@ Leonizzie: Beterschap nog of is het al bijna weg?, verkouden is rot. En wat goed van de erwtensoep, ik ben trots op je haha. Dank je voor je bemoedigende woorden, doet me toch wel goed. Ik ga minder spuiten omdat ik vorige keer rond de 25 follikels had en dan heb je grote kans op overstimulatie en daar zijn ze erg bang voor en voorzichtig mee heb ik gemerkt. Dus nu gaan we voor minder follikels. @ Luukske: Veel plezier bij de film en klus ze vanavond! @ Jojoba: Fijn dat het nieuwe ziekenhuis goed voelt, ik hoop dat je follikels mooi doorgroeien, en je deze maand een echte echte kans krijgt. Gister heb ik de eerste Deca spuit gezet, straks de 2e. Het is echt een rot spuit. Erg stomp, als het echt tegen gaat staan ga ik weer ijsklontjes tegen mijn buik houden voor ik spuit maar probeer nu nog even zo. De Puregon is echt een heerlijke spuit (voor zover spuiten dat kan zijn) vergelijken bij de Deca. Fijn weekend nog meiden!
hoi meiden.. tjee de hoogzwangere dames lopen nog rond..... lijkt me een gek idee als die uitgerekende datum zooooo dichtbij komt.... en dat klinkt vast raar uit mijn mond maar ik was echt nog niet toe aan bevallen omdat hubbie zo ziek was.... was er niet echt goed op voorbereid nog.... Jojoba ik heb je berichtje gemist maar ik maak op uit de reacties van de anderen dat je het ffff flink zwaar hebt gehad.... ik ben blij te horen dat je een goed gevoel hebt bij dit ziekenhuis.... probeer hoop te houden meis.... ook al voelt het als een mission impossible om zwanger te raken.... hoe je het voelt is waarschijnlijk niet hoe het feitenlijk is.... dit word jouw jaar..... dat getob met die clomid is voorbij.... je schildklier is gecontroleerd.... niets staat je in de weg meis.... Leonizzie fijn dat alles lekker zijn gangetje gaat.... geen nieuws is goed nieuws zeg ik altijd maar... Dwazwa alles goed meid??? voel je het ukkie al bewegen? Luukske........ ik heb ook wel gedoe gehad met dat "verplichte"klussen.... je wilt toch alle kanzen benutten.... logisch.... kijk was je nu bezig zonder extra mmm hulp dat sla je desnoods gewoon een ronde over maar dat is nu gewoon niet echt een optie...maar het is zo rottig als je daar dan gedoe over moet hebben..en dat maakt het verplichte klussen nog vervelender.. Zora ik weet dat je hier niet meer zoveel komt... fijn dat je eerder kunt starten.. er komt weer een spannende tijd aan...ik ga je goed in de gaten houden en oh wat zou het fantastisch zijn als je begin maart inderdaad die posi test hebt... hier alles z,n gangetje... hubbie krijgt volgende weet de uitslag... ik vermoed een hernia... z,n baan is in ieder geval wel zeker.... hij heeft gewoon zijn baas gebeld en het er eens even over gehad... dus dat geeft in al deze narigheid gelukkig rust... dus er zijn hier ook geen spanningen ofzo...josefien krijgt een tandje maar is er eigenlijk heel ontspannen bij.... maar misschien moet het echte drama nog komen... en ik ? ik heb last van mijn rug.... moest enorm ver lopen met de maxicosi... zeker 400 meter... en dat lijkt niet zo ver.... maar josefien weeg 9 kg en dat ding ook wel 5 denk ik... en m,n eigen tas.... en de luiertas.... pppfffff dus zit hier met een wijntje... gr Jose
@caecilia en marieke, nou jullie maken het echt spannend! @zora, fijn dat je weer bent begonnen met spuiten, helaas is het niet altijd prettig. je kunt je evt bij de arts een recept voor emla vragen, dat is een soort huidverdoving, heb het vaker gebruikt bij mensen die veel geprikt worden, en bij kinderen wordt het ook gebruikt.... @jojoba, meis hoop dat je eitje mooi doorgroeit @joseetje, idd dat verplichte klussen is niet altijd even makkelijk....heb echt zitten brullen gisteren, maar hebben wel gezellige "goedmaak"sex gehad.... vanochtend ook lekker geklust, en dan morgen weer....heb wel echt eipijn.
@all, meiden maar goed dat hubbie en ik vanochtend hebben geklust want hij ligt knock out in bed.....was erg gezellig op de mannenmiddag..... morgenvroeg moet hij weer fit genoeg zijn om te klussen, heb veel vruchtbaar slijm nu, en echt eipijn....temp is nu wat lager dus eisprong zal dus morgen wel zijn.....
