wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, gelukkig zijn er idd ook artsen die meedenken, die moet je hebben....
    ik duim voor je dat woensdag een mooi ei op springen staat...

@all, merk idd wel dat ik van die pregnyl moe ben/word, nu ook weer....moet nog 2 avonden werken....bleh....

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    @Joseetje: Dankjewel..

@Beehappy: wat een verdriet klinkt er uit je berichtje, verdriet waar je alle recht op hebt. Ik hoop dat de gesprekken je straks wat gaan helpen. Je hoeft je niet groot te houden en je ook niet te verantwoorden voor wat je voet. Sterkte meid.

@Luukske; wat voor bed hebben jullie nu? Rust maar lekker uit je lichaam heeft het gewoon nodig. Is nu hopelijk druk bezig :)

@jojoba: wat een contactgestoorde man, vreselijk!! Ik had zo'n revalidatiearts, nou echt té erg, hoorde ook van meerdere mensen dat het zon kwal was. Je snapt eigenlijk niet dat iemand daar dan nog werkt he. Als arts moet je toch ook kunnen commnuniceren??

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, we hadden een waterbed, en nu hebben we een verstelbaar auping bed, heerlijk.....ik slaap liever op een iets hardere matras, hubbie liever op een zachte, dus vannacht misschien even de matras met Luka ruilen(die heeft hetzelfde bed gekregen, maar dan een 1 persoons), het staat nu op de logeerkamer, maar hij wil daar dus slapen, en niet op zijn eigen kamer....heb al gezegd dat ik anders zijn kamer ga reserveren als kinderkamer....haha....

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

luukske, ik herken die moeheid van de pregnyl, dat had ik ook steeds...fijn dat je gister wat bij hebt kunnen slapen.

jojoba, wat balen dat je nou net die gyn daar weer tegen het lijf moet lopen...ik hoop dat je woensdag een fijnere gyn zult hebben en dat je ei dan lekker op springen zal staan!

all, ik heb vandaag een gesprek gehad op mijn werk, ik heb mijn nieuwe teamleidster in grote lijnen aangegeven wat er speeld. Ze was echt begrip vol gelukkig. Het werkconflict ga ik samen met haar en die collega proberen uit de wereld te helpen.
    Mijn emotisch liggen nog steeds helemaal op z'n kop, morgen ga ik de psycholoog bellen voor een afspraak, ik hoop dat ik snel een afspraak kan krijgen.

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Meiden, ik lees later bij even ego:

Ik heb met mijn domme hoofd gister een goedkoop testje gedaan die ik nog had liggen en na 5 min. een heel vaag 2e streepje. Meteen andere testen gehaald, want ik was helemaal van mijn stuk. Vanmorgen nog een keer een zelfde testje gedaan en weer na 5 min. een heel vaag lijntje. Toen een kruidvat testje gedaan en ook na 5 min. een licht maar toch duidelijk te zien 2e streepje. Wij waren in februari 3 jaar bezig en nog nooit een streepje gehad, dus ben helemaal overdonderd. We wachten tot morgen met de digitale clearblue, dan zit ik precies 2 weken na de punctie. Dus erg spannend nog allemaal, gezien ik ook buikpijn heb.

Wordt vervolgd dus.....

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Beehappy lieverd, goed dat je met iemand gaat praten. Je moet je emoties absoluut niet weg stoppen, jullie verdriet mag er ook zijn. Sterkte en een dikke knuffel!

Luukske; Voor jou spannend zie ik, nog een weekje. vervelend dat je zo moe bent van de Pregnyl.

Jojoba: Ik hoop en duim ook voor een mooi ei voor jou. Knuffel!

Dawza: Wat ga jij hard meid. 23 weken alweer.

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, ik wist het ik wist het......

8. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Zora wat fijn meid, ik duim voor je en buikpijn past ook bij een prille zwangerschap(groei van de baarmoeder).
    Ik had ook altijd een ongi gevoel.
    Meid het is je zo gegunt:)
    liefs redu

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank lieverds, ik ben er erg gespannen en zenuwachtig onder, omdat er nog heel veel mis kan gaan, maar ik blijf bidden en hoop houden.

10. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Het is toch heel logisch dat je er gespannen onder bent.
    dat heb ik ook nog steeds.
    Maar houd vertrouwen er kan inderdaad een heleboel mis gaan , maar meestal gaat het goed. Probeer positief te denken hoor!!!
    Jij gaat straks over 8 maanden een prachtig kindje op deze wereld zetten.
    redu

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank Redu, ik ga proberen positief te denken. Maar moet eerst gaan geloven dat het echt zo is.

