wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lieve meiden, bedankt voor de lieve reacties terwijl ik hier nog maar zo weinig reageer. Dat doet me echt goed. *Grouphug*

Jojoba: Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik snap dat het voor sommigen van jullie ver van je bed is. En ik hoop dat dat ook zo zal blijven. Een Cryo is een ingevroren Embryo.

Luukske: Haha mijn man zei dat ook de dag voor de ICSI poging. (dat van die eieren) :D

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Hoi meiden, hier gaat het goed hoor en luukske voor mij gaat het ook heel snel.
    Lees hier best vaak maar vindt het moeilijk om jullie onder ogen te komen.
    Jullie al heel lang wachten op een wondertje en ik ongepland zwanger, waar ik trouwens wel heel blij mee ben hoor.
    Ik gun het jullie zo!
    liefs redu

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, meis geniet van je zwangerschap....is voor ons af en toe wel eens confronterend, maar onze tijd komt echt nog wel....ik heb er een goed gevoel over....

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wil jullie ook allemaal een hart onder de riem steken..

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, alweer 22 weken....spannend, hoe gaat het met je....

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

redu en dazwa, meiden lief dat jullie nog met ons meelezen en leven!
    Geniet van jullie zwangerschap!

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: supernieuws! Wat een heerlijk korte cyclus heb je met spuiten, dat is toch een stuk beter dan met Clomid!

Zora: duimduimduim

Ga er weer snel van tussen, er is een klein meisje die mn aandacht vraagt.....

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Het gaat goed! Buik begint goed te groeien en het is een beweeglijk mannetje. Voel wel al af en toe mijn ribben en zijkant van m'n rug omdat mijn buik vrij hoog zit. Hoop dat ik het allemaal goed ga vol houden tot het einde. Maar dat het kindje het goed doet is het belangrijkste.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, idd het belangrijkste nu is dat je kleine man goed groeit, en dat je zo lang mogelijk deze zwangerschap kunt uitdragen.....

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Heb vandaag trouwens een babysite voor hem aangemaakt: -=] babydahu.babysite.nl [=-

Heb er wel een ww opgezet, dus voor wie wil kijken stuur maar even een pbtje.

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, heb je ge-PBt;)

@all, gisteravond nog geklust, dus 36 uur na de pregnyl....
    mijn temp is vanochtend gezakt, dus zal vandaag mijn ei hebben....alhoewel ik maandag ook een flinke temp daling heb gehad....:(:(

meiden, kun je ook een latere eisprong hebben met de pregnyl, ik bedoel dus na de 48 uur?

12. beehappy76

Luukske, nu hup het bankie op en aftellen naar de 1e bloedtest!:D

Volgens mij houden ze 24 tot 36uur aan, maar mijn gyn vertelde me een keer dat dit gemiddeld is...maar het max aantal uren heeft hij niet vertelt, maar na 48 uur lijkt me niet, de pregnyl geeft een LH piek en die daald ook weer snel.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, oke dank je voor je antwoord...
    ik moest van mijn fert arts iig gisteravond nog klussen, en toen zat ik op 36 uur....ben nu dus de 48 uur voorbij.....ben idd benieuwd naar de progesteron waarde komende week!

14. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Luuske: mij is verteld dat het eitje tussen 24 en 48 uur kan springen met pregnyl. Je zit vast goed hoor! Nu lekker op het wachtbankje, succes!

Beehappy: hoe gaat het nu?

Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor mijn eerste fm op cd 11 en heb 1 follikel van 11 mm en de rest is allemaal nog klein. Zaterdag moet ik terug. Best netjes toch voor cd11? Hopelijk groeit deze goed door en kakt ie niet in..

Liefs Jojoba

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, das mooi zeg een eitje van 11 mm op cd11....hij groeit lekker door naar een pracht ei, en dan wordt dit jullie ronde!!!

@all, hebben jullie ook wel eens gedacht tijdens het klussen van dit is hem.....had gisteren een super posi gevoel bij deze ronde....zie dit ook als een nieuwe kans, omdat de Clomid toch niet het gewenste resultaat opleverde....afgezien de VMK en MK....

