Hoi Allemaal, Het is inderdaad erg frustrerend om te wachten op je ongi.... Ben nu vanaf dinsdag aan het wachten dus valt nog mee maar toch... Heb ook al wat testen gedaan, maar denk nu toch dat het door het ontpillen komt. Ben Eind oktober gestopt met de pil. Gewoon maar afwachten...
Ik ben nog niet overtijd, maar vandaag is officieel mijn NOD. Ik loop al wel de hele week met ongesteldheidsklachten rond, maar (gelukkig!!) nog niks te bekennen. Nu maar blijven duimen...
butterfliez: wat vervelend zeg! Weet hoe je je voelt! Toyaap: ze zeggen dat als je t druk hebt dat de kans veel groter is he! Wel spannend hoor voor je! flocodineve: weet precies wat je bedoeld van die teleurtselling! Hoop dat dat het niet wordt! Hoop dat je gewoon een kruisje ziet! neesje: in 1 x! lekker hoor Christel: Zou een clera bleu doen als ik jou was. Want positief is wel positief. En geloof echt niet dat er een man was die ook posi getest had of hij was omgebouwd Even over die kruidvat test: dat had ik ook heeeel vaag die roze kleur!! jufsanne: 4 dagen overtijd nou das goed nieuws toch? Zelf vind dat woord: ontpillen, vreselijk. Ik wil t niet weten Dat wordt ook elke x tegen mij gezegd en wil het gewoon niet horen ik wil gewoon horen: wie weet ben je toch zwanger Dus dat zeg ik nu tegen jou! He maar wat is je cyclus? hier iets heel vreemds: gisteren werd ik wakker met buikkramp. Dus dacht ik: oh jee... Toen in de middag naar de wc en had wat bruine afscheiding. later op de avond wat roze... Nu deze ochtend nog steeds buikpijn maar verder niets te zien... Nu vanaf vanmiddag is de kramp gestopt en merk niks meer.. Ben wel sinds gisteren misselijk... dit was echt geen ongi hoor! Zal het nog doorkomen? Mijn vriend zegt dat ik het misschien psygisch tegen houd omdat ik er zo zeker van ben dat ik zwanger ben... Grrrr afwachten maar weer. Als dit alles blijft doe ik toch volgende week weer een test... check morgen weer meide gr a
Hoi! Had een even geen tijd om mee te lezen en heb heel wat gemist zo te zien. Als (late) reactie op de vraag van Alexanne: Ik heb geen banner omdat ik na de Mk 1x gewoon ong ben geweest en nu of zwanger of van slag ben dus ik zou niet weten wat ik in moet vullen.. Jammer dat er verder niets meer staat van Babywens ben benieuwd hoe het daarmee gaat. Dit weekend ga ik zelf maar eens testen en dan weet ik of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet. Ga me best doen om hier wat vaker te kijken want het is leuk om te lezen hoe andere mensen de dingen ervaren erg herkenbare dingen..
Hallo allemaal, Ik weet het echt niet meer... Elke keer denk ik dat ik wel ongesteld zal worden... niet dus... Morgen dan toch maar echt testen... Vind het zo spannend. Realistisch gezien is dit de eerste keer dat ik echt denk, het zou zomaar kunnen!!! Week geleden dat gekke slijmverlies met kramp... toen nu dus niet ongesteld. Aangekomen terwijl ik dieet, veel geel slijmverlies... obstipatie, honger!!!... misselijk nee, mijn borsten bestudeer ik ook om de haverklap, maar zie niks... dus tja... Morgen testen... Duimen jullie voor me?! Oh en weet even niet meer wie het zei, maar ik had vrijwel geen last van het ontpillen... alleen maar dat ik niet meer wist wanneer ik ongesteld werd...! Heb het mega druk gehad vanavond op mn werk... maar het blijft maar door mijn hoofd malen... vergeet ook dingen, komt vast door de drukte... kan je schijnzwangersverschijnselen hebben omdat je het zo graag wil? xxx
Ik ben nu drie dagen overtijd, heb gisteren een test gedaan maar die was negatief. Dan denk ik, zal de ongi dan toch nog komen??? Maandag maar weer een testje doen en kijken wat die aangeeft...
