, plassen en soms moe.. Heb er zelf weinig vertrouwen meer in, hoewel ik ook echt niet het gevoel heb dat ik ong moet worden.... Heb zondag voor t laatst getest, ga nu morgen of vrijdag weer.. Maandag ben ik 2 weken overtijd, als mn duivels er dan nog niet zijn ga ik de HA bellen!!! Iedereen heeeel veel succes met wachten!!!
Hoi meiden, mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik heb Implanon gehad, liet deze 16 okt verwijderen. Vandaag zou dus al mijn NOD zijn... Nu ik heb al een weekje enorme klachten... Buikkrampen, misselijk maar het vreemdste zijn mn borsten: Ze deden enorm veel pijn en ondertussen komt er zwarte alsook geelachtige melk uit... Ben reeds naar de gyn geweest verleden week woensdag, deze deed een bloedtest en wist me te zeggen dat ik zelf nog geen eisprong gehad had... sinds wanneer zien die zoiets aan het bloed? Ik ruik opeens veel beter, en mijn smaakzin is enorm veandert... zo lust ik plots geen normale sigaretten meer, maar enkel menthol... ben ik gek op sinaasappelen (was bij mijn zoontje ook zo) en kan geen chips zien of horen, want daar word ik misselijk van (ook zo bij mn zoon) nog hoop ik dat ik zwanger ben, ookal zijn al mn testjes negatief, en het is om gek te worden als je voortdurend die stomme C streep ziet... Deze morgen wel een test gedaan, maar die was maar vreemd. C streepje enorm dik (die lachte me al bijna uit) en aan de andere kant was er een kromme rode lijn... ik gebruik die 2 testen van KV voor 5... dus er was een recht duidelijk streepje, en 1 krom streepje, een beetje zoals een ( morgen nieuwe tests halen, want kben weer door mn voorraad grtjs, cindy uit België
Ja IKKE!!! Licht positief vanmorgen!!!! Oh jee.... ik schrok er gewoon van. Ben naar de wc gegaan, op dat ding geplast. En zag bijna meteen die dikke teststreep verschijnen. test mee naar boven en in de badkamer gelegd en nog even bij mijn mannetje gekropen. Paar minuten later moesten we er echt uit.... ik kijk nog een keer..... en een lichte 2e streep!!! Het kan dus wel!!! Op dag 30 gewoon helemaal negatief (ja ook na een paar uren nog!!!) en op dag 32 licht positief. Over 2 dagen nog maar een keertje voor de zekerheid!! Ik zal kijken of ik die grijns van mijn gezicht krijg vandaag, maar denk dat het moeilijk wordt.... Jullie succes allemaal
Wow gefeliciteerd!!! Super zeg!! Ik vanochtend toch ook maar weer getest en nog altijd witter dan wit.. Ik geef de moed op hoor.. Bij 11 dagen overtijd zou er toch echt wel een keer een tweede streep moeten verschijnen.. en aangezien ik me ook niet (meer) zwanger voel..Mn cyclus zal wel van de kaart zijn ofzo... Blijft gek na altijd zo regelmatig te zijn geweest... Stom gedoe ook!! :x
gefeliciteerd !! hoop dat we je gauw volgen demi: balen zeg !! snap dat je de hoop zo goed als opgeeft, ik vind het nu al klote met me 4/5 dagen overtijd puur omdat als ik niet zwanger ben het nu alleen maar langer duurt voor ik weer vruchtbaar vind dat ik weleens of positest mag krijgen of ongi worden zodat we de volgende ronde in kunnen ik heb normaal zoiets van : met 4 dagen overtijd moet je toch al wel kunnen zien dat je zwanger bent, dus ook ik ben er bang voor dat ik niet zwanger ben, terwijl ik me toch wel zo voel. kun je geen bloedtest vragen ?volgens mij ben je inmiddels lang genoeg niet ongi geweest toch ? kun je geen bloedtest ofzo aanvragen ?
Ik zou gewoon de HA bellen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Kun je in elk geval kenbaar maken dat je overtijd bent en niet weet wat te doen. Als ik ergens over twijfel bel ik altijd gewoon. Dan overleg ik met de assistente of ik zal komen of wat ik kan doen. Moet je afwachten, dan staat er alvast in het systeem dat je overtijd bent. Dan scheelt het de volgende keer als je belt volgens mij wel. Want dan bel je al voor de 2e keer immers. En komt er wel actie lijkt mij. Maar ik denk dat je wel bloedtest kan laten doen hoor. Mijn dokter doet daar niet zo moeilijk over denk ik. (Als ik al kom voor iets, moet ik meestal ook even gaan bloedprikken van hem. Terwijl ik een fobie voor naalden heb) Succes, Liefs Gwen
hee zie ik nou in je banner dat je ongi bent geworden ? balen zeg, hopen dat ronde 2 meer geluk brengt !! Liefss
@Carinda, van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeerdddd!!!! Leuk meis geniet ervan! Wat waren jou klachten en hoe lang was je overtijd ( 4dagen?) @demi dat is balen ik zit met hezelfde op t moment, heb vannochtend de huisarts gebeld, die zei dat ik er waarschijnlijjk teveel mee bezig ben, dat ik het meer moet loslaten ( dacht ik al) en als ik volgende week nog niet ongi ben ik terug moet bellen. ( heb echt geen zin om 105 dagen oid erop te wachten ik wil door) verder blijf ik wel veel klussen... want je weet maar nooit!
hey carinda gefeliciteerd. je kan van het lijstje op naar deel 2 in het forum. hier nog steeds niks. vanmorgen alleen met koppijn wakker.
Op zich baalde ik wel, iedereen hoopt op een persoonlijk wondertje in de 1e ronde Maar ik ben toch ook wel weer opgelucht. Alles doet het, cyclus van 30 dagen. Dus ik kan er mee leven hoor. Wel tenminste duidelijkheid en kan nu weer verder. Ik ben begonnen met 'Etos multi zwanger worden'. Ik hoop nu dat, of mijn cyclus korter wordt, of een klein wondertje in ronde 2. Succes met afwachten allemaal, want het is echt slopend om overtijd zijn. Je denkt er 24/7 aan terwijl je het maar wanhopig probeert te onderdrukken en blijft proberen het los te laten en aan andere dingen te denken. Maar dat lukt echt niet hoor:x Ik ben blij dat ik uit mijn lijden verlost ben. Ik zie er ook vreselijk uit. Bleek met dikke donkere wallen. Dus ik kan nu weer lekker bij komen en opladen, want voor ik het weet ben ik weer vruchtbaar..en begint het liedje weer van voren af aan.. Ik duim voor jullie!!! Liefs Gwen
@gwen lieve woorden! Jij ook veel succes meissie! etos multi zwanger kan je daar gewoon elk moment van je cyclus mee beginnen? Ik heb ze namelijk ook besteld ( waren op hier door een actie) en ik kan ze maandag krijgen ( tuurlijk hoop ik dan ongi te zijn)
@ Carinda...SUPERRRRR voor jullie!!!.... Hier nog steeds niets..heb gister via sensitest weer xtra testen besteld...zucht..heb inmiddels de HA gebeld en mag maandag langs komen...heb namelijk wel veel klachten die ik moeilijk kan plaatsen, vooral een warm hoofd en duizelig, en scherpe steken onder in mijn buik... duim voor jullie allemaal meiden..(blegh..die spanning..is niet gezond voor je gemoedrust)