hoi, ben op zoek naar een hele luchtige zomerbroek, die ik ook naar werk aan kan met dit vreselijke hete weer.., vind rokjes niet even representatief voor mijn functie. maar waar o waar koop ik zo´n broek? ik woon in regio utrecht.. en ben vrij tenger en wil niet zo´n hele wijde broek... tips???
ik heb van de week een hele luchtige, dunne driekwartbroek gekocht bij miss etam, in wit en groen hebben ze hem geloof ik, positiebroek natuurlijk.
ok, nog meer tips misschien van anderen??? het liefst gewoon een lange broek (om de opgezwollen enkeltjes te verbergen)
Bij de Mango verkopen ze nette linnen broeken in zwart, wit, donkerblauw, lichtblauw en beige. Het zijn geen speciale zwangerschapsbroeken, maar hebben wel een grote elastieken band die je helemaal over je buik kunt trekken. Zit heerlijk en draagt lekker luchtig! Bij de zoekfunctie kun je "Mango" intypen en dan krijg je een topic over deze broeken, waar je ook foto's en linkjes terug kunt vinden. Succes!
Ik was bij de Zara en daar hadden ze ook linnen broeken met elastieken band..zat heel luchtig en mooi.. Helaas bij mij een beetje strak, maar als je dus slank bent zal het geen probleem zijn..en...ze waren maar 14.95!
Ik had laatst bij de hm 2 heerlijk luchtige lange positiebroeken gehaald. Hadden ze in meerdere kleuren!!
ik heb nog een lange witte linnen broek met lage buiksband, nieuw van esprit liggen eventueel. Tis wel maat 40, weet niet of dat je te groot is.