oh meide wat spannend allemaal voor jullie! Duim voor jullie allemaal! Zoals jullie zien heb ik een nieuwe banner....ben toch ongi geworden deze ochtend terwijl ik alle symptomen had... Balen maar goed op naar ronde 3! ga deze maand op vakantie- zonder vent dus dan wordt het ook niks...januari dan maar weer. Wel klote dat ik vorige maand een cycles had van 28 dagen en u van 42!! Moet dus maar van t laatste weer uitgaan baluh nou meide blijf hier gewoon rond kijken want ben benieuwd naar jullie! gr a
Ik heb in Juli mijn laatste pil genomen ook ongesteld geworden nog door de pil. Daarna ben ik ongesteld geworden met een Cyclus van 30 dagen, 30 dagen en 36 dagen. Nu zit ik op 44 dagen al. Ik ben erg moe, mijn buik is erg gevoelig. Menstruatie pijn. Steeds steken rechts in onderbuik. Ik heb al twee testen gedaan en beiden waren negatief. Ik kijk het nog even aan en dan ga ik langs bij de HA want dit vind ik maar niks. Je haalt je vanalles in je hoofd zo.
@ allemaal: dankjewel voor de reacties! hebben jullie ook steeds dat als je wil reageren je de namen kwijt bent...? naja zag iemand schrijven nu toch ongesteld... irri he na die tijd...! GRMBL! Nu weer overnieuw... hoe maak je zo'n banner? en... vannacht heerlijk wakker gelegen... uiteindelijk om half acht gaan testen... clear blue: niet zwanger... AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Nog niet ongesteld en heb ook niet het idee dat ik ongesteld ga worden... maar als het dan toch zo moet zijn... dan wil ik liever het nu ook worden :x... en die test van clear blue is wel erg onaardig... misschien ga ik toch maar voor de roze streepjes de volgende keer... nu maar doen wat op de verpakking staat... over 3 dagen (als ik niet ongesteld word weer testen...)... @ Adriana: we zitten dus in hetzelfde pakket... weet niet zo goed wat ik nu moet denken... Zijn er nog meer dames die in hetzelfde pakket zitten?! Ga vanavond ook uiteten, dan wel of niet alcohol...? Aldus manlief... kan het gewoon zijn dat het niet is en dat een beetje echt geen kwaad kan... wat vinden jullie!!! xxx
@fiocco Ja idd ik vergeet de namen ook vaak!Met telkens terug kijken.. Balen joh test negatief!Op welke dag zit je nu? Vroeg jij dat van die banners?staanbovenaan de pagina onder kopje banner,dan 1 maken,knippen en plakken en bij instellingen van je profiel plakken bij handtekening. Hoop dat t duidelijk is! Tsja en dat drinken..lastig..ik drink nu heel af en toe een wijntje bij gelegenheden. Denk zelf niet dat t heel veel kwaad kan!Maar ik heb ook nog geen ongi gehad dus denk dat de kans zoo klein is dat ik zwanger ben.. Smakelijk eten zo!
Sinterklaas is niet echt aardig, ik ben vandaag ongesteld geworden. Had toch zo gehoopt dat ik deze week wel een positieve test zou hebben
ingelke 74: ja ik begrijp dat je er heeeel onzeker van word. Ikzelf had eerst een cycles van 28 dagen en daarna van 41! Mijn eisprong was veel later daarom denk ik. Ik had 4 weken (!) na mijn laatste ongi ook steken en dacht dat ik ongi moest worden. Nu denk ik dat t mijn eisprong is geweest want werd pas 2 weken later weer ongi. Heb in die tijd bijna niet geklust omdat ik dacht dat mijn vruchtbare periode geweest was. Nu denk ik voor aankomende maand: klussen totdat ik pas weer ongi word want je kan ook een verlate eispronh hebben... Zie nu dat je net ongi bent geworden..bale hoor. Welke ronde zit je nu? flocodineve: begrijp wat je bedoeld! Dat had ik vorige maand ook. Ik kocht geen carpaccio want stel je voor he... Ik las laatst dat je beter 2 tot 3 weken na NOD kan wachten dan is de kans t grootst dat je niet alleeen positief test maar ook dat t positief is! ALs je nl niet zwanger bent wordt je dat alsnog 2 tot 3 weken na je NOD...zoals ik! Weet dat t heeeeel lang wachten is maar ja het spaart je wel geld wendy399: leuk dat je hier ook komt buurte elke keer Omdat ik em zelf geopend heb blijf ik ook op iedereen effe reageren. Vind ik ook altijd erg prettig Zoals ik al eerder tegen je zei hoop ik voor je dat je snel duidelijkheid hebt... He dit is je 1e pilvrije maand toch? Hoe was je cycles voor de pil? Nou meide voor mij dus ronde drie. Dus dat wordt de hele maand oefenen... gr a
