Wie nog meer overtijd maar negatieve testen!??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Demi1982, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hmm.. dat klinkt toch wel erg zwanger!!!??? :(

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ;)zeg ik ook al de hele tijd...
    effe mijn verhaal... 16/10/2009 implanon laten verwijderen... Na twee weken ovulatietest gedaan. Die er dus echt goed uitzag, flink geklust en 1 week later dacht ik zwanger te zijn. (misselijk, buikpijn, reeds vocht uit mn tepelsn beetje vermoeid...)Ben naar de gyn geweest die heeft echo gedaan (zag niets) en heeft bloed getrokken. Bloedtest bleek dus negatief. Dit werd verleden week woensdag gedaan. Hij zei ook dat hij denkt dat ik nog geen eisprong gehad heb... nu is er maar 1 weekje verder en die kwalen nemen niet af... Kan het nog het ontimplanonnen zijn? (ontpillen is het niet echt :p)ik wacht nu nog een weekje en dan pas test ik weer... we zullen zien... pfff ik ben echt niet geduldig :(

3. nien992018

28 okt 2009
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik weet het ook niet meer, 2 weken overtijd, 100.000 negatieve urinetesten en vandaag een negatieve bloeduitslag.
    Ik zal dus wel niet zwanger zijn....maar waar blijft die ongesteldheid nu? Zit nu op bijna 40 dagen....waar kan dit dan aan liggen weet iemand dit?

4. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je goed op het internet leest.
    lees je gewoon heel veel mensen die pas veel later positief testen.
    soms wel 3 weken.
    dus er is hoop.

hier nog niks.
    vanmiddag wat steken in me zij.

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ook met een bloedtest? dat heb ik nog niet gehoord waar staat dat dan?

6. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland

3 weken? Nou dan is er dus voor mij ook nog hoop... :)

7. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    op hoeveel weken zit je tante pol?
    en de hoeveelste ronde

8. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    YOEPIE!! mijn lichaam doet het!! ben eindelijke zijn die duiveltjes er :)! wel heel hevig maar goed het is er!
    Hopelijk voor jullie ook allemaal gauw nieuws!

Nu moeten we sobiso 6 weken wachten mijn mannetje mag 6 weken van de dokter niet klussen.

9. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is fijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    succes volgende ronde

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ooh das ook jammer dan!

11. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Nog niet veel meer met positieve testen dus... helaas. Voor degene die mijn verhaal nog niet gelezen hadden; Ik was vandaag 4 dagen overtijd. Dag 32 dus. Had negatieve testen op dag 27 en 30.... echt overduidelijk 1 dikke streep en verder helemaal wit!!! En vanmorgen op dag 32 dus toch een dun streepje!!!! Positieve uitslag dus!!! Achteraf had ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas op dag 32 een positieve test!!!

Het is dus niet raar om op je NOD negatief te testen.... we maken onzelf alleen maar gek en zoals mijn vriend zei; geduld is een schone zaak!!!!

Dus dames, ik hoop dat ik sommigen van jullie een beetje hoop heb kunnen geven en voor jullie blijf ik natuurlijk ook duimen op snel duidelijkheid, want het meest vervelende vond ik toch dat ik niet zeker wist of ik nou wel of niet zwanger was.... ongi is niet en positieve test is wel..... maar ja geen ongi en geen positieve test..... wat ben je dan?

Zet 'm op dames!!!

GRoetjes Carina

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

OH MIJN GOD!!!
    GEFELICITEERD!

Ik heb gisteren op mijn NOD ook negatief getest. Ik neem nu elke ochtend mijn temperatuur en wacht tot zondag denk ik voor ik weer ga testen. Bij mijn vorige zwangerschap ook pas op dag 5 na NOD positief getest dus wie weet :)

13. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland

@sanzon
    Ik zit nu als ik 28 dagen aanhoud 5 dagen overtijd. ben 6 oktober gestopt met de pil maar wel heel veel buikpijn gehad maar nog steeds geen ongi..

14. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Nou dag 13 en nog altijd niks, noppes, nada...!!
    Na mn beldagje gisteren met de huisartsenpraktijk kreeg ik vanochtend gelukkig gelijk iemand te pakken.. alleen erg enthousiast om te helpen zijn ze geloof ik niet.. ;)
    Assistente bleef een beetje vaag doen en nu wordt ik vanmiddag door de huisarts teruggebeld om even te overleggen.. zij had het idee dat ze weinig voor me konden doen... Ehmmmm.. bloedtest?!!!

Pfff.. begin dit aardig zat te worden, heb inmiddels al helemaal t idee niet meer dat ik zwanger ben, maar wat dan wel!!!??

Hier al nieuws?? Kan wel wat positieve testen gebruiken, hihi! ;)

Liefs

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Nope, hier deze morgen weer niks... nu ga ik wel ng weekje wachten, want dat getest komt op den duur ook duur uit... ;)
    wel heb ik ng steeds krampjes...maar de misselijkheid is over...
    ik wacht nu gewoon af, ben ik het niet, dan hoop ik dat heeeeeeeel gauw mn rode duiveltjes komen, weet ik tenminste dat mn lichaam toch werkt :)

16. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Gefeliciteerd carinda, wat goed nieuws zeg.

ik ben gister avond behoorlijk ziek geworden.
    voel me nu nog niet zo fit.
    had het gevoel dat ik moest overgeven, maar lukte niet.
    ook mijn darmen waren overstuur, oh wat had ik een pijn.
    het gaat nu iets beter, mischien griepje?
    ik ben ook nog niet ongi geworden, als het zo blijft ga ik morgen toch weer even test doen.
    succes iedereen met wachten en testen.
    groetjes layla

17. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ja, snap helemaal wat je bedoeld.. Ik heb de eerste week overtijd 3 keer getest, afgelopen week nog maar 1x.. Je maakt jezelf er helemaal gek mee! Hoop voor ons beide dat de rode duiveltjes dan maar snel mogen komen, want idd.. Ik ga zelfs al stressen dat ik misschien wel in de overgang kom..... En dat terwijl ik altijd een hele regelmatige cyclus heb en er nooit iets aan de hand is.. hahaha!! ;)

18. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ik vind dit wel weer heeeeel zwanger klinken, echt zo misselijk en beroerd maar niet kunnen overgeven.. dat heb ik al veel vaker gehoord van zwangere dames!
    Ben benieuwd of je morgen positief test!!

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oh, ik kom zeker ng niet n de overgang :p ben nog geen 30 :pmaaar ik heb wel een heel ander probleem... maar mss start ik daar straks wel eigen topic over, waar ik me dus voorstel enzo :p zal de link dan hier plaatsen :) iig heb ik sowieso maar 30% kans op slagen... dus we zien wel :) Kheb anders wel al twee schatten van kinderen :D

20. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    @demi1982...oehh spannend....ja weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn, kijk ook al steeds op een topic wanneer ze positief testten enz....dus kan nog alle kanten op gaan.
    kheb geen pijnlijke borsten, ook geen kleurverandering.
    maarja je lichaam kan je op allerlei manieren voor de gek houden.
    en ik lees ook vaak dat je pas wat voelt als de testen positief zijn geweest.
    ik wacht rustig op morgen, en anders hoop ik dat de rode duiveltjes voor morgen komen, anders is het ook weer balen.
    jij ook succes met wachten, hoelang ben je bezig?
    groetjes layla

Deel Deze Pagina