@jojoba, gefeliciteerd met je 2 eitjes, super score....dubbele kansen.... @beehappy, fijn dat je zo snel terecht kunt....
hoi meiden... nou ... het is toch echt gebeurd..... heb zowaar voor het eerst in mijn leven een vals positieve test gehad...... je hoort er wel eens over... en dan dacht ik altijd mmjaaa zal wel een iniminiestreepje op gestaan hebben...( van die hysterische vrouwen weet je wel....) maar nee.... hij is denk ik echt vals positief.... want de kv test was witter dan wit.. ach ja.... het was ook wel heel erg wonderlijk geweest.... ik ben iet verdrietig.... wel een beetje boos dat dat dus kennelijk kan.... het was er eentje van de supermarkt... het zal je gebeuren dat je na jaren wachten en misschien ivf zo,n test hebt...... dat zou toch afschuwlijk zijn..... ik zeg meteen uit de handel die testen..... ik ga nog proberen een foto te plaatsen... deze gekke gebeurtenis heeft wel als gevolg gehad dat we meteen maar een afspraak hebben gemaakt voor de intake in het ziekenhuis... die staat voor half april.. Zora wat goed.... ook de digitale gaf zwanger aan..... ( had ook echt niet ander verwacht trouwens) ik ben zo blij voor je....... Jojoba niet onzeker zijn meid... ze weten in het ziekenhuis echt wel wat ze doen...... dat komt heus goed... Beehappy wat goed dat je een afspraak hebt... Luukske sjonge... waarom moet dat toch altijd zo moeilijk.... zoals ik al eerder zei is het soms goed dat het per telefoon is want je had ze toch achter hun bureautje vandaan getrokken....???:x:x xxx jose
Hé Joseetje, jammer zeg, was leuk geweest als je de mmm niet meer in hoefde.. Wel raar inderdaad dat die test valspositief aan gaf, daar zou ik ook boos over worden inderdaad! Liefs Jojoba
Bij mij is ook PCO vastgesteld. Volgende ronde mag ik beginnen met Clomid. Heb soms cycli van 53 dagen, kortste is 41 dagen. Ik mag Duphaston nemen. Maar weet iemand of het kwaad kan als ik dit gedurende 5 dagen inneem en dan ondertussen of erna nog een eisprong krijg? Soms heb ik een eisprong, soms niet.
@joseetje, balen meid, het was jullie gegund....wel goed dat jullie nu meteen doorgaan....spannend weer..... @jojoba, goed klussen de komende dagen.... @melissa, balen dat je ook de MMM in moet.... heb hier op het forum al enkele meiden meegemaakt die zwanger bleken bij inname duphaston/provera....dus een late eisprong....
..kom ff heel snel binnenstuiteren... @Zora: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! Ben superblij voor jullie! En nou..niks meer doen, blijven liggen en GROEI BEEB GROEI! @Joseetje: balen van de nu nega test. Maar als je van die vage klachten houdt zou ik wel volgende week eens gaan vragen aan de ha of je niet op hcg mag prikken hoor..je hoort wel eens meer over vals positieve tests, maar zo heel veel komt dat niet voor eigenlijk..KNUFFIE! @Beehappy: wat goed dat je snel terecht kan. Hopelijk lucht het een klein beetje op erover te kunnen praten. KNUFFIE! @All: morgen is Kiyan voor het allerlaatst in zijn hele leven nul jaar oud. Het baby-achtige is er al lang af, maar na morgen is hij ook officieel geen baby meer. Mijn laatste baby is baby-af...zucht... Gelukkig maar dat ie overmorgen z'n allereerste verjaardag viert..Feesie! (het is overigens op z'n verjaardag precies 2 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de ha ben gestapt met mijn ontbrekende cyclus...een week of wat later heb ik mij hier aangemeld. Dit topic bestaat alweer 2 jaar! ) Ben weg! Denk aan jullie! Heeeeeeeeel veeeeeeel liefs van mij, Tezzz dus
@Zora, meis geweldig om die banner onder jou naam te zien staan! @Tess, vast gefeliciteerd voor morgen! @Jose, meid blijft toch even verdrietig... je hebt die hoop en het zou wel heel erg geweldig geweest zijn... Nu op naar het zh! Hier gaat alles goed. Kelvin groeit nog steeds als kool :-D
Tezzz, jeetje wat gaat dat snel, al vast een fijne 1e verjaardag gewenst! joseetje, stomme valse lijntjes, echt jammer! Zora, mooie banner, op naar een hele mooie echo!
