Haha ik ben niet de enige die even kwam gluren. Hoop dat Luukske zich snel meldt. Jojoba. Ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo. Zo gek omdat te zeggen, dacht dat ik dat nooit ging halen. Vind het wel enorm spannend, voelt toch als een soort test voor mij ofzo. Maak je maar niet teveel zorgen over vruchtbaarslijm hoor. Had ik ook nooit zo veel, ja toen ik zwanger was ineens! Je hebt gewoon je best gedaan en nu gaan we duimen voor een positief resultaat
jaja meiden, ik mag het blijde nieuws vertellen dat ik opnieuw zwanger ben.... komende maandag opnieuw HCG laten prikken!!
GEFELICITEERD LUUKSKE!!!! Nou ben ik de enige hier die niet zwanger is, ben heel blij voor jullie allemaal hier, maar nu ook diep ongelukkig omdat ik de enige ben...
Luukske: wat geweldig wijffie!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Beehappy en Jojoba: een dikke knuffel... ik wou dat ik wat van jullie verdriet kon overnemen
Jojoba en Beehappy: Dikke knuffel van mij! En sterkte. Ik weet hoe moeilijk het is als anderen zwanger worden en het bij jou maar niet lukt. Maar houdt moed lieve meiden!
@jojoba, ik begrijp je maar al te best.....ik ben blij dat we hier op het forum gewoon alles tegen elkaar kunnen vertellen, dat we ons ei kwijt kunnen....is gewoon nodig.....ennne zoals ZORA zegt, houd moed.....
jojoba, geeft niet meis, ik begrijp het wel...tis ook echt makkelijk om over te blijven. Ik hoop zo dat jij snel bij de rest mag aansluiten, het is je zo gegund!
Ik moest net weg en kon dus niet langer wachten maar wat een geweldig nieuws Luukske!!!!! Spannend zeg weer! Jojoba en Beehappy ik snap dat het echt K*T is dat jullie nog niet zwanger zijn. Ik ben ook nog niet zwanger hoor! Groetjes Ylona
DIT MEEN JE NIET!!! Wat een geweldig nieuws. Super Luukske echt helemaal leuk. Die lage progestronwaardes geven gewoon geluk hier! Jojoba, ik maak me om jou niet zo druk hoor, jij volgt gewoon heel snel. Het HCG hangt hier de afgelopen tijd namelijk in de lucht. Beehappy weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dit zijn mooie maar ook van die keiharde momenten. Ik was nog niet helemaal bijgelezen, maar wat ik begreep is dat jullie er toch nog niet helemaal uit zijn of jullie volledig gaan stoppen toch? Laten jullie de natuur nu toch zijn gang gaan? Knuffel