hoi meiden, even een kleine vraag.. wanneer worden je borsten gevoelig? is dit voor of na je ei sprong? weten jullie dat? dank jullie!
Bij de meeste na de eisprong, maar hoeft niet altijd zo te zijn. Sommigen hebben nooit last v hun borsten. Ik heb sinds de borstvoeding weinig/geen borstpijn meer
Bij mij doen ze mn hele cyclus raar, zowel tijdens de menstruatie, voor de eisprong als daarna af en toe gevoelig. Maar ik heb dan ook een vage cyclus... Voor mn eerste zwangerschap had ik trouwens nooit gevoelige borsten!
Ik ben nog niet zwanger geweest maar heb eigenlijk altijd wel gevoelige borsten. Het is toch echt het ergste na de eisprong. ( ik heb dan ook mastopathie en krijg er hele harde bobbels in) Maar dat begint na de eisprong
Hallo, Vooral de week voor mijn nod. Doen ze ook gelijk goed pijn, dan kan ik er niet eens op liggen. Maar het is de ene keer ook erger dan de andere keer en het is zo wie zo anders bij iedereen. Groetjes, Carlien
hier enkel pijnlijke gezwollen borsten gehad in het eerste half jaar nadat ik met anticonceptie was gestopt. Nu voel ik niks meer
bij mij juist zo'n 3 dagen voor mijn eisprong! ik kan dus letterlijk voelen wanneer het ei gaat springen
Bij mij branden mijn borsten de dag na mijn ei. Dus zodra mijn borsten gevoelig zijn, weet ik hoe laat het is. En ik heb ook het geluk mijn ei zelf te voelen.
Meestal na de nod,maar dat hoeft niet perse. IK heb bij een normale cyclus nergens last van,bi de eerste zwangerschap niets geen last van de borsten en nu jeuken ze telkens als een gek