@ kimmiej89 balen zeg dat het strippen niet geholpen heeft. Heb je weer een nieuwe strippoging staan? Ben met 40+3 bevallen. @frustel jammer dat je niet meer thuis kunt bevallen maar je weet iig dat je morgen je kleintje hebt. Heel veel succes!
Blemma en Tine proficiat! Frutsel wat jammer dat je ingeleid moet worden! Hopen dat de kleine dan toch nog bedenkt te komen vannacht.. Kimmiej bij jou alles nog rustig verder behalve slijmverlies? Hier net weer naar het zkh geweest voor Ctg en echo, alles was nog in orde gelukkig. Gyn had nog gekeken maar zit nog steeds op 3 cm onsluiting (zat ik gisteren voor de strippoging ook). Afgesproken dat de vk morgen thuis mijn vliezen komt breken en hopen dat dit weeen opwekt. Mocht dit binnen 3 uur niet zo zijn moet ik naar het zkh en word ik verder ingeleid. Hoop zo dat ik gewoon thuis kan bevallen!
Blemma en Tine, van Harte gefeliciteerd! Blemma, ik ben blij dat je toch thuis hebt kunnen bevallen, heerlijk! Ik meld me hier maar ook even, inmiddels 40 weken en 4 dagen. Vorige week vrijdag zei de vroedvrouw dat ze niet verwachtte dat ik het tot nu zou uithouden, wel dus. Gisteren bleek ik bij controle al 3 cm ontsluiting te hebben en een bijna volledig verstreken bmm. De vroedvrouw dacht weer dat ik het dit weekend niet zou houden, maar ik geloof er precies niet meer in ook omdat ik al ruim 3 weken loop met voorweeen die steeds niet doorzetten. Ben er wel moe van...
Frustrerend is dat he! Hopen dat je vk toch gelijk heeft. Pff ben opeens dood zenuwachtig. Morgen om 9.00 komt de vk vliezen breken
Spannend...!!!! Nee hier enkel slijmverlies en wat harde buiken maar die heb ik al een aantal weken regelmatig
Spannend hoor! Hopen dat het genoeg is om de bevalling in gang te zetten! Kimmiej89, irritant he dat slijmverlies! Heb het nu ook al een paar dagen, soms na een 'lading' mijn hele broek nat ( lekker smakelijk haha)
Zo hier weer even tijd voor een stukje. Afgelopen maandag (29e) ben ik bevallen van een zoontje. In de nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker van pijn in mijn rug. Dit kwam zo'n beetje om de 12 minuten. Na 3 uur werd dit minder en kon ik weer wat slapen. Rond half 8 in de ochtend werd ik wakker van wederom krampen in buik en rug. Heel de dag hielden deze aan zo om de 10 minuten. Pas rond een uur of 18.30 uur kwamen deze om de 7 minuten. Rond 21.00 uur kwamen ze om de 5 minuten. Om 22.30 uur kwam de vk thuis langs. Ik had toen 3 cm ontsluiting. 3 uur later (01.30 uur) was dit 6 cm en gingen we naar het ziekenhuis. Om 03.30 uur kwam de vk weer langs en ik had toen 7 cm ontsluiting. Vk heeft toen mijn vliezen gebroken. Er kwam helemaal geen vruchtwater uit. Na ongeveer 30 a 45 minuten kon ik de weeen niet meer opvangen, ze kwamen aan 1 stuk. Ik bleek volledige ontsluiting te hebben en had dus al persweeen. Uiteindelijk is de kleine man om 05.29 uur geboren. Na de geboorte bleek waarom er geen vruchtwater naar buiten kwam, kleine man had in het vruchtwater gepoept, dusdanig erg dat er enkel een substantie uitkwam wat leek op erwtensoep (woorden van vk). Kleine man moest direct mee om uitgezogen te worden. Kleine man was wel aan de lichte kant voor zijn termijn (41+2), hij woog maar 2890 gram is was 53 cm lang. Inmiddels gaat het goed met hem. Hij komt wel wat vaker soms voor voeding dan om de 3 uur, dus dat is wel vermoeiend maar we komen er wel. Verder is het een heerlijk kereltje..
Jouw kindje is op zelfse termijn als mijne geboren en woog een kilo minder zoals je zegt aan de lage kant idd! Maar gelukkig gezond! Nogmaals gefeliciteerd !