De kans lijkt me klein omdat we er niet echt bewust mee bezig zijn en dus ook niet hebben zitten rekenen etc. Ik had net een beetje bruin slijm en mijn buikkramp was daarna over, terwijl ik toch echt even dacht dat ik ongesteld ging worden. Raar hoor.
Hallo mensen, Ik zal me even voorstelllen.. Ik ben Christina en ben 18 jaar. Ik reageer ook even op deze Forum, omdat ik namelijk nu ook al 17 dagen overtijd ben! Ik zal even het hele verhaal uitleggen.. Ongeveer 2 maand geleden heb ik een hevige keelontsteking gehad, voor die ontsteking heb ik antibiotica gekregen ( in die tussentijd slikte ik ook gewoon de pil) van 10 dagen, ondertussen heb ik seks gehad en we deden het heel vaak zonder condoom en hij is dus heel vaak in me klaargekomen.. Ik was na die kuur van 10 dagen echt extreem misselijk en hele erge hoofdpijn! ik had niet de gedachten dat ik zwanger kon zijn dus ben gewoon doorgaan slikken met de pil, die ik dus netjes heb afgemaakt. Ik ben toen 20 Okterber tot en met 24 Okterber gewoon ongesteld geweest! Maar ik vertrouwde het niet echt helemaal dus ben ik gestopt met de pil slikken, want ik bleef me maar misselijk voelen en kreeg soort van hevige steken in me onderbuiken en natuurlijk weer hoofdpijn.. Maar toen was ik op een zaterdag ( 6 november ) aan het werk en kreeg in één keer echt hele erge pijn in me onderbuik dus ik dacht ben ongesteld geworden dus ik snel na de wc en ik had lichtroze bloed in me onderbroek zitten maar dat was maar voor even en tot nu toe heb ik geen bloeding meer gehad! na die dag heb ik nog meer symtonen zoals heel veel last van brandenmaagzuur en erg gevoelige tepels heb er ook van die witte vlekjes op zitten.. en me borsten zijn af en toe gewoon heel erg gespannen. Heb steeds minder zin in seks en ik rook ook, maar de laatste tijd heb ik gewoon kotsneigingen als ik een hijs neem en ik ben dol op patat maar dat eet ik haast niet meer.. Ook moet ik heel vaak na de wc en heb ook vaker dorst. Ik ben ook heel erg vaak moe ook als ik haast niks gedaan heb die dag. En heb ook heel veel last van witte vloet wat ook steeds een donkere kleur krijgt. Ik heb heel wat testen gedaan maar blijven gewoon negatief te zijn en ben zelfs 2 weken geleden na de dokter geweest om me urine te laten testen maar de uitslag was ook NEGATIEF! Maar heb gewoon nog steeds al die klachten en weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.. Heeft iemand nog opmerkingen voor mij, laat ze dan aub weten want maak me erg ongerust en mijn dokter wil geen bloedtest afnemen (de reden weet ik hier niet van, maar wel dat ze mij te jong vind) Wat moet of kan ik nu doen? want het wachten duurt een beetje te lang (geduld raakt beetje op). Liefs Christina
Toen ik vanochtend opstond en naar de wc ging werd ik me daar toch duizelig! Ik heb de verwarming en de wasbak vastgehouden omdat ik echt dacht dat ik flauw ging vallen. Ik heb zelfs nog gecheckt of de deur wel van het slot af was (waar je aan denkt op zo'n moment he ). Ik ben weer terug m'n bed in gegaan, was echt zó moe en voelde me helemaal niet lekker, misselijk etc. Nog geen spoor van m'n menstruatie, maar wel zo nu en dan lichte buikkramp. Ik had wel bij 't plassen vanochtend een lichtgekleurd slijmpropje. Misschien toch maar ff een test doen morgenvroeg?
ikke!!!! ben 2 dagen overtijd wel een beetje buikpijn maar t gaat nog steeds goed!! test was vanmorgen nog negatief hoop snel een positieve test in handen te hebben
Hallo allemaal!!! Normaal heb ik een cyclus van 29-30 dagen, en zit nu op dag 38. Heb deze maand voor het eerst getemperatuurd en ontdekt dat ik een late eisprong heb gehad... 14 dagen daarbij opgeteld had ik dus pas vandaag ongesteld moeten worden.. Ik heb zondag getest, was negatief. Ik ga er morgen nog eentje proberen. De duizeligheid herken ik ook heel erg, heb ook al een paar bijna-val-momenten gehad afgelopen dagen. 3 dagen geleden een paar druppels bloed maar nu helemaal geen tekenen van aankomende ongi Ik vind het superspannend!!! En leef met jullie mee!
