wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Whaa ben benieuwd joseetje, ik duim voor je meid.
    Ik ben het levende bewijs dat het kan meid.
    Wat zegt je gevoel?

groetjes redu

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Spannend Joseetje! De indrooglijntjes die ik tot nu toe heb gezien, waren geen van allen roze, maar allemaal grijsachtig.......

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    mijn gevoel zegt dat het niet kan..... dus ja...... als die lijn niet op die test stond ..... nee ik weet het gewoon echt niet.... dat kan toch helemaal niet? geen ei gevoeld..... wel vruchtbaar slijm gezien.... bijna niet geklust en man zware pijnstillers.... nou ja theoretisch als je hebt geklust is het mogelijk..... maar het lijkt mij mission impossible.....

gr Jose

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, meis kippenvel hier! Wat een geweldig nieuws! Ga snel in je topic naar je test kijken ;)

@Joseetje, wahaaat!!!! Ben heel benieuwd naar morgen!

5. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

joseetje, jij maakt het wel heel erg spannend, nou ik hoop dat jullie het onmogelijke mogelijk hebben gemaakt...ik ben heel benieuwd naar morgen!

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Spannend iedereen zeg!Hoop dat alle beebjes lekker blijven plakken in jullie buikjes!

24 maart komt ook dichtbij en vind het allemaal erg spannend. Ws wat weinig hier omdat Mika ziek was. Hij heeft weer een kuur gehad omdat het slijm in zijn longen geen kant meer op kon. Nuj gaat het weer helemaal goed!

groetjes ylona

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat een leuk nieuws zo ineens: Zora, gefeliciteerd!

en Joseetje: ohhh ben zo benieuwd wat de KV test morgen zegt!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, spannend meis.....hopelijk zijn jullie de MMM voor!

@zora, slaap lekker....

@all, poli miep heeft me teruggebeld, krijg de uitslag deze week niet meer....moet maandag gewoon op HCG laten prikken....baal hiervan!

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Waarom krijg je geen uitslag meer Luukske?? Is de test mislukt?

Liefs ylona

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, die miepen op de poli zijn van mening dat ze die uitslag pas na 1 week hebben, ik heb ze dus voor gek verklaard.....das klinklare onzin (heb alle andere keren gewoon 's middags kunnen bellen)....

@joseetje, en nog getest?

@zora, goed geslapen?

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat belachelijk zeg Luukske. Soms kun je ze wel wat doen in die ziekenhuizen.

Joseetje: Spannend meid, het kan! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Bedankt allemaal voor de felicitaties. We hebben vanmorgen de CB gedaan en die gaf zwanger aan. Dus we beginnen het langzaamaan te geloven en zijn dolblij. We waren in februari 3 jaar bezig. 3 jaar! Echt zo lang wachten gun ik niemand. Maar het is het waard!

Ik heb goed geslapen vannacht Luukske. Gisternacht niet, toen kon ik niet slapen van de spanning. Vanochtend heb ik de test om 6.15 uur gedaan. Moest om 7.00 uur op mijn werk zijn, zit vandaag op het stembureau. Heb nu even pauze, maar wordt een lange dag, waarschijnlijk nachtwerk.

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, zoals ik al eerder zei....ik wist dat dit jullie ronde werd, iets in mij was gewoon hardstikke posi voor jullie!!

ik baal wel dat die uitslag er niet is....of liever gezegd dat die troelen hem niet willen geven....dus ik ga gewoon voor die positieve test komende maandag, en volg jou dus lekker op....een november beeb (Luka is ook van november)

hubbie zit ook op het stemburo, dus die heeft ook een lange
    dienst, tot in de kleine uurtjes....

zo ga nu echt even wat doen.....even de muren voorstrijken....en morgen verven.....

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: echt super, meid! Besef je het al een beetje?

Luukske: wat belachelijk dat ze je die uitslag niet willen geven. Jij hebt toch recht op je eigen bloeduitslag! Heeft je gyn geen telefonisch spreekuur?

Jojoba: hoe leek het vanmorgen bij de FM?

Joseetje: heb je al getest?

Is iedereen ook zo aan het genieten van het prachtige weer?

14. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Zora van harte gefeliciteerd meid! Het is je ontzettend gegund!!!

Ook een hele dikke knuffel voor de rest!!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nightelf, ik ben idd ook echt aan het genieten van het mooie weer....

@joseetje, nog getest?

16. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Zora van harte meid!!!!!! Het wachten word nu beloond met een mooi kindje!!! geniet ervan!

Groetjes Ylona

17. beehappy76

Zora, wat een super test....ZWANGER!!!:D Vind het zo geweldig voor jullie!

Luukske, wat balen dat ze de uitslag niet willen geven, maar we gaan idd gewoon voor een dikke vette + maandag!

18. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Nou voor het echt: ZORA GEFELICITEERD!!! HELEMAAL GEWELDIG!!!

Joseetje: spannend zeg, ben benieuwd of je nog getest hebt..

Luukske: idd belachelijk dat ze dat niet willen geven zeg, dat is meestal de dag na het prikken wel bekend hoor..

Ik ben vanmiddag weer voor een fm geweest, hij was gegroeid naar 16 mm, rechts zat er ook eentje van 13 mm. Heb ik nog nooit gehad, 2 eitjes die groeien. Het bmslvl was oké. Vanavond nog 1 keer spuiten en dan mag morgen de pregnyl erin. Ben er toch niet gerust op, ik wordt hier altijd zo onzeker van.. is het eitje wel groot genoeg, is het bmslvl wel dik genoeg. Wordt gek van mezelf als ik zo denk, de arts zei wel dat het goed was, maar toch...

Liefs Jojoba

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jojoba: 2 eitjes!! Superscore. Hier draaien de duimpjes weer.

20. beehappy76

jojoba, ik snap dat je er onzeker van wordt, maar echt 2 follikels tussen de 13 en 15mm is echt heel erg mooi. Vandaag nog 1 keer spuiten en dan groeien groeien ze nog wat en de pregnyl geeft ze ook nog een groeispurt...dus gaat vast helemaal goed komen, ik duim in elke geval weer mee!

all, ik heb trouwens een afspraak bij de psycholoog gemaakt, ik kan 22 maart terecht, gelukkig hoef ik niet al te lang te wachten.

Deel Deze Pagina