Voor de nieuwgierigen, testje in mijn topic.

Liefs een onzekere maar voorzichtig steeds blijer wordende Zora

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, gefeliciteerd meid....onzekerheid hoort erbij....kan er over meepraten, maar geniet er ook van, want dit gevoel kan niemand je mee afnemen....

@all, ben benieuwd hoe mijn proegestron is, kan vanmiddag bellen.

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank je wel Luukske, lief van je. En inderdaad wat er ook gebeurd, dit neemt niemand ons meer af. We kunnen zwanger worden. Nu hoop ik met heel mijn hart dat we ook zwanger blijven.

Hoe laat kan je bellen, spannend meid!

14. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Zora: jeetje wat vertel je nou! Ik zag de foto op je eigen topic, dat is echt wel een goeie streep hoor. Ik zeg al vast voorzichtig proficiat, het is je onwijs gegunt!

Liefs Jojoba

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: wat een geweldig nieuws! Probeer te genieten, hoe moeilijk het met al die onzekerheid is. Het is jullie onwijs gegunt! Ik heb trouwens de eerste 8 weken steeds een ongigevoel in mn buik gehad.......

Luukske: weet je al hoe hoog je progesteron was?

Jojoba: wanneer heb je weer een FM?

Zaterdag voor het eerst een avondje uit geweest zonder Amber. Met mn ouders en jongste zusje ben ik naar Mama Mia geweest. Het was echt super!

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora en nightelf, heb net gebeld....nou...kan dus morgen opnieuw bellen omdat de uitslag nog niet binnen is....baal hiervan....ben gewoon ontzettend benieuwd of de pregnyl zijn werk heeft gedaan, want heb dus niks van een (aankomende) eisprong gevoel, ja nu begin ik wat meer kwaaltjes te krijgen zoals gevoelige/pijnlijke borsten...moeheid begint al weer wat minder te worden....blijf het maar raar vinden.....

bij de clomid wist ik altijd hoe en wat, maar dit is echt totaal nieuw voor me!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: wat raar....wanneer heb je bloed geprikt? Normaal gesproken duurt het hooguit een halve dag tot de uitslag bekend is (bij mij in het ziekenhuis tenminste)

18. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, ook hier nog ff..wat een prachtige test, ben zo blij voor jullie!Gefeliciteerd!:D

Luukske, wat vervelend dat de uitslag nog niet binnen is, ik hoop dat de uitslag snel komt en dat het goed nieuws is!

19. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Nightelf: heb morgen nog een fm, ben benieuwd of er wat meer gebeurt, want het is een traag eitje dit keer..

Luukske: hé wat balen.. ze zeiden toch dat je vandaag mocht bellen? Nou hopelijk goed nieuws morgen!

Liefs Jojoba

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Zora nogmaals gefeliciteerd meid!!!! dit is echt zo,n wow moment...... kippevel.... ben zo ontzettend blij voor jullie...

en even een ego berichtje.... ging gisteren naar de huisarts..... omdat ik zoveel vage klachten heb..... wilde dat hij bloed zou laten prikken... hij stond erop dat ik thuis een zwangerschapstest zou doen..... dus 2 gehaald.... supermarkt eigen merk.... uit 2 verschillende supermarkten..

test gedaan.. negatief.... meteen in mijn nachtkastje gegooid en noiit meer naar gekeken.... gisteravond kwam ik thuis en viste die test eruit.... stond er een behoorlijk duidelijke dunne roze streep op die test.... maar met dun bedoel ik echt alsof het een potlood is geweest met een heeel scherp puntje... gisteravond om 23:00 nog een test gedaan... negatief..... maar manlief denkt toch iets te zien... dus ik test uit elkaar gesloopt... je ziet inderdaad wel iets... maar amper en alleen als je heeeeel goed kijkt...

toen was ik vandaag op mijn werk en ik denk ik bekijk m,n borsten eens in de wc.... allemaal blauwe aders..... dus nu ben ik echt in de war..... ik ga proberen om later vanavond een foto te plaatsen.... ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn..... maar zo,n duidelijke indroogstreep.... vals positief kan dat?????? ik ben helemaal in de war.... intake voor een brusje in ziekenhuis heb ik vandaag afspraak voor gemaakt..... wat moet ik hier nou van denken??? ik ga morgenochtend maar een kv testje doen...

gr Jose

Share This Page