wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, omdat de topics erg lang werden, hebben ze er een hele hoop gesloten....

we willen natuurlijk wel verder blijven babbelen, dus heb even een deel 2 geopend!

@all, ik verheug me op de komende dagen, lekker vrij en lekker even niks "moeten", vind ik wel prettig voor die vruchtbare periode!

@beehappy,is mij ook gebeurd, en kreeg te horen dat mijn lichaam gewoon niet geschikt was voor een spiraaltje.....

@jojoba, snap wel dat je er even helemaal doorheen zit, die hele MMM is ook niet niks.
    ik merk zelf dat ik het nu voor een 2e wel zwaarder vind.
    maar meid, we gaan ervoor in 2010, dit wordt een mooi jaar!

@caecilia en marieke, enne enne....nog niks?
    spannend!!!

2. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Super Luukske, nu kunnen we idd gewoon verder blijven babbelen!

Hier nog niks.... ben net naar de vlos geweest en alles was goed. Kindje is helemaal goed ingedaald dus het enige wat we kunnen doen is afwachten....
    Gister samen met manlief de laatste dingetjes gedaan in de babykamer dus we zijn er echt helemaal klaar voor!

Klinkt gek, maar ik heb gewoon zin in de bevalling haha. Trucje van de natuur denk ik hihi.

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Spannend Marieke! Het is volgens mij echt een gemeen trucje van de natuur dat een vrouw op een gegeven moment gewoon 'zin' in de bevalling heeft. Heel veel succes alvast en hopelijk gaat het allemaal lekker vlot en voorspoedig.

Jojoba: heel begrijpelijk dat je er helemaal door zit, vooral als er in je directe omgeving zo'n enorme babyboom is. Het lijkt soms zo oneerlijk verdeeld.
    Ik ben trouwens al bij een kinderfysiotherapeut onder behandeling met Amber.

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Ik kom ook gewoon weer mee kletsen hoor!:D;)

Luukske, dus jij hebt dat ook gehad? De gyn vertelde al dat het vaker voor kwam,maar ik had er nooit van gehoord. Maar ik hoorde net van mijn moeder dat mijn oma en de zus vanmijn oma, ook alle twee hetzelfde probleem hebben gehad met een spiraal....ben eigenlijk wel blij te horen dat ik niet de enige ben.

Enne voor jou, lekker hoor die vrije dagen tijdens je vruchtbarepreriode;);)...maak er wat moois van:D

Jojoba, ik begrijp heel goed dat je er door heen zit...dikke knuf!!!

caecilia en marieke, jullie houden het wel spannend!

5. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Super dat we een nieuw topic hebben! Was 'm al aan het zoeken :D

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marieke, zet hem op....jij en caecilia houden het spannend....

@beehappy, ik heb dat idd ook gehad....heb voor ik zwanger raakte van Luka een ok gehad, vleesboom en een LEO in een. Mocht toen 6 maanden niet zwanger raken, omdat ik 3 maanden daarvoor ook een zware ok heb gehad(mislukt galblaas ok, heb 8 uur op ok gelegen, en 1 week morfine gehad).
    mijn gyn stelde een koperspiraaltje voor, nou die is er dus ook 2 keer "uitgevallen", en daarna vond ik het wel goed....had toch geen eisprong, dus klussen deden we gewoon....ben toen na die 6 maanden met Clomid begonnen

@all, heb Luka hier naast me in bed liggen...heb de laptop mee naar bed, want Luka is flink ziek, afgelopen nacht liggen braken, en nu vanavond in zijn slaap weer....hij werd er niet eens wakker van, als ik er niet bij was geweest zou hij me zo gestikt zijn in zijn eigen braaksel.....dus vannacht veilig naast mama, en papa in Luka's bedje....
    hopelijk gaat het snel wat beter, want dit is ook niks

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    He ik schrok al... i kon geen antwoord meer in het onderwerp zetten en toen zag ik gesloten!!!

Maar nu snap ik het weer!

@Jojoba, meis jou problemen zijn echt niet minder dan die van anderen hoor! Vind dat jullie heel veel voor jullie kiezen krijgen en het duurd allemaal zoooo lang. Dus geef jezelf het recht om overstuur te zijn en te balen. Sterkte meid!

@Marieke, jij liever dan ik... ik heb echt nog nie zo'n zin in bevallen...

Dus het is ook niet 21-1 geworden ;) Wie weet wat morgen ons brengt. Ga nu snel mijn bed opzoeken!

8. beehappy76

luukske, Beterschap met Luka!

Ik denk dat wij nu voor een implanon gaan, maar de gyn moet nu eerst uitzoeken wat verstandig is in ons geval. Ik heb namelijk een voorstadium van baarmoederhalskanker gehad en het blijkt dat sommige hormonen hier een negatief effect op hebben...ik wacht gewoon rustig 2 feb af.

@ onze ballonnetjes die op springen staan...ben idd benieuwd of 22-1 een geboortedag zal worden;)

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

nou vannacht Luka dus naast me gehad in bed....heb super slecht geslapen, tjee wat draait dat manneke zich in zijn slaap....hij blijft vandaag ook nog lekker thuis van school, hij heeft niet meer hoeven spugen....
    vanochtend wilde hij om 6 uur TV gaan kijken, nou voor deze eene keer...konden hubbie en ik nog even klussen....

