@joseetje, jeetje meis, das schrikken! hopelijk komen jullie er samen uit!! het is ook niet niks wat jullie allemaal hebben moeten doorstaan!! @kelly, wat leuk...hopelijk goed weer idd. hier zit de vakantie er bijna op, maandag 7 avonddiensten, dus meteen volle bak na 3 weken vakantie!
nee zeker niet niks... maar het gaat nu eigenlijk goed... we moeten ons gewoon in gaan stellen op een heel ander leven...overal rekening mee houden... en proberen grenzen niet als een beperking te zien... maar het blijft lastig... gisteren een heerlijk dagje dierentuin gehad... vandaag kon hubbie niet lopen... is dan echt teveel... ruben is aan het brabbelen geslagen... zooooo schattig... en hij eet al een beetje fruit.. beetje vroeg met 3 maanden maar hij zat zo naar mijn eten te staren... hij vind het heerlijk... buikje ,poepjes alles ok dus ik neem aan dat hij het wel kan hebben toch? hij gaat helemaal lachen en kirren als hij me ermee aanziet komen... groetjes jose
even tussendoor!!!!! ruben slaapt door!!!! en hoe... van 23:00 tot 08:00. ben zo trots op de kleine mini man... hij doet het echt onwijs goed... groetjes Jose
@joseetje, hier keek Mika mij ook het eten uit mijn mond, haha....dus ook met 3 maanden al fruit gegeven, en dat bleek nit voor niks, want het kleine manneke is een echte vreetbeer, hij is niet te zwaar ofzo, dus hij kan het hebben.... en wat een heerlijke nachten!! hier ook een doorslaper, van 18-19u tot ongeveer 6-7u, soms tot 8u!! @all, zaterdag hadden we een verjaardag van een vriend van ons, en toen mijn schoonbroertje binnen kwam(die waarvan het kindje 2 weken geleden geboren is) en hij ging vertellen dat ze NU pas bezoek hadden gehad van zijn vrouw's zusje begon het bij mij te kriebelen en te koken..... het kindje is dus nu 2,5 week oud, en ze hebben haar na 2 dagen weer terug naar het ZH gebracht omdat zij zelf niet wisten hoe ze met het kindje moesten omgaan, er was geen echte band met het kindje als je mij vraagt(mijn schoonzusje is alleen zwanger geworden omdat mijn schoonbroer graag kinderen wilde, niet zij!!). ze wilden dus ook echt geen bezoek ontvangen, dus wij hebben hun de ruimte gegeven(net zoals mijn schoonouders) en nu zitten ze te zeiken dat ze pas laat bezoek van mensen krijgen....nou dan vallen mij echt de klompen uit....hubbie vroeg er vanochtend ook nog naar, en heb hem gezegd dat we volgende week wel een gaatje hebben....en mochten ze niet kunnen, dan wachten ze nog maar wat langer(ik moet veel werken, en ga me niet in bochten wringen voor hun!).... bij ons hebben ze het ook niet gevraagd, en stonden ongevraagd op de stoep(had daar ook geen zin in, maar ben beleefd), dus ik heb er gewoon even niet zoveel zin in!! nou, moest het even kwijt....sorry!! vanavond weer aan het werk, 7 avonden, en dan 1 dagje vrij, en dan weer een aantal avonden, misschien ben ik daarom wel een beetje snel geirriteerd, haha....
hey meiden, hier dadelijk weer aan het werk, wrs in de regen, haha.... vanmiddag naar de speeltuin geweest....gezellig!! verder niks nieuws alleen dat ik al 1 week ongi krampjes heb, en niet ongi ben, zit inmiddels al op CD 41, dus denk dat mijn cyclus weer aan het rommelen is.....
jemig luukske dat is ook een lange rit werken????? mijn verlof is vandaag voorbij.... wat is dat hard gegaan... en anders gelopen dan ik had gedacht.. de relatietherapie vind ik erg pittig... ben iedere keer heel erg moe daarna.... heerlijk he? dat doorslapen... gelukkig hoef ik maar 10 keer te werken en dan jihoe!!!! naar frankrijk!!! xxxx jose
@joseetje, begrijpelijk dat de therapie zo vermoeiend is....hier ook naar de psych geweest en was idd ook erg vermoeiend!! hopelijk vliegen de 10 werkdagen voorbij, en dan lekker genieten in Frankrijk, hopelijk is het ook een oppepper voor jullie als gezinnetje!!!
hoi meiden ,even een teken van leven. alles gaat hier heel erg goed. ben weer begonnen met werken en ik vind het heerlijk. thuis gaat hubbie ook goed met de kids als ik werk dus hopelijk hebben we het ergste nu wel gehad.. vanmiddag is mijn verstandskies getrokken dus ik houd het kort.... pijn... xxx jose
Hoi allemaal! Wij zijn ook weer terug van vakantie, nou ja Efteling midweek en een week bijkomen daarvan haha, Isa vond het helemaal geweldig! Vooral Bobbaan en Het Schip "halve Maen"waren geweldig, ze wilde wel tig keer achter elkaar erin alleen pap en mam werden zo misselijk haha, deze week ben ik nog vrij daarna weer werken... Lekker Joseetje dat je de vakantie nog tegoed hebt...even bijkomen van een roerige tijd... Sam is vandaag weer naar het CB geweest en hij is nu precies 8 kilo en 68 cm. Hij krijgt ook groente en fruithapjes en slaapt van 20.30 uur tot 07.30 uur. Hij heeft weer prikjes gehad en ligt nu al een paar uurtjes te tukken.... Ik kreeg alleen een preek omdat Sam een buikslaper is....
@joseetje, hopelijk weer minder last van de verstandskies! en fijn dat jullie het weer een beetje op de rit hebben.... @kelly, wat leuk zeg een paar dagen Efteling!! wij zijn er ook al 2x met Luka geweest. we gaan binnenkort een keer naar Plopsa in De Panne, lijkt me ook erg leuk. en wat is Sam een stevige knul zeg. Mika is 9 maanden en net over de 8 kilo, en geen "smal" kindje. mbt buikslapen, niks van aan trekken, zoiets zeg ik niet eens, en heb 2 buikslapers gehad vanaf het moment ze konden draaien.... @all, gisteren naar de kapper geweest en heb rigoreus de schaar erin laten zetten, haha...dus een kort koppie! oh ja, ben nog steeds niet ongi, zit op CD55, dus ga nu echt aan de provera!
hey meiden, hier uiteinelijk toch een eigen ongi gehad, alleen een super lange cyclus.... hoe gaat het met iedereen?