Hallo iedereen! Zag dat het alweer 2 weken (...) geleden was dat ik uberhaupt nog op ZP ben geweest. Had gedacht het wat rustiger te krijgen, maar helaas. Gelukkig gaan we volgende week nog een weekje op vakantie, even lekker niets doen. Hier verder alles OK, vorige week babykamertje gearriveerd, zo leuk om nu die meubeltjes te zien staan. Zag dat het voor een aantal dames weer spannend wordt de komende dagen, hopelijk voor iedereen een positieve test! Zora, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Zal waarschijnlijk niet meer online komen voor mijn vakantie, dus tot over 2 weken!
Lieve meiden, bedankt voor alle lieve woorden en de felicitaties. het blijft moeilijk om te geloven, maar we gaan toch proberen te genieten van elke dag die ik zwanger mag zijn. Jojoba; 2 follikels, goed zo! Ik snap je onzekerheid, maar het ziet er echt goed uit hoor. Ik duim voor een topronde! Yvy: Fijne vakantie! Melissa: Welkom hier! Tezzz; Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kleine mannetje! Beehappy; Fijn meid dat je zo snel terecht kan. Hopelijk doet het je goed. Joseetje; Toch balen dat het een vals positieve test was. Dat zou inderdaad niet moeten mogen. Dus jullie weer een afspraak gemaakt in ziekenhuis? Spannend! Caecilia: Fijn dat alles goed gaat met Kelvin. Luukske: Ja, echt belachelijk dat je die uitslag niet gekregen hebt. Nog maar een paar daagjes, ik duim voor je meis! Wij gaan vanavond het goede nieuws alvast tegen mijn ouders vertellen. Ik was er dinsdag ook na de positieve kruidvat test maar heb toen mijn mond kunnen houden. Nu ga ik het vertellen want mocht het mis gaan vind ik het fijn als zij me steunen. Morgenavond heb ik verjaardag van mijn vader. Dan zijn mijn broer en zussen er ook, die weten ookvan de ICSI af. Maar wil het liefst nog even stil houden, dus probeer wel een beetje vaag te doen. Als het lukt.
@zora, ik geef je helemaal gelijk.....geniet ervan, en idd mocht er iets gebeuren(waar we dus absoluut niet van uit gaan) dan heb je de steun van je familie.... @all, heb me voorgenomen om geduldig tot maandag te wachten met testen....moet vanavond werken, morgen hebben we een feestje, en zondag ga ik op de rommelmarkt staan om alle zolder troep hopelijk kwijt te raken! en dan 's avonds ook weer werken, en dan zitten we al op maandag....op naar die posi test....
Tezz van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van kiyan. Luukske ik duim voor een positieve test een maandag. Joseetje vind het niet normaal dat zón test vals positief is, was zo mooi geweest als je de mmm niet nodig had gehad. zora veel plezier met het goede nieuws aan je ouders te vertellen!!! Jojoba ik duim voor je meid 2 eitjes is toch prachtig. melissa welkom hier. verder allemaal veel liefs van redu
Net ziekenhuis gebeld: Heb 29-03 de 1e echo. Kon helaas niet eerder. Maar vind het eigenlijk ook wel prima zo. Dan ben ik als het goed is 7w + 5d. Spannend blijft het toch. Als er iets is kan ik altijd bellen.
hallo dames, ik kom me hier ook (weer) melden. weet niet of ik al eerder in dit topic heb meegekletst.. zal me toch maar even voorstellen. ik ben shenoby al bijna 7 jaar samen met shenobyman. we hebben een dochter "nikki" zij is afgelopen woensdag 1 jaar geworden.(foto's zie album) ik heb endo en pco. het is nu wachten tot ik ongi word en dan krijg ik een echo om te gaan beginnen met clomid. of als ik binnen 2 maand niet ongi word krijg ik eerst provera. nu alleen nog duimen dat dan mijn cyste weg is.
@zora, hebben jullie iets moois om naartoe te leven....spannend!! @shenoby, spannend...duim dat je een eigen ongi krijgt, en geen provera hoeft te nemen....
Zora, heel veel plezier met vertellen vanavond! En een echo met 7w+5d is een een hele mooie termijn, dan is er al echt wat te zien met de echo luukske, knap als je jezelf kunt inhouden met testen, op naar een hele mooie test! shenoby, welkom hier en heel veel succes...Ik hoop dat jullie snel een brusje mogen verwachten. Tezzz, gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Kiyan!