Wie nog meer overtijd maar negatieve testen!??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Demi1982, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan er ieder moment mee beginnen, omdat mocht je al zwanger zijn, je ze toch tot 2 maand zwangerschap mag blijven gebruiken.
    Daarna kan je op die andere overgaan. Maar ik heb mijn ongi afgewacht en ben er pas gisteren mee begonnen dus.
    Liefsss

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @gwen ben benieuwt naar jou ervaring met zwanger worden! Ik ga vanaf maandag ook mee beginnen.

liefs

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel benieuwd idd:D
    Jij ook succes, hoop dat het een goede uitwerking zal hebben8)
    Liefsss

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    @ Gwen: Wat balen dat je ong bent geworden.. :( Maar ja, idd weer vol vooruit!!! :)

Alle anderen.. Ik heb toen ik 2 dagen overtijd was al gebeld met de assistente! ben net als jij Gwen, ik bel altijd gelijk als ik twijfel en overleg dan met haar. Zij was nogal lachoniek.. Meestal was de cyclus gewoon van slag en werd je binnen 2 weken toch nog ongesteld. Dus volgens haar moest ik bij dag 6 nog een keer testen, was het dan nog altijd negatief dan kon ik er vanuit gaan niet zwanger te zijn. Bij 2 weken overtijd zouden zij eens gaan kijken wat er aan de hand is.. Maar ga zo toch weer bellen hoor, de groeten! ;)

Iedereen in de wachtstand, sterkte!!!!!!!!!!!!!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Liefss

6. mvrcarlaa

mvrcarlaa Lid

Nov 12, 2009
    5
    0
    0
    Danseres, Kapster
    Limburg !
    Hee dames !!

Ik ben nu 2 dagen overtijd + negatieve testen..
    Het kan zijn dat de hcg waarde in je urine te laag is...
    Morgen ga ik bloed prikken bij de dokter

7. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    hallo meiden.
    hebben jullie wel eens gehad, dat je zoveel buikpijn krampen had, dat je dacht dat je ongesteld ging worden, maar na een half uur geen pijn meer, en ook niet ongi?
    ik had dit vanmorgen dus, het voelde precies zoals ik me voel als het doorbreekt.
    dus ik zei tegen mn vriend, nu komt het dan, mag ik een aspirientje? en ie heb ik genomen, toen de pijn al ineens minder werd.
    nu 3 uur later,....geen ongi...wat is dit geweest? komt het dan nu nog niet???
    groetjes layla

8. Popkoorn

zo snel al ... ?

9. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Zooo ik mag me ook weer aansluiten hier :)
    1 dag over tijd en een negatieve test.. ben benieuwd maar ik ben bang dat mn ongi gewoon op zich laat wachten.
    Vandaag nogsteeds weer vruchtbaar slijm.

Wel last van mn buik blegh!

10. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Hallo allemaal,

nou ben nu 5 dagen overtijd en nog geen positieve test! Word er echt hopeloos van , wel veel buikpijn gehad, echt alsof het ging komen maar nog steeds niks...

Weet niet meer wat ik met mezelf aan moet... :(

Liefs

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nog een paar dagen geduld dan pff :( .
    Hier ook nog niks maar had zowieso een afspraak ook dinsdag toevallig! Wil ook dat ze er even naar gaan kijken dan! Hoop voor ons dat het allemaal goed zit!

12. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    he tante pol. ik zit precies zo als jij.
    van mijn 21 dagen uitgaan, ben ik ong 9 dagen overtijd, maar stel dat ik wel moet uitgaan van 28 dagen, dan veranderen de overtijd dagen.....en vanmorgen voelde ik alsof de ongi doorbrak....niet dus..
    gister negatieve test.

13. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0

Ik heb dit weleens met mijn eisprong maar aan je banner te zien kan dit niet. Geen idee dan!

14. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Heee dames,

Ik kom even aanschuiven .. Ik bem nu 2 weken en 4 dagen overtijd en 2 nega testen verder... Ik snap er helemaal niets van haha .... Ben onwijs moe en heb zulke zere borsten ... Ben ik zwanger ?? of houd mijn lichaam mij voor de gek ?? ... Nja ik wacht in ieder geval geduldig en ga volgende week nog een keer testen is die nog nega en ben ik nog steeds niet ongi ga ik de hiusarts maar eens bellen ...

15. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Drenthe
    idd ladyrast....kan geen eisprong zijn...dan maar afwachten...

16. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland

Hoi Layla,

ik ben van 28 dagen uitgegaan en heb nu al 2 weken duizeligheid, veel ongi krampen en tintelende tepels... maar nog steeds geen mooie test... echt balen..

17. vonnie30

vonnie30 Actief lid

Jul 16, 2009
    240
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nog niet zo lang over tijd eigenlijk maat 1 dag maar test echt negatief. Ik heb wel last van vage kwaaltjes, vanaf 7dpo heb ik al veel last van witte afscheiding/slijm tot nu toe soms loopt het er gewoon uit. Ook heb ik al ruim 10 dagen last van me borsten voornamelijk als ik erop druk en de ene moment wat erger als het andere moment. Krampjes in mijn liezen ondebuik en vage steekjes vooral na het eten of drinken.

Liefs

18. Popkoorn

ben al een paar dagen heel misselijk, maar nu net moest ik gewoon echt spugen...!!

19. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

Mar 2, 2008
    812
    0
    0
    :xTsss.. Sorry hoor, ben echt zo chago nu!
    Heb dus vandaag de dokter getracht te bellen.. Ben vanaf 9.00 uur continu bezig geweest, kwam er niet doorheen.. Toen om 13.00 kreeg ik een bandje dat ze tot 15.15 druk waren met de griepprik en je uitsluitend voor spoedgevallen ander nummer kon bellen.. Ik vanaf 15.15 weer non stop gebeld, kreeg ik ze net om 16.30 eindelijk te pakken, was het iemand anders.. niet de drs.assistente.. Haar advies was: morgenochtend tijdens het tel spreekuur bellen om te overleggen en evt een afspraak te maken...!!!!!! :x Dus ik uitgelegd dat ik dat vandaag ook al de hele ochtend geprobeerd had, maar er niet door heen kwam.. Tja, het was een beetje druk.... ;)

Morgen weer opnieuw bellen dus.. zucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    vanmorgen testje gedaan... was ook weer negatief... maar ik ben zooooooooo ontzettend moe en vannacht ook heel veel last van mn buik gehad... daarbij komt nog steeds vochtverlies uit beide tepels (uit 1 gaatje van elk komt "zwarte" melk, en uit de andere gaatjes gewone melk...) man echt niet leuk meer...
    ik wil eindelijk nog een kindje :S

Share This Page