Hoi allemaal, wat spannend allemaal. Iedereen overtijd. Ik kan er ook over meepraten.ik was vorige maand 17 dagen overtijd en alle testen negatief, de dag dat ik eindelijk naar de dokter kon werd ik ongi ECHT BALEN. Maar goed, nu ben ik dus alweer een dag of 9 overtijd. Op mijn NOD heb ik getest en die was negatief maar nu heb ik niet meer getest. Durf t niet zo goed. Ik was de week voor m'n NOD wel af en toe misselijk met vlagen maar nu heb ik nergens last van. Ik denk dat ik maar gewoon wacht pas als het langer word als vorige keer ga ik wel weer testen. Succes allemaal, ik blijf deze wel volgen. Groetjes, kelly
Ik ben ook altijd heel voorzichtig met eten & drinken. Stel je voor dat er iets mis blijkt met je kindje, dan neem je dat jezelf voor altijd kwalijk. Drink af en toe (1/2 keer per week) 1 glaasje alcohol, geen druppel meer. En geen rauw vlees eten en veel groente en fruit he. Het is alleen niet makkelijk om steeds antwoord te moeten geven als je in de kroeg op een spaatje zit. Zou een stuk makkelijker zijn als ik gewoon zwanger ben, dan begrijpt iedereen dat.... Dus, nog geen posi testen? Ik ga vanmiddag nog een keer proberen, heb niet het gevoel dat ik dit jaar nog ongi ga worden. Succes allemaal!
kelly24: wanneer ben je echt begonnen met klussen? Hoe is je normale cyclus? Adriana85: spannend hoor!!!6 dagen overtijd!hoe was je test eigenlijk? Ik ga maar beginnen met temperaturen. Met een cycles van 28 dgn en daarna van 41 word je niet blij! dus als mijn temperatuur omhooggaat en ik daarvoor geklust heb weet ik dat ik een goede kans maak! Dus jullie horen nog van mij
Ik word ook een beetje gestoord van mijn cyclus. In het voorjaar ben ik gestopt met de pil, niet om zwanger te worden, maar omdat ik 'm al bijna 10 jaar slikte en het wel zat was. Ik had gelijk een regelmatige cyclus van tussen de 29 en 31 dagen en mijn menstruatie duurde altijd 4 dagen, tot ik ineens een uitschieter had van 47 dagen in augustus-september. De cyclus daarna duurde 35 dagen, maar toen was ik ineens maar 2 dagen heel licht ongesteld! Heb wel een aantal testjes versleten toen, omdat ik echt niet begreep waarom mijn cyclus ineens veel langer duurde. Nu begon mijn laatste menstruatie op 29 oktober, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb al wel een paar dagen kramp in mijn baarmoeder en nu een opgezet gevoel onderin mijn buik, dus misschien word ik in de komende dagen wel ongesteld. Ik heb nog niet getest, omdat de kans me echt te verwaarlozen lijkt dat ik zwanger ben.
Wat vervelend Sammy! Waarom is de kans dat je zwanger bent te verwaarlozen dan als ik mag vragen? Hoop voor je dat je toch + test! Ik wordt ook een beetje gek inmiddels.. Ben nu 4 dagen overtijd (vorige 2 cycli waren keuring allebei 26 dagen). Daarbij komt dat ik al ongeveer 2 week met vlagen erg misselijk ben en rommelende darmen heb en verder wat andere lichte klachtjes af en toe. Sinds een week zijn daar in m'n onderbuik krampjes en steekjes bijgekomen. Nu heb ik gister eind van de ochtend (dus geen ochtendurine) een midstream test (met hartje) van sensitest gedaan. Het leek negatief, maar toen ik een half uur later het stripje uit het omhulsel gesloopt had, zag ik een superlicht streepje. Je moet echt goed kijken om het te kunnen zien. Heb m bewaard en nu is het ook nog steeds zichtbaar. Wat denken jullie? Ik ga denk ik morgenochtend weer testen..heb nog een test liggen. Kan alleen niet zo goed tegen deze verwarring.. Las op de site namelijk dat Sensitest geen indroogstreepjes geeft, maar hier hoor ik wel weer over vals-positieve testen...