hier ook iemand overtijd pfff vandaag 41 weken en heb het er wel mee gehad om eerlijk te zijn gisteren gestript geworden en indd het was niet pijnlijk maar het is ook geen prettig gevoel, maar om te zeggen wauw dat deed pijn nee ook weer niet haha tot op heden nog niet veel verandering als alleen die nare buikkrampen waar ik al een paar weken mee loop en het wil maar niet doorzetten tot noch toe dus ook maar 1 cm ontsluiting hoop dat de weeen snel doorzetten en anders maandag weer strippen en als het echt niks oplevert word ik dinsdag om half 5 ingeleid dus volgende week is ons kleine kereltje er zowiezo voor iedereen hier succes allemaal!!
Mijn mooie meisje is iets voor half 10 geboren...ze is 3530gr en 49cm. Supersnel gegaan... tis een heerlijk kind... jullie allemaal veel sterkte nog...
Mammied, gefeliciteerd! Weer een klein wonder op de wereld, prachtig! Voor de andere dames die nog moeten: ik hoop dat jullie ook snel een kindje in de armen hebben en een makkelijke bevalling.
Mammied, gefeliciteerd!! hier veel harde buiken, steken onderin m'n buik, zere baarmoeder af en toe (geen flauw idee wat dat is, doet zo een pijn dat k hem niet.kan aanraken), maar die kleine meid zit nog lekker van d'r rust te genieten, haha!
Voor mijn gevoel ben ik ook overtijd! Ben vorige keer bevallen met 34.5 weken dus elke dag langer is voor mij overtijd haha... Veel sterkte en succes iedereen, zeker met de 35 graden wat ons te wachten staat!