wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    en dit ons 2e wondertje dan...

mooie man he?

xxx jose

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Van harte Joseetje! Wat eenmooi mannetje! hij is dus lekker op tijd gekomen. hoe zwaar en groot was hij?

Liefs Ylona

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Joseetje van harte gefeliciteerd ook hier. Wat fijn dat de bevalling zo voorspoedig is gegaan, bij Josefien had je je portie wel gehad he? En super leuk nu een jongetje. Geniet van je gezinnetje en sterkte met de drukke dagen en weken die zullen volgen!

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Gefeliciteerd!!! Mooi ventje zeg!

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje, man en Josefien gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Ruben!!!

6. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Joseetje, Josefien en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Ruben!!! Leuke naam! Geniet ervan! Mooi mannetje hoor en Josefien is ook al zo mooi!

Hier alles prima. Sam moet haar tweede spuitje donderdag.. zo zielig. Ben vorige week weer begonnen met werken. Jeetje wat is dat moeilijk om ze zo achter te laten op het kdv. Ik zorg veel liever zelf voor haar, hihihi.. had er echt moeite mee, had het niet verwacht. Verder doet ze het allemaal prima.. ze is lekker makkelijk en tevreden. Beter hadden we ons niet kunnen wensen.

Sorry, dat ik niet meer zo vaak kom, maar heb het zo ontzettend druk met vanalles.

Luukske: wat balen dat Mika zo ziek is.. hopelijk gaat het snel allemaal weer wat beter.

Kelly: wat knap van Sam dat hij het zo goed doet. Gelukkig maar! Hoe vindt Isa het allemaal?

Zora: hoe gaat het met Sara? en met jou?

Liefs Jojoba

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, hier ook nog een keertje....gefeliciteerd!!!

@jojoba, mooi meisje!!

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden ,

hij was 3390 gram, is wel behoorlijk afgevallen... ze weten niet zeker waarom maar alles ziet er verder wel gewoon goed uit.
    tja.... druk... ik had bij josefien dat ik helemaal nergens aan toe kwam.. niet eens aan douchen.. dat heb ik nu helemaal niet.
    al moet ik wel opbiechten dat ik met een hand type en met de ander ruben op mijn borst heb...

het is zo gek....het lijkt wel alsof we aan elkaar vastgeplakt zitten... ik wil niets anders dan hem vasthouden en aan hem ruiken.. hij is vergeleken met josefien hoe ze toen was echt hulpeloos klein...een klein hoopje baby nog vol met donshaartjes...net een kuikentje..
    ik had dat helemaal niet bij josefien... die sliep ook in haar wieg in haar eigen kamertje... nou daar ga ik ruben echt niet helemaal alleen leggen.... zo gek....dan maar iedere nacht klaarwakker van zijn gepruttel...

herkent iemand dit???? zo,n verschil bij de 1e en tweede... of zou het komen omdat ik toen zo,n drama bevalling had gehad en daarna zo van de wereld was???

xxxx jose

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, zo herkenbaar!!
    ondanks Luka echt zo'n zorgenkindje was, deed ik hem meteen in zijn eigen bedje etc.....en Mika....die MOEST naast mijn bed in de wieg, ik geef hem minder makkelijk uit handen, Luka had ik met 6 maanden al vaken uit logeren gehad, en Mika heb ik gewoon graag thuis bij mij....weet niet wat het bij mij was dat het anders maakte....misschien het besef dat het de laatste is?!!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Joseetje: hij is prachtig hoor! Misschien dat het inderdaad met je bevalling te maken had? Sara heeft wel de eerste weken bij mij op de kamer geslapen. Wilde haar echt niet alleen in dat grote ledikant hebben. maar gaf haar wel makkelijk uit handen. Daar ben ik nog steeds niet moeilijk in. Weekendje weg zonder Sara de ik niet, voorlopig nog niet in ieder geval. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ik met een tweede ben.

Jojoba: Jij ook een prachtig kindje en wat fijn dat het zo goed gaat. Ik herken wat je zegt hoor, hier ook druk. Dus ik ben ook niet zo vaak meer op ZP te vinden. Met ons gaat het ook goed. Sara is een super lief en tevreden meisje. Huilt nooit alleen als het etenstijd is en het gaat niet snel genoeg. Ze zeurt ook nooit, is altijd vrolijk, ik kan haar overal mee naartoe nemen. Slaapt overal. heerlijk! We genieten elke dag van haar, wist nooit dat je zoveel van je kind zou houden.

Zal zo even foto spammen!

Luukske: Sterkte met je kleine man! Zag in een ander topic foto's. Arm ventje!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Joseetje: Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Tjonge, die had haast om geboren te worden ;)

@All: Hier ook druk met van alles en nog wat. Kids 2 weken vrij en ik maak mooi gebruik van de tijd die ik anders kwijt was aan halen en brengen (en halen en brengen en halen en brengen) om klusjes te doen die maar bleven liggen.

