hé allemaal ! ook ik ben 3 dagen overtijd ! ik vind het zoo spannend ik ben zo bang om te testen haha ik wil het zo graag ik ben al wel een paar dagen misselijk maar ja dat kan allemaal ook tussen de oren zitten ! sommige van jullie zijn al 10 dagen overtijd.....kunnen jullie het zolang vol houden niet te testen !? ben heel benieuwd ik ga morgen testen !
Hier ook alweer 12 dagen overtijd. Heb maandag getest maar kreeg geen controlestreep! Hoe slecht kan je t treffen. Ik probeer al de hele weterug te rennen naar de kruidvat, maar zit in tijdnood hahah ik wil vrydag weer testen en anders sowieso zaterdag! Dus ik ben benieuwd! Zaterdagavond hebben we Sinterklaassurprise met familie, dus mocht t zo zijn dan heb ik een leuke mededeling Zo niet, kan ik tenminste een Martinitje drinken hihihih
@Alexanne, we hadden een ongelukje gehad (afgegleden condoom) en besloten geen morning after te halen omdat ik daar zo ziek van word. erg cru want dat ben ik nu alsnog mijn man is er heel blij mee, we wisten dat er een inieminie kansje was. en in de middag testen.. ik heb wel eerst gegeken of mijn urine geconcentreerd genoeg was, maar ondanks veel water drinken, smiddags testen én de digi test (meer hcg nodig) stond "zwanger" er binnen 10 sec en was mijn streep heel erg dik.
@Marieke, Jeetje zeg wat een 'geluk' heb jij zeg! (zeg ik een beetje jaloers!) Maar gun het je van harte! Fijn dat jullie er helemaal happy mee zijn samen! @Alexanne Hoe vergaat het jou inmiddels meis? Ik wederom weer niets..Wel met hoofdpijn wakker geworden maar dat heb ik vaker als t sneeuwt. (luchtdruk denk of zo) ga er niet van uit dat het een teken is.. Ik lees straks of vnvd weer ft,heb een rare dienst vandaag 11.30-20u werken. Heerlijk gevaarlijk glijden op de weg zo,brrrr
ik heb net getest ! en bij mij is het raak ! groetjes ik hoop dat jullie ook allemaal positief testen !
Hallo allemaal, Wat fijn dat ik niet de enige ben die zich compleet gek aan het maken is ! Ik ben al sinds januari gestopt met de pil, toen heel lang veilig gedaan en nu sinds 5 maanden aan het proberen... nu heb ik, in tegenstelling tot jullie allemaal, een lange cyclus... vanaf juli zo'n beetje 34-40-37 dagen... niet heel regelmatig zeg maar... eens in de 5 weken... alleen ik dacht echt dat ik 30/11 ongesteld zou zijn.... niet dus... nu ben ik continu aan het kijken of ik ongesteld ben... ook nog niet.. wat wel vreemd was, was dat ik ongeveer een week geleden ineens het gevoel had ongesteld te worden, na flinke buikkramp veel slijmverlies (sorry voor het verhaal)... nog niet eerder gehad... HOOP HET ZO... Ga me denk ik zaterdag maar testen... want elke keer als ik maar even overtijd ben (voor mijn gevoel) wil ik al testen en heb dan negatieve test in handen... wat dan wel weer frustrerend is... ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die om de haverklap alle mogelijke symptomen zoekt van zwanger zijn! hahah! sorry voor het spuien! Liefs, Fiocco di neve
Zal ik doen Lori... ben blij dat ik zo moet werken... want ga ermee naar bed en sta er mee op... .. 't is wat!
