op zoek naar hele luchtige representatieve zomerbroek..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,

ben op zoek naar een hele luchtige zomerbroek, die ik ook naar werk aan kan met dit vreselijke hete weer.., vind rokjes niet even representatief voor mijn functie.
    maar waar o waar koop ik zo´n broek? ik woon in regio utrecht..
    en ben vrij tenger en wil niet zo´n hele wijde broek...
    tips???

2. MarloesC

MarloesC Lid

21 jan 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb van de week een hele luchtige, dunne driekwartbroek gekocht bij miss etam, in wit en groen hebben ze hem geloof ik, positiebroek natuurlijk.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ok, nog meer tips misschien van anderen???
    het liefst gewoon een lange broek (om de opgezwollen enkeltjes te verbergen)

4. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    ik heb een luchtige witte lange broek om idd die olifanteenkels te verbergen gekocht bij prenatal!

5. Suus2010

Suus2010 Lid

22 feb 2010
    14
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bij de Mango verkopen ze nette linnen broeken in zwart, wit, donkerblauw, lichtblauw en beige. Het zijn geen speciale zwangerschapsbroeken, maar hebben wel een grote elastieken band die je helemaal over je buik kunt trekken. Zit heerlijk en draagt lekker luchtig! Bij de zoekfunctie kun je "Mango" intypen en dan krijg je een topic over deze broeken, waar je ook foto's en linkjes terug kunt vinden.

Succes!

6. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Ik was bij de Zara en daar hadden ze ook linnen broeken met elastieken band..zat heel luchtig en mooi..
    Helaas bij mij een beetje strak, maar als je dus slank bent zal het geen probleem zijn..en...ze waren maar 14.95!

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik had laatst bij de hm 2 heerlijk luchtige lange positiebroeken gehaald. Hadden ze in meerdere kleuren!!

8. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb nog een lange witte linnen broek met lage buiksband, nieuw van esprit liggen eventueel. Tis wel maat 40, weet niet of dat je te groot is.

9. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Waarom kijk je niet op bonprix?

Die heeft vaak leuke dingen voor weinig geld

Deel Deze Pagina