Somber, boos..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Malika1989, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Sinds ik zwanger ben ben ik zo'n draak en heb me zelf niet in de hand. Ik merk dat ik me boos, agressief en onredelijk gedraag, voornamelijk tegenover vriendlief (hoewel er wel een kern van waarheid inzit, het is vaak knap overtrokken). M'n tranen zitten ontzettend los en jank om alles. Maar wat ik het meest vervelend vind is het boze en sombere.ik word zelfs boos om.het weer..

Ben ik de enige?

2. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Nee hoor, same here. Paar weken terug kaartje geschreven voor hem en opgestuurd op een dag dat hij thuis was en ik niet. Gewoon beschreven dat ik weet dat ik niet de leukste ben op sommige momenten, maar blij met hem ben en van hem hou (korte versie is dit haha) hij waardeerde dit enorm, wat mij ook wat opluchten.

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Hier ook hoor, vooral huilen doe ik ineens heel snel. Mijn vriend hoeft maar iets te zeggen en ik ben weer aan het huilen terwijl ik daarna wel inzie dat het nergens op sloeg. Soms ook ineens een hele dag somber zonder dat er eigenlijk wat is. Het is wat met die hormonen..

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik het met vlagen heb, niet zozeer het huilen, dat heb ik nog niet veel gehad maar gewoon het sneller geïrriteerd raken, ik erger mezelf er echt dood aan.

Ben altijd heel positief en vrolijk maar momenteel valt dat vies tegen :D

5. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Hahahahaha, nee je bent niet alleen hierin. Ook ik jank om alles, van mijn dikke kont tot een foto van een puppy ;)

En soms ook heel onredelijk, dan treed ik uitmezelf en hoor ik me dingen zeggen, te erg soms, maar ik kan het niet stoppen.:cool:
    Gelukkig blijft manlief volhouden dat ik heel lief en leuk ben... Hahahahaha :p

6. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Dit komt me allemaal heel bekend voor ;-(ik ben ook heel onredelijk tegen mijn man en natuurlijk zeg ik sorry en hij verdiend het ook niet
    Ik heb echt een man die alles voor me doet.maar hij zegt zelf ook het zijn je zwangerschaps hormonen schat daar komt het allemaal door.

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

Nov 4, 2013
    1,683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Hoort erbij!
    En met een beetje pech word dat janken na de bevalling niet veel minder...

8. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

Apr 9, 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Pff, soms ben ik zo'n heks tegen mijn ontzettend lieve, geduldige vriend! En dat voel ik ook, terwijl ik tegen hem aan het zeiken ben. Ik word dan intens boos om dingen waar hij niks aan kan doen en reageer het op hem af. Zielig voor hem! Maar ik heb er zelf ook aardig last van.

Gelukkig is het bij vlagen en gaat het ook weer over. Het hoort er gewoon bij!

9. an12

an12 Actief lid

Dec 3, 2011
    487
    0
    16
    Female
    huismama
    overijssel
    Ja hier nog iemand...echt niet leuk. Af en toe moet ik echt een paar keer extra tot 10 tellen.
    Dat kaartje vind ik trouwens wel heel lief en een goed idee.

10. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Daarbij moet ik ook nog zeggen dat hij mij ook kaartjes stuurt. Precies op de juiste momenten. Heerlijk.

11. Heidebloempje

Heidebloempje Actief lid

May 6, 2013
    104
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal niet. Ik vroeg het zelfs laatst nog aan mijn man of ik verandert ben de afgelopen maanden. Niet qua mijn emoties of gedrag. Lichamelijk natuurlijk wel.

T.o.v. jullie berichten voel ik me dan weer raar :(

12. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Wees blij heidebloempje :D.

13. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Inderdaad wees blij Heidebloemetje.

14. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

Apr 9, 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Inderdaad een leuk idee! Ik heb er meteen eentje verstuurd, online gedaan, persoonlijk kaartje met eigen foto. :)

15. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Leuk mamaeva! Ik had foto van een van de echos erbij gedaan en 'we love papa' erbij hihi.

16. seepje

seepje Fanatiek lid

Mar 23, 2014
    1,559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Oh ik ben ook echt een draak. Dat testosteron van de jongens doet niet veel goeds met mij. Vooral opmerkingen als 'ach een tweeling, sterkte' of 'ach je hebt toch al verlof' terwijl je in werkkleding staat. Aaaaaaargh!

17. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog een draak, en huilebalkje :) Ik was laatst weer geïrriteerd, toen zei m'n vriend dat het door de zwangerschap kwam, toen barstte ik vervolgens in huilen uit omdat ik bang was dat ik echt een draak ben, hij zich er op verheugd dat het over 5 mnd anders is, maar dat dan dus helemaal niet zo is..!! :)

Kortom: crazy hormonen.....

Share This Page