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    'Hihi Luukske, dus jij bent je ei goed aan het benutten! Fijn dat het al iets beter gaat met Luka, hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt.

Jojoba:Meis ik begrijp wat je bedoelt. We gaan er gewoon voor dit jaar en hopelijk mogen wij het jaar, samen met Luukske, ook goed afsluiten.

Beehappy: Wat rot dat die spiraal er ook weer uit kwam zeg. Ben beneiuwd of de Implanon wat voor jullie is. Even een dikke knuffel meis!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, tja we willen idd alle kansen benutten....
    hoe gaat ie met jou? spannend met de ICSI in aantocht!!
    ik heb er wel een goed gevoel bij, 2010 wordt het jaar van jou, jojoba en mij!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik hoop het Luukske. ICSI is voor ons natuurlijk wel weer een hele nieuwe kans, maar ook wel weer spannend omdat ik deze keer 100E Puregon ga spuiten ipv 150E (daarmee had ik 25 follikels). Dus gaan er wel genoeg follikels groeien? Gaan de bevruchtingen nu wel goed? Het blijft spannend. Vanavond begin ik met de 1e Decapeptyl spuit (legt je cyclus stil en straks als er Puregon bijkomt onderdrukt de Deca ook je eisprong). En dan komt 5-2 de Puregon erbij.

Fijn weekend meiden!

13. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Luukske, Jojoba en Zora: Ik stuur bij deze al mijn zwangerschapshormonen jullie kant op hoor!!! Als het dan niet gaat lukken.....( gezien de hormonenbom die ik ben haha ).

Dikke knuffel voor jullie meiden. 2010 wordt jullie jaar!!!

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha Luukske, benutten hoor die kansen!

Zora, fijn dat je wat eerder mag beginnen! Is toch altijd mooi meegenomen. In dit wereldje kan een week heel lang duren heb ik geleerd.
    Denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken over de mindere hoeveelheid Puregon. Jij reageert over het algemeen wel goed op de hormonen en 50 ie is niet heel veel minder. Denk dat dat wel goed komt. Waarom is dat trouwens eigenlijk minder nu?

Jojoba, lieverd, klaag maar hoor! Snappen het hier denk ik heel goed. Ieder heeft zo zijn eigen traject en frustraties en jouw jaar was absoluut niet makkelijk. herken het gevoel goed. De ronde waarin ik zwanger werd was ik het eigenlijk ook allemaal wel zat en gewoon boos. Zelfs zo zat dat mijn vriend steeds zijn mobiel op alarm zette, want ik vergat die hele spuit steeds. Gewoon een soort blokken ofzo.

Beehappy, he wat vervelend van die spiraal. Het is jullie ergens ook niet gegund he om dit gewoon op jullie eigen manier af te sluiten. Hoop dat je een anticonceptie kan vinden die wel bij je wensen aansluit.

En weer een dagje erbij voor onze zwangeren. Ben zo benieuwd wanneer het gaat beginnen!

Hier alles goed, eigenlijk vrij weinig te melden. Was de afgelopen dagen super verkouden en lag er soms al om 20.00 uur in, want in combi met die zwangerschap komt het wat harder aan. Was dus ook even niet op het forum te vinden.
    Vind wel dat ik nu echt een: hoe zeg je dat, "moeder" word. Heb net mijn eigen versgemaaktje erwtensoep gemaakt. Vind eigenlijk altijd iets van oma's en moeders. Normaal maakt mijn moeder extra om een pannetje aan mij te geven, maar ik kan het nu helemaal zelf haha.

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hier nog steeds zwanger :)

16. beehappy76

;)....we wachten met je mee!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, spannend.....

@all, hier een beetje een dilemma gehad met hubbie...morgen hebben de mannen een mannenmiddag rond het carnavals gebeuren, en daar wordt dus flink gedronken, is het niet gezopen...en ik zit dus voor mijn eisprong, heb hubbie al op het hart gedrukt niet te veel te drinken en voor de zekerheid morgenvroeg te klussen, mocht het morgenavond niet meer lukken....

18. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Zora en Luukske: ik hoop het ook dat wij dit jaar mooi mogen afsluiten! We gaan er voor!

Zora: hoe gaat het met de spuiten?

Leonizzie: goed te horen dat het allemaal goed gaat! Ik heb dat nu ook dat echt moet denken aan die spuiten en dat ik er dus ook helemaal geen zin meer in heb, heb de hele tijd het idee dat ik het nu weer voor niets ga doen, dat het weer verkeerd gaat aflopen net als de vorige keren..

Ik ben gisteren voor de 1ste folikelmeting in het ziekenhuis geweest, in het nieuwe ziekenhuis, en ik ben heel erg tevreden over hoe ze het daar aanpakken, ze zijn ook zo aardig allemaal..
    Ik had 1 à 2 folikels van 10 mm pas, dus dat is nog niets dus. Dinsdag moet ik voor mijn 2de en moet nog even doorgaan met spuiten 75IE.

Liefs Jojoba

19. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden

Me to!!! :)

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, fijn dat het nieuwe ziekenhuis zo goed bevalt....hopelijk hoef je er niet lang meer naartoe....

@marieke,spannnnnnnend!

@all, vanavond gezellig met hubbie naar de film, Luka gaat naar opa en oma, dus dan kunnen wij op ons gemak klussen.....

Deel Deze Pagina