wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, wat een lekkere meid!!

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, morgen komt mijn moeder slapen, die let dan op Luka als wij naar een feest gaan....en dan zondag helpt ze me op de rommelmarkt....is gezelliger, met z'n tweetjes, en mijn moeder hoeft dan niet 's ochtends 30-45 minuten te rijden om bij me te komen....

heb nog geen drang om te testen....zie niet echt tegen maandag op.....we zijn/blijven positief!!

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

redu, heerlijk om te zien!:D

Luukske, fijn dat je moeder lijft slapen, veel plezier vanavond!
    Succes met de verkoop morgen...en dan op naar een hele mooie maandag!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lieve meiden. Ik kom mij weer eens melden! Ben even 2 weken helemaal niet op ZP geweest. Dit kwam door drukte (werk, verjaardagen waardonder mannetje) en bevalling van goede vriendin. Daarnaast ga ik van van klachtje naar klachtje. Teveel gedaan of veel te laat naar bed en dan het hele weekend moe en lusteloos, dan weer hoofdpijn en toen die over was stak er weer eens een enorme verkoudheid op. Die ik nog steeds heb, maar hoop dat dit de laatste nacht was met kriebelhoest en niesbuien, want het werd al minder. Heb gewoon spierpijn in mijn buik van al het hoesten de afgelopen dagen. Volgens mij zijn de afgelopen dagen ook heel onrustig en niet zo prettig voor diegene die in mijn buik zit....

Ik ga nu even op mijn gemak teruglezen. Wat ik er wel zo even uithaalde is het fantastische nieuws van Zora!, maar die ga ik op haar eigen topic even feliciteren.

Luukske voor jou een spannende dag, ga je morgen testen? Voel je al wat?

Jojoba, jij weer op het wachtbankje, Ik duim heel hard voor je dat deze ronde voor jou net zo succesvol is als die van Zora is.

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, was idd fijn dat mijn moeder hier bleef slapen, kwam er alleen vanochtend achter dat Luka met een smoes mijn moeder had wakkergemaakt, en bij haar in bed was gaan verder slapen(rond een uur of 4 vannacht!).

@leonizzie, wanneer heb je de 20 weken echo?
    je buikje zal wel al mooi aan het groeien zijn?

@ vandaag bijna 200 euro verkocht op de rommelmarkt, dus deze week lekker nieuwe laarzen shoppen, haha....had ik toch gedaan, want heb iets nodig voor de bruiloft van mijn schoonbroertje, op 7 mei....

wat betreft mijn cyclus, merk niks, voel niks....morgen HCG prikken en afwachten!! kan om 14 uur bellen.....

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Veel succes vandaag Luukske, ben flink aan het duimen.Kom hier zeker vanmiddag nog even spieken voor goed nieuws :)

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, heb vanochtend bloed laten prikken....
    een oud collega heeft mij geprikt, en ik heb haar in de computer laten kijken naar mijn progestron uitslag....nou 29, dus erg laag voor mijn doen:(....mijn gevoel zei al dat mijn eisprong niet goed zou zijn, en dat de pregnl niet echt iets heeft gedaan....verder vond ik het raar dat ik bij 19MM de pregnyl moest zetten, normaal springt mijn ei bij 25-28 MM

8. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Luukske mijn duimen draaien ook hoor meid.
    Weet niet wat normale waarde voor progesteron is om ei te laten rijpen/springen.
    Spannend meid!!!

knuf redu

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, de eene gyn zegt boven de 20, en de ander boven de 30.....dus ja.....
    maar volgens mij is Leonizzie ook met een progestron waarde van onder de 30 zwanger geraakt....dus dat hou ik even in mijn achterhoofd.....

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Spannend Luukske.. Hoop dat het toch een goede eisprong is geweest!

Joseetje: wat een @*#& test! Toch even een domper :(

Redu: Ohh wat een lekker bekkie :D

@all: Hier gaat het goed! Al heb ik deze week te hard geroepen dat de ischias al een tijd niet meer is op komen zetten. Gisteren naar mijn schoonfamilie in Brabant geweest (bijna 2 uur rijden voor ons) en ik denk dat het lang in de auto zitten + het de hele dag op een voor mij 'vreemde' bank zitten, funest zijn geweest. Want ineens voelde ik het weer opkomen. Vannacht dus een redelijk slechte nacht gehad en heb nu mijn handbewogen rolstoel maar weer in huis gehaald. En ik was zo blij dat ik nog zo 'fris en fruitig' in de rondte liep. Maarja.. Hopelijk is het snel weer weg.

Mijn buik is trouwens echt aan het groeien. Hieronder een foto van afgelopen vrijdag (23 weken en 5 dagen)

We zijn afgelopen vrijdag weer naar het AMC geweest en alles was goed. Het baarmoeder voelen met de hand was voor de VK een aparte gewaardwording omdat mijn BM dus super hoog zit. Het was dus niet te vergelijken zeg maar ;) Maar de grootte was goed. En beeb ligt helemaal boven in, in de breedte. Voor ons beiden de meest ideale ligging. Want in de lengte heeft ie bij mij niet zoveel ruimte om te groeien :D

En oh ja, ben in totaal nog maar 1100 gram aangekomen, da's toch ook niet veel lijkt me?? Ik vind het wel prima hoor, is voor mijn rug en botten alleen maar beter...

11. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Mooi buikje hoor dazwa en 1100 gram is prachtig !!!!

Luukske duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim.
    ben ook beetje zenuwachtig voor je duim duim duim.

gr redu

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, hopelijk wordt het niet te erg allemaal, en kun je kleine man lekker laten groeien in je buikje....leuke foto!!

@redu, hoe gaat het met jou? ben ik helemaal vergeten te vragen, was ook helemaal beduusd over mijn progestron, voelde het wel al.....

ach ja, over 2,5 uur hang ik aan de telefoon.....vooralsnog geen zenuwen, en ook geen drang gehad te testen....
    maarja, als de test vanmiddag neg. is, is het toch weer een domper....

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He Luukske, ja mijn buikje groeit nu goed en is nu echt te zien dat ik zwanger ben. Ikw as de eerste 12 weken 2 kilo aangekomen, maar 2 dagen terug ben ik die 2 kilo weer afgevallen. Dus de stand is nog gelijk zeg maar. Terwijl ik had verwacht dat ik echt zwaarder was geworden aan mijn buik te zien.

Klopt trouwens Luukske dat ik een Progestron had van 25 (!) ik was al helemaal down en had die ronde dus eigenlijk opgegeven, maar dat was wel de ronde dat ik zwanger was.
    Bij mij hebben ze de Pregnyl altijd gegeven rond een ei bij de 18 en 19 mm. De Pregnyl zorgt er namelijk naast het springen van het eitje, ook voor dat het eitje nog even verder rijpt.
    Volgens mij maak het ook niet uit of hij bij 20 of 25 mm springt hoor.
    Hoe staat het er vandaag voor? ga je testen?

Trouwens waarom heb je gisteren je bloed laten prikken? Dat moet toch een week na je eisprong? Dus dan zegt deze uitslag toh ook niet zoveel?

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, heb vanochtend mijn HCG laten prikken, en 1 week na de eisprong mijn progesteron....vanmiddag kan ik bellen voor het HCG, dus testen is een beetje dubbel....mocht ik wel zwanger blijken, dan test ik natuurlijk even met een CB digi....maar eerst om 14 uur even bellen.....

15. beehappy76

kom net van mijn werk en dacht ff snel kijken of er al nieuws;)

luukske, ik duim gewoon nog ff door!

16. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Luukske: mijn duimen draaien hier voor je.. spannend weer...
    een progesteronwaarde van 29 is toch best goed of niet? Bij mij hebben ze de pregnyl gezet toen mijn follikel ongeveer 17 á 18 mm is, denk ik, want een dag van tevoren was het 16 mm en hij groeide elke keer maar 1 mm per dag, het was een traag follikel dit keer. Toen ik clomid gebruikte groeide mijn eitje ook door tot ongeveer 24 mm, maar met pregnyl is het anders volgens mij. Met clomid sprong hij toch spontaan..
    Hopelijk heb je vanmiddag een mooie uitslag!

Dazwa: mooi buikje hoor! En netjes dat je maar 1100 gram bent aangekomen, hoef je tenminste er ook niet veel af te lijnen na de bevalling!

Leonizzie: jij ook prachtig zeg dat je bijna nog niets bent aangekomen.. Wanneer heb je eigenlijk de 20 weken echo? Willen jullie weten wat het wordt?

Beehappy: hoe gaat het met je?

Onze klusdagen zitten er weer op. Alleen heb helemaal niet zo heel veel vruchtbaar slijm gevonden, dat was de vorige keer wel wat meer.. Nu ga ik weer lopen twijfelen of ie wel echt weg is.. Ik ben echt een eeuwige twijfelaar ik weet het..;) We wachten maar mooi die 14 dagen af, hoop dat ik genoeg afgeleid wordt, zodat ik er niet de hele tijd aan loop te denken.

Afgelopen week bij mijn beste vriendin geweest, die is zwanger.. toch wel weer moeilijk af en toe.. Ze loopt nu op haar eind en hoeft nog maar 3 weken, evenals een andere vriendin van mij, dus het wordt hier weer babyboom..:(

Liefs Jojoba

17. beehappy76

jojoba, wat moeilijk he als de hele wereld zwanger lijkt te zijn:(...ik hoop zo dat jij over 12 dagen een van hen mag zijn!

Wat betreft hoe ik me voel, ik merk meer en meer hoe diep alles zit...ik heb alles zo ver weggestopt. :(

18. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Spannend Luukske! Als het goed is ben je nu ongeveer aan het bellen! Tenminste als je net zo nieuwsgierig zou zijn als ik.

Groetjes Ylona

19. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Is druk hier met wachten op de uitslag van luukske ben zo benieuwd

20. beehappy76

luukske,??????????