16. beehappy76

jojoba, dat is een mooie resultaat voor cd11, op naar zaterdag en dan hopelijk de pregnyl zetten.

Wat betreft mijzelf, gaat nog niet zo lekker...vanwege het werk nog niet echt de tijd gehad om weer met hubbie een goed gesprek te hebben. Ik hoop vanavond na mijn werk ( ben nu ook aan het werk, ff stiekum op spieken hier;)) even goed te kunnen praten met hubbie over hoe hij het nu voor zich ziet. Ik hou jullie op de hoogte...

luukske, ja hoor, dat gevoel dat herken ik wel... ik hoop dat je positieve gevoel mag overgaan in een positieve test!

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden...

Beehappy ik hoop dat de juiste gelegenheid zich voordoet er toch nog eens over te praten.... het moet erg dubbel voelen.... afzien van verdere behandelingen... maar manlief heeft er geen enorm bezwaar tegen als het spntaan toch zou gebeuren..... nou ja dat klinkt nu zo makkelijk geschreven en zo zit het natuurlijk niet helemaal.... pppffff lastig zeg...... ik hoor en voel aan je dat je eigenlijk nog helemaal niet klaar bent met de mmm.... klopt dat? dat als je man nu zou zeggen we gaan ervoor dat je door zou gaan??? sorrie.... misschien mag ik je dit helemaal niet vragen......het is gewoon een rotsituatie...

Luukske wat fijn om te horen dat je zo positief bent.... ik geloof echt dat dat zeker helpt.....ik hoop echt dat dit hem dan word meis... en dat extra klussen.... volgens mij is de timing uitstekend geweest.

Jojoba das echt netjes hoor....

Dwazwa wil je mij het ww pb,en... ben zo benieuwd!!! leuk hoor....
    wat is het vooruitzich eigenlijk??? denk je dat je mobiel kan blijven tot aan de bevalling? hebben ze daar iets over gezegd? tjeee het schiet al op meid..... heerlijk.... straks komt het mooie weer en dan kun je heerlijk met je beebje tutten...

hier alles ok.... ik ben gestopt met ovutesten.... ei is gewoon onvindbaar....het is me een raadsel.... en ik zit mezelf natuurlijk weer gek te maken of ik toch niet zwanger kan zijn..... zucht.... ik word soms een beetje moe van mezelf.....
    met hubbie gaat het erg goed... het is niet te geloven hoe mobiel hij al is na zijn operatie....

we hebben afgesproken nu 3 maanden te wachten.... en dan gaan we echt aan de slag...

ik ben een beetje zenuwachtig voor mijn nieuwe baan.... vind het ineens doodeng..... snap er niks van.... ehmmm nee niet liegen tegen de forumvriendinnetjes..... dit hoort wel bij mij.... angst voor nieuwe dingen.... maar het is wel lastig...

xxxxx jose

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, succes met hubbie, en hou ons op de hoogte....

@joseetjes, super dat je hubbie zo goed gaat....ennne op naar een brusje voor jullie prinsesje!

19. beehappy76

luukske en joseetje, Ik denk dat het daar diep van binnen wel op neer komt. Ik denk echt dat als hubbie zou zeggen dat we er weer voor zouden gaan, dan zou ik denk meteen weer de mmm in gaan. (schaam schaam)

Maar voor nu ziet het er echt niet uit dat we de mmm weer in zullen gaan, maar voorlopig ook geen anticonceptie voor beehappy en beehubbie...we laten het even op z'n beloop en wie weet???

joseetje,fijn dat het goed gaat met je hubbie!
    En ik hoop dat die 3 maandjes voorbij vliegen zodat jullie aan een brusje kunnen gaan werken.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, zoals gezegd, bij ons duurde het ook even voor hubbie overstag ging, en nu is hij echt helemaal om....hij vroeg afgelopen dinsdag lief, of we nu een nieuwe telg konden maken....en dat terwijl hij eerst helemaal anti-MMM was, zelfs Clomid vond hij al erg....en nu....

Deel Deze Pagina