Hallo alle meide.. Ik ben niet de enige zie ik die gefrustreerd is haha. Neesje: ik ben nu 13 dagen overtijd en om te antwoorden op je vraag: ik heb al 6 testen gedaan ofzo...houd een keer op he Kost alleen maar geld wendy 399: nee hoor hier ook nog niets. Wel met buikramp wakker geworden dus kijk elke keer als ik naar de wc ga. Net wel een heel klein beetje bruine afscheiding en nu niets meer zal het dan toch?..... Toyaap: haha das nog eens een goede instelling! Ik wilde ook dan pas weer testen en ja misschien dat ik dan ook wat te vertellen heb...maar ja na 6 negatieve testen heb ik geen hoop meer Wel duim ik voor je hoor!!!!! neesje: gefeliciteer meid!!!!zie je wel dat mijn duimen voor iedereen hier helpt flocodineve: moeilijke naam zeg! Maar goed je zegt net in tegenstelling tot jullie een langere cycles...nou zit nu ook op dag 41 en negatief getest. Misschien word ik wel morgen ongi dan zou t echt raar zijn. Vorige maand een cycles van 28 en zit nu al op dag 41!!! Kon ik maar door een deurtje mijn lichaam inkijke Lori: en jij ook overtijd? Nou meide misschien zet t wel door bij mij want heb de hele dag kramp in mijn buik nou ja weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben. Als t doorzet zal dat morgen wel zijn...dus laat t weten allemaal veel succes met teste duim voor jullie
@ Alexanne: Jah ik kan me wel druk gaan maken, maar dat heb ik me inmiddels al afgeleerd. Hoe weet ik niet hahah maar t lukt me aardig om er niet teveel aan te denken! Zaterdag ben ik 14 dagen overtijd en heb al zowat elke dag ongie krampen al die tijd..maar er komt maar nix. Ook heb ik vorige week vlagen van misselijkheid gehad en heb t gevoel dat er een baksteen in mn buik zit :S maar ondanks dit allemaal hoop ik toxh nergens op hahaha maar om eerlijk te zijn: het komt grotendeels omdat ik de laatste 3 weken zo druk ben dat ik me er niet gek door laat krygen anders zat ik nu hier met nog maar 1 plukje haar op mn hoofd denk ik hahahah
@ Alexanne: betekent sneeuwvlok, maar dat was al bezet.. dus vandaar! kon eventjes niks anders bedenken! maar... heb mijn cyclussen nog even nageteld... kan dus niet tellen... cyclussen, zijn 30 - 34 - 37 het loopt dus op wat betekent dat? ben benieuwd of je zwanger bent! ik zit dus vandaag op 38, zaterdag op 40... dan toch maar testen...! @ Toyaap: Ik vind het ook irri al die testen... is lekkere dure business... alhoewel als ik nu + test dan zal ik er nog wel eentje doen, gewoon om het zeker te weten! Wel leuk om zo op dit forum mee te kijken wat er allemaal door jullie hoofden gaat ! Heb net late dienst gehad (werk ook nog 's op een kinderafdeling...) maar het was zo druk dat ik er weinig aan heb gedacht... alleen toen ik in de auto zat begon het malen weer... wil een teleurstelling voorkomen... heb notabene een sensitest thuis... maar gebruik m echt pas dit weekend... GRMBL! Sterkte allemaal! Liefs!
Hoi allemaal ! Ik leef met jullie mee ! ik duim voor jullie voor ons was het een grote verrassing dat het nu in 1 keer raak was ! tussen nummer 1 en nummer 2 bij ons zit 5 jaar ! daar tussen heb ik ok maar geprobeerd en ook iedre keer negatief ! onwijs frusterend en iedre als ik wou testen werd ik net ongesteld ! ze zouden de testen wat goedkopen moten maken wat zijn die dingen belachelijk duur zeg ! nou meiden ik blijf lezen ne hoop op allemaal positiefe berichten ! Groetjes
Dag dames! Nou, 5 dagen over tijd.. Gisteren positieve predictor.. Toen hoorde ik de meest nare verhalen over die test, dus tel hem niet meer mee..(mannen die er posi mee testen!) Af en toe een vaag streepje op een test, beschouw ze allemaal maar als negatief nu.. Wisselt zoveel, dan vage streep, dan spierwit... Wordt er moedeloos van.. Gisteren ineens lichtroze bij het afvegen na toiletbezoek.. Vandaag niets meer van te bekennen... Snap er compleet niets meer van!!! Iemand ervaring hiermee?? Liefs..
@ Neesje: Super toch! GENIET ERVAN!!! Gefeliciteerd!!! @ Cristel: sorry geen ervaring mee... snap wel je frustratie...! Waarom probeer je niet een sensitest, ja die zijn megaduur, maar wel erg betrouwbaar (alleen van horen zeggen, heb tot nu toe alleen maar neg. testen)... Ik ben helemaal erg... heb net vanaf januari (dat ik dus gestopt ben) al mn cyclus dagen geteld... gemiddeld kom ik dan op 32 dagen, variërend van 26-37 en 1x 40, maar dat was in het begin... Vind het allemaal maar gek.. Morgen ga ik echt testen... SPANNEND!!! En ja... die testen mogen inderdaad zeker goedkoper! BELACHELIJK! Liefs
Vind sensitest niet echt duur hoor! Heb veel met sensitest getest, de ene was posi de andere negatief. Ook niet veel duidelijkheid... Net nog een kv 2 voor 5 gedaan, allemaal kleine roze vlekjes.. Daardoor lijkt het net of er een heeel licht lijntje doorheen loopt.. Heb ik ook niets aan dus... Spannend!! Ik duim voor je!
@ cristel28 Jeetje wat vervelend, nog niets te bekennen en vage testen ... Anders over een paar daagjes weer testen?! @neesje Gefeliciteerd!
@christel Inderdaad vreemd die testen van jou,anders ff huisarts bellen en vragen of je daar mag komen tetsen?En anders ff bij de testen forums kijken daar staan ook topics over vage/onduidelijke testen.. Span ik nog steeds de kroon hier met mn 47 dagen geen ongi? Probeer er niet mee bezig te zijn maar lukt niet echt,wil gewoon een seintje dat alles oke is! en idd dat testen is dure hobby!Ik doe er nu pas weer 1 over 2 weken hoor,blijf aan de gang!Geen ongi geen ei denk ik maar. Mischien sla ik er wel gewoon 1 ongi over en dan zou ik nu dus vruchtbaar zijn en kan ik over 2 weken weer testen.. T blijft aanrommelen zo...