...ik hoor mijn dochter huilen...eens ff kijken wat zoonlief nou weer heeft gedaan ;)

laterrr ladiezzzzz

liefs Tezzz

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden even een teken van leven van mij! haha.

Joseetje ik had je op hyves al gefeliciteerd. Wat een heerlijk mannetje zeg! Zo kleintjes. Ik kan mij goed voorstellen dat het misschien anders is door de bevalling. Ik had na mijn bevalling zoveel pijn en de eerste week echt zo weinig geslapen dat ik het soms moeilijk vond te genieten. Ik kan me voorstellen dat wanneer je lekkerder in je vel zit je ook anders met je kindje omgaat.
    Evie heeft trouwens de eerste 3 maanden naast ons gelegen, daarna groeide ze het wiegje uit en moest ze wel naar haar eigen kamertje.... Wat ook wel weer wat rust gaf.

Jojoba, wat een mooi meiske is Sam, heel lief die foto. Ben je lekker aan het genieten?

Zorra wat een grappige foto, leuk he die tandjes?! Ziet er zo lief uit.

Hier gaat alles lekker, Evie is een heerlijk, vrolijk en lief kindje. Eigenlijk net als bij Zorra, nooit huilerig of drammerig. Kan zich goed vermaken, houdt van knuffelen en als ik op visite ben of een drukke verjaardag blijft ze ook gewoon lief.
    Verder alweer 4 tanden. Kruipen doet ze nog niet, zal (hopelijk) wel snel gaan komen.

Moet zeggen dat het wel gaat kriebelen als ik zo die kleintjes weer zie, dan wil ik ook wel weer! Maar, ondanks dat we best een ruim huis hebben, is het niet echt een praktisch huis en niet echt een extra kamer (al hebben anderen hier in de buurt ook wel 2 kindjes) Ik zou dan eigenlijk wel eerst willen verhuizen, maar dat is nog niet mogelijk aangezien vriendlief vorig jaar een eigen zaak is begonnen.
    Er moet eerst maar eens extra geld binnenkomen :D. want kdv is best duur.
    Nou ja we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen, maar de stap naar de gyn wordt iig nog niet gezet.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, snap wel dat het kriebelt....wie weet heb je het geluk dat het zonder MMM gaat lukken....wij gebruiken ook niks, en heb nu al 2 maanden een ongi gehad, joehoe....wel een cyclus van 35-38 dagen, maarja, voor Luka en voor Mika had ik NOOIT een ongi!!

@zora, mooie meid!! heeft ze last van de tandjes?

@all, Mika is afgelopen week weer goedgekeurd op het CB, was 6920gram en 65,5 cm....een kleintje dus....maar wel een lekker ding, haha....

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he luukske begrijp ik nu dat jullie voor een 3e gaan???

hier een roerige tijd geweest ( en nog).... het is ontzettend jammer... maar we zitten toch wel flink in de penarie hier...

van de week voor manlief bij keuringsarts van het uwv geweest... prima man hoor.... maar vreselijk confronterend om daar te zitten...

gehoord dat het sw bedrijf in zijn recht staat om om mijn man ieder moment te ontslaan.... en voor nu 6 maanden helemaal 100% ziekgemeld en afgekeurd door het uwv en daarna gaan ze herbeoordelen... we hebben natuurlijk meteen duidelijk gemaakt dat deze situatie niet zal veranderen en dat hubbie dagelijks pijn heeft en geen baas hem aan zal nemen...

dus wat dan.... het komt er zoals ik heb begrepen eigenlijk op neer dat als het uwv vind dat je kunt werken, je nergens recht op hebt... ook niet als geen baas je aanneemd of houd na veel ziekte .... dat zou betekenen dat we ons huis moeten verkopen.... dat onze relatie onder enorme druk komt te staan... ( het is al niet makkelijk) kortom echt een catastrofe.... en nu moeten we dus 6 maanden afwachten.... manlief zit echt helemaal aan de grond nu.... hij wil graag werken maar heeft ook even tijd en ruimte nodig zichzelf te herpakken... uit te zoeken welk werk wel mogelijk is...

ik kan me bijna niet voorstellen dat ze hem zo in de kou laten staan maar hubbie is echt heel erg bang... slaapt niet meer...

