Wie nog meer overtijd?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmiej89, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Stike echt lastig he.... Waarom schiet er nu niet vanzelf iets van gang he... :(

Ja ik hoor morgen alles over inleiden en wnr enzo. Ik vestig mijn hoop maar nergens op...

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah balen meiden dat het strippen niet is gelukt..:(
    Hier ligt uk nu klemvast tegen mijn ribben. ..auw..:(

3. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    Jep moet morgen middag naar de Gyn, gewoon de standaard controles.
    Ik ben zondag officieel 42 weken. Ben benieuwd of ze dan daarvoor in willen leiden of dat ze het ook tot maandag zouden willen rekken.
    Vind het zo frustrerend, iedereen gaat er nou vanuit dat ik vrijdag ingeleid ga worden. Wil helemaal niet dat iedereen weet wanneer in ga bevallen:x

Tine: 's avonds inleiden doen ze volgens mij ook niet zo snel.. Misschien mag je je de volgende ochtend wel melden?

Kimmiej auwtjs! Rommelt er bij jou al iets?

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Vk zei dat ze in de avond de ballon zouden steken....
    Zij had het in elk geval over morgenavond mss al inleiding (ballon plaatsen dus) maarja dat Hangt echt af van wat er morgen bij de gyn wordt gezegd.

Hebben ze het nog niet over snel inleiden bij jou? :eek: mijn vk zit er wel achter, ik geef ook echt aan dat ik snel wil bevallen. Dus zij probeert het ook zo door te geven aan de gyn.
    Je moet echt je wensen doorgeven en echt zeggen wat je wil! Dan overdrijf je maar wat, doe ik ook :eek: maarja wat wil je.... Dit is gewoon echt niet leuk meer zo!

Ja het is indd niet leuk als ze weten wnr je gaat bevallen. Ik ga er niks over zeggen, ze weten dat ik deze week ingeleid word dus iedereen verwacht het wel maar ik ga niet zeggen welke dag enzo.

Ik hoop heel hard dat ze je deze week gewoon inleiden, en geef dit zeker aan morgen bij de gyn moest je dat nog niet gedaan hebben!

Hier nu al hele dag sinds toucheren bloedverlies (beetje) en bij het minste dat ik doe harde buiken en pijn!
    Ben er klaar meeeeeee!

5. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    O dat is wel prettig voor je dan! Hopen dat ze morgen meteen starten.

Hier is het een beetje dubbel gevoel. Wil heel graag een badbevalling thuis dus vind het moeilijk beslissen.
    Ga ik 'zeuren' dat ik ingeleid wil worden en beland ik dus zeker in het ziekenhuis. Of wacht ik nog een paar dagen (met nog strippogingen) met de mogelijkheid dat ik de bevalling krijg die ik voor ogen heb.
    Vind het moeilijk om afstand te doen van mijn thuisbevalling dus dring daarom niet aan.
    Ene moment denk ik f.ck die thuisbevalling ik wil m'n baby, andere moment denk ik wat zijn die paar dagen nou..

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oke ja dat snap ik wel.
    Maar het is wel zo hoe langer je rondloopt hoe meer kans op complicaties...
    Ik ben gewoon op, en wil zowizo in zh bevallen dus ik heb wel iets van lekker zeuren en eerder bevallen dan zo blijven rondlopen ookal zijn het maar een paar dagen. Ik vind het gewoon niet meer leuk!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je ook wel wil dat het een beetje een verassing blijft voor iedereen wanneer je gaat bevallen.

Hier rommelt er nog niet veel. Heb wel wat voorweeen gehad maar dat was vorige week. Laatste dagen is het juist enorm rustig vanuit binnen.

8. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    Oo irritant is dat he!
    Was hier hetzelfde vanaf de 40 weken is het opeens stil daar binnen..

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    haha ja idd.
    Ik hoop dan maar dat het ineens gebeurd zo uit het niets dat me vliezen breken ofzo, of ineens weeƫn haha.
    Ze zeggen dat een eerste kindje meestal tussen de 40 en 41 weken komt dus daar hoop ik op.

10. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Haha ik dacht net hetzelfde als jij kimmiej :D
    Het kan indd zomaar gebeuren, zat ik ook op te wachten. Hopelijk jij meer geluk als ik!

Maar het kan bij mij uiteraard ook nog gebeuren, maarja.

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Het kan idd nog bij je...Moet ie wel opschieten maar het kan nog..;)

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja indd...
    Ik duim ook dat het bij jou gewoon lekker snel vanzelf komt!

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Zat er net even doorheen. Vrienden van ons zijn vandaag bevallen van een tweeling, vorige week andere vrienden van een zoontje, allemaal na mij uitgerekend. ik was er even klaar mee. Misschien heel ego maar ik kon er even niks aan doen.
    Herkennen jullie dat?

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heel herkenbaar en is zeker niet egoistisch!

Sry voor het wachten maar ik ben gisteren om 10u49 bevallen van onze lieve dochter Femke. 3950 gr en ong 52 cm. Foto volgt. Is allemaal iets sneller gegaann dan verwacht. Ik update nog een andere keer!

15. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Succes dames met de laatste loodjes alleen een vraagje is het niet zo dat ze je dan met 40 weken moeten inleiden?

16. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Heel begrijpelijk kimmie89! Hoop dat jij niet lang meer hoeft te wachten!

@tineBx gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Maar lekker genieten nu

@smoepje84 nee ipv pas na 42 weken. Na 41 mag het al. Eerder alleen als er een reden voor is.

Gistermiddag ben ik gestript en gisteravond om 21.30 uur ben ik bevallen van een mooie zoon Emrys! Hij weegt 3565 gr en is 51 cm lang.
    Helemaal verliefd nu <3

17. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Blemma, gefeliciteerd wat een mooie naam trouwens!

18. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Blemma gefeliciteerd..!!!! Met welk termijn ben je bevallen?

Ik ben woensdag gestript maar heeft niet gewerkt helaas.

sinds gisteravond weer heeeeel veel slijmverlies na elk toiletbezoek...Bah. Hoeveel heb je daar wel niet van. Lijkt wel behangplaksel (sorry..!!)

19. Frutsel04

Frutsel04 Actief lid

14 apr 2014
    220
    58
    28
    Ben geen actieve schrijfster hier maar wilde toch alle overtijd-loopsters ff succes met de laatste loodjes wensen!

Zit zelf vandaag op 41+3, gister gestript maar heeft helaas niet geholpen tot nu toe.
    Had gehoopt op een thuisbevalling maar moet ivm beetje achteruitgang van vruchtwater en placenta morgen worden ingeleid mocht de kleine ervoor er nog niet zijn.

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah vervelend dat je thuisbevalling niet door gaat:(

Deel Deze Pagina