Nou ik heb dus vandaag weer een test gedaan (vrijdag was negatief), maar deze was ongeldig. Was test van kruidvat. Dus ik balen, dit betekent dat ik nu dus nog niks weet Ik blijf maar gewoon hopen dat mn ongi uitblijft en dan ga ik eind van de week nog maar een keertje testen. @Christina: de symptomen kunnen duiden op een evt. zwangerschap, maar kan het ook niks te maken hebben met je keelontsteking, aangezien je urinetest negatief was? Wel zou ik blijven aandringen bij je dokter om een bloedtest te laten afnemen, zij kan jou toch niet zomaar in ongerustheid laten zitten?! Veel sterkte iig, hoop dat je je snel beter voelt!
Hier ook nog steeds geen menstruatie te bekennen! Vanochtend na de seks een heel klein beetje bloed verloren..maar heb nog niet het gevoel dat m'n regels er aan zitten te komen.. wel misselijk en buikpijn. Gister test gedaan met een iets duidelijkere streepje dan de dag ervoor. Nu ook met ochtendurine gedaan. (foto staat in m'n andere topic). Nu net een kv 2v5 test gedaan..maar niet met ochtendurine, aangezien ik ze nog moest kopen en toch niet kon wachten met testen na de test van gister en deze lijkt negatief, al zie ik weer een superlicht streepje die haast niet met het blote oog te zien is.. Help! vind het behoorlijk verwarrend.. morgenochtend nog maar weer een testje doen met ochtendurine..hopelijk dan meer duidelijkheid of volgende week nr de ha.
hallo Ben nu ook alweer 4 dagen overtijd met 2 nagatieve testen. Kom op rode duivels!!! Kom op mn cyclus vertrouwen maar nu dus niet. We wachten maar af.
spannend hier hoor voor een paar meiden!Hoop snel op posi testen,tijd voor goed nieuws hier! Ik inmiddels dag 53 zonder ongi grrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat balen Sammy! Wel met ochtendurine?? Als menstruatie wegblijft dan toch maar weer over 2 daagjes testen ofzo! Nog steeds niet ongi Wendy..wat balen! Ik hoor heel wisselende verhalen. Ik moest zelf stoppen met nuva ring vanwege vreemde klachten (dus niet om bewust zwanger te worden), maar ik denk dat ik het geluk heb gehad dat het netjes na 26 dagen kwam.. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt!
Balen Angel..maar gauw op naar de volgende ronde dan! Hier nog altijd niks..ook geen gevoel dat het gaat komen. verder heb ik m'n test van dinsdag nogmaals bekeken en raak er steeds meer van overtuigd dat deze positief is. Ga morgenochtend weer testen..begin het nu toch wel heel spannend te vinden!
En isis????spannend!!! @angel; balen joh meis,op naar een nieuwe ronde nieuwe kansen!! Ik wederom niets....grr
zucht ik ben inmiddels 5 dagen over tijd, nog geen duidelijk positieve testen. Wel misselijk, rugpijn etc Denk wel dat ik een urineweginfectie onder de leden heb (heb ik helaas erg snel en vaak) en heb gehoord dat testen dan wel eens anders uitpakken. Morgenochtend een afspraak bij de huisarts.
@ Christina; Je dokter kan niet zomaar zeggen dat ze geen bloedonderzoek van je wil afnemen wat zoiets kunnen ze niet maken, je twijfeld heel erg en daardoor voel jij je erg onzeker en denk je er 24u per dag aan ik zou je een andere dokter aanraden of er eens goed met je dokter over hebben dat je 100% zekerheid wil hebben!! Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt want geduld raakt natuurlijk een keer op en ik bewonder enorm dat je zoveel geduld hebt meid maar kom op je kunt het en neem mijn advies aan een bloedonderzoek zegt meer dan alleen een urine test vooral als je regelmatig negatieve testen hebt gehad maar wel overtijd bent?! Veel succes en laat even wat weten hier op forum we zijn benieuwd. Liefs.