niet leuk als je net een babytje hebt gekregen... gelukkig doet Ruben het heel erg goed.... heerlijk lief tevreden mannetje... eet goed is tevreden... dat maakt wel een hoop goed.... maar ik ben ondertussen wel helemaal klaar met al die drama,s in ons leven steeds... er komt gewoon echt geen eind aan....misschien dat ik hier op het forum nog eens wat vragen afvuur op het uwv topic.... dat gaat makkelijker dan wanneer je bij een keuringsarts zit die enorm zakelijk is... kreeg gewoon de bibbers van die man.. vreselijk als je zo afhankelijk bent van een persoon die een oordeel moet baseren op een gesprek van een uur...

xxxx jose

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, nou we gaan niet echt voor een 3e, maar als het gebeurt....tja, dan is hij/zij welkom!
    ben allang blij dat ik nu 2x een cyclus heb gehad...haha....

wat een gedoe zeg met hubbie, het is gewoon niet normaal....hubbie wil werken, maar kan het niet, en dan moeten jullie zo in de onzekerheid zitten, het lijkt wel alsof jullie gestrafd worden....belachelijk!!!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leonizzie: Fijn dat jullie meisje het ook zo goed doet. Moet eerlijk zeggen dat het hier ook alweer een beetje aan het kriebelen is. Erg he? Maar ik zou graag als het ons nog eens gegund is de kleintjes een beetje dicht op elkaar willen. Denk dus wel als alles goed blijft gaan we eind dit jaar weer een afspraak gaan maken in het ziekenhuis.

Luukske: Dank je, ze heeft er wel last van bijt overal op, maar slaapt gelukkig goed en niet echt ziek ofzo ervan dat scheelt. Jouw mannetje is echt een kleintje. Leuk toch? Ik moet volgende week naar het CB voor mijn 6 maanden!! afspraak, en ze is dan al 7 maanden was verzet en kon niet eerder. Maar ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. En inderdaad hier ook geen voorbehoedsmiddelen o.i.d. als het komt is het meer dan welkom!

Joseetje: Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte, ik hoop dat er betere tijden komen!

19. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    FIjn dat het met de meeste zo goed gaat. Balen Joseetje dat alles zo loopt.Vooral idd ook omdat jullie 2 van die kleine kindjes hebben.

Hier gaat alles goed. Mika is 2 geworden en gaat ook naar de peuterpeelzaal. Hij vindt dat helemaal leuk. Hij is bij het cb geweest en daar vonden ze mika te licht voor zijn lengte! Hij is 92,5 cm en 12 kilo. Tja hij is een slanke maar mager wil ik hem niet noemen.

Nora is net 5 maand geweest, draait alle kanten op, heeft 2 tanden en probeert elke x te tijgeren wat nog niet wil lukken haha. het is een heel tevreden meisje wat goed slaapt,eet en veeel lacht!!! Nora is ook een kleintje! Bij 5 maand 62,5 cm en 5960 gram!

Liefs ylona

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden,

poeh een beetje licht aan de tunnel hier...

vanmorgen belde het uwv totaal onverwachts op in opdracht van de arts die ons had gezien.

hij vond het zelf ook zo onvoorstelbaar dat hij heeft gevraagt om dossieronderzoek, hij heeft zelf namelijk alleen het medische dossier en niet alle gegevens over hoeveel % afgekeurd in het verleden etc...
    ( bleek namelijk ineens dat hubbie afgelopen jaren maar voor de helft afgekeurd zou zijn geweest terwijl hij vanwege toenmalige fysieke klachten al 100% afgekeurd was maar toch zelf een baan is gaan zoeken omdat hij bezig wilde zijn..dus wij tijdens dat gesprek totaal verbijsterd en geschokt.:$:$:$..) heeft dus kennelijk wel indruk gemaakt , die arts was ook heel verbaasd dat wij zo stellig waren en ze hebben een fout gemaakt blijkt...

ze hebben hun excuses aangeboden en uitgelegd dat als hij ontslagen word het uwv onmiddelijk zijn volledige uitkering zal gaan betalen en dat hij dan van dit jaar ( 70% van zijn loon door ziekte ) met terugwerkende kracht al het geld terug krijgt dat hij te weinig heeft gehad...en gewoon al die tijd 100% afgekeurd is geweest...

pppffff wat een klein wondertje zeg.... er werken dus ook nog gewone mensen bij het uwv....niet alle keuringsartsen zijn vreselijik... hubbie kan zich nu in ieder geval weer ontspannen... en ik kan weer gewoon van mijn verlof genieten...

gek hoe je wereld zo in kan storten.... en dan ineens gaat het weer veel beter...

wat leuk zeg dat het bij iedereen weer zo gaat kriebelen.... ja ik herken het...

wij houden het bij deze 2 wonders... had graag een groot gezin gewild maar met rug hubbie niet verstandig... ik heb er vrede mee... wie had nou 3 jaar geleden bedacht dat we allemaal moeder zouden zijn om deze tijd...

hoe is het trouwens met maykay???

gr Jose

Deel Deze Pagina