Luukske ach die mannen toch.... goed dat jullie geklust hebben.... ben heel benieuwd wat deze ronde zal brengen... na een zwangerschap ben je tenslotte extra vruchtbaar... Zora oh balen zeg als zo,n spuit dan verrekte zeer doet... hoe heb jij de punctie eigenlijk ervaren? hier zit ik te mutsen.... er komt een artikel van mij in het landelijke vaktijdschrift klik... en morgen komt de hoofdredactrice een intervieuw afnemen... en s,middags komt er een fotograaf.... zucht... voel me wel vereerd hoor.... maar moet het voorbereiden nu en ik heb er echt de ballen zin in.... ik moet zo onwijs opletten wat ik erin zet.... want het moet langs afdeling communicatie op mijn werk en dat zijn een stelletje zeikerds... ze gaat namelijk vragen stellen waar het eerlijkse antwoord de instelling waar ik voor werk nou niet echt in zo,n positief daglicht zet.... dus ja... hoe ga ik dat zo verpakken dat ik niet lieg.... maar het ook niet mooier maak dan het is??? en dat ook communicatie ermee akkoord gaat.... pppffff spagaat!!!!! getsie.... nou ik ga leker nog ffff hier overal neuzen.... de pot fff op met dat intervieuw ceacillia.....marieke.... zijn jullie jullie wondertjes al in aantocht?? xxxxx jose
@Joseetje, succes met je interview! Klinkt lastig... Hier nog steeds zwanger... vannacht meerdere keren wakker geworden met het idee dat het begonnen was... dat was alleen in mijn dromen
Hihi Luukske, je ei nog benut vanochtend? Hopelijk wel en over twee weken een prachtige posi test. Die zalf ken ik inderdaad, maar ik gebruik nu gewoon een ijsklontje als het echt pijn gaat doen. De eerste 3 vielen mee gelukkig. Joseetje: Succes met het interview vandaag, is ook een lastige situatie zeg. maar jij red je er vast wel uit. De punctie was pijnlijk, maar te doen. Ons ziekenhuis gebruikt echt een minumum aan pijnstilling dus was wel even zenuwachtig maar het viel mee. Rechtereierstok heb ik vrijwel niet gevoeld, links was wel erg pijnlijk en gevoelig. Heb ook heel even erge napijn gehad. En daarna eigenlijk niet meer dan een beetje rommelen en een vervelend opgeblazen gevoel alsof je je helemaal volgepropt hebt met eten. Ik heb een vrij hoge pijngrens dat scheelt denk ik ook. Het was voor mij in ieder geval niet zo horror als je van sommige anderen hier leest.
Hoi lieve meiden, Ik was dit hele topic kwijtgeraakt omdat ik dus in de verkeerde hoek zat te zoeken, lekker slim he. Luukske: Zal je net zien, lekkere timing dan he. Hopelijk hebben jullie vandaag nog goed benutten! De ronde dat ik zwanger ben gemaakt had manlief weer (!!) een ontsteking aan zijn kont, dus bijna geen libido én hij zat aan de antibiotica, grrr. Joseetje: Moeilijk dan, zo'n interview! Hoop dat je je goed, doch tactisch, kunt verwoorden, haha. En altijd nog even nalezen zelf. Soms zetten ze er echt achterlijke dingen in. Heb ik met mijn werk ook een keer gehad. Hoe gaat het met je rug? Caecilia: Ik hoop voor je dat de kleine zich aan gaat dienen en je hem/haar eindelijk kunt zien! Zora: Fijn dat het draagbaar voor je was, al is het natuurlijk evengoed geen pretje.. Hier gaat het goed! Ben sinds vorige week gestopt met werken en dat is wel heel fijn. Ook heel gek om alles achter je te laten. Nou ja, alles, ik ben natuurlijk nog steeds standby voor mijn vervanger en laat ook nog zo nu en dan mijn gezicht zien zolang dat gaat. Merk dat mijn rug het wel al wat moeilijker vindt. Deze is natuurlijk ingezakt (ik mis wat tussenwervelschijven ofzoiets) en moet nu echt goed om mijn houding denken, anders is mijn rug zooo moe/pijnlijk. Dus wat dat betreft is het heel fijn dat ik niet meer verplicht hoef te werken. Lopen is ook ietsies zwaarder maar gaat nog wel (met rollator). Soms maak ik me wel druk om hoe het over 10 (of 20, als ik dat al ga redden) weken moet. Maar ja, ik moet het allemaal maar over me heen laten komen.. Mijn man en ik hebben nu trouwens een jongensnaam gevonden die we allebei toch wel erg leuk vinden Je hoort hem niet zo veel en ik merk dat we hem soms ook al zo noemen. Dus het kan zomaar zo zijn dat dat dé naam wordt En sinds twee weken heb ik het idee dat ik hem al wat voel! Eerst hele lichte plopjes, af en toe. En nu nog steeds af en toe maar wel iets sterker. Maar ik twijfel nog steeds omdat 4 weken terug is gezegd dat mijn placenta aan de voorkant ligt en het dus langer kan duren voor ik wat voel.. Aan de andere kant heb ik wel steeds dat áls ik echt die plopjes voel denk: hé, dat is hem.. Alleen als ik dan met de Angelsound ga luisteren en ik hóór hem druk schoppen in m'n buik, dan voel ik dat weer niet. Dus de twijfel is er nog wel, haha.
Hier ook nog steeds zwanger hoor! Heb wel aldoor zo'n raar onbestemd gevoel, en veel harde buiken, maarja, je denkt op een gegeven moment bij alles "Zou het nu beginnen"? Nog maar even afwachten dus. Knuffel voor jullie meiden!!
oohhwww jullie maken het echt wel spannend hoor... en zijn de mannen er ook helemaal klaar voor???? tjee... waneer zouden die schatjes nou komen??????? hier intervieuw gehad... viel reuze mee en de fotograaf wilde ook josefientje graag op de foto.... ze zat bij mij op schoot... ik krijg alle foto,s dus dat is wel erg leuk.... verder niets bijzonders hier..... zit een beetje te dubben... wel of niet ovu testen halen en toch maar gericht klussen.... m,n cyclus is niet echt top.... maar het is ook niet helemaal hopeloos... maarja als je cyclus 60 dagen is.... dan blijf je volgens mij testen..mmmm weet het nog niet.. xxxx jose
hey meiden, @zora, we hebben idd de klusmomenten goed benut, zondag ochtend, gisterochtend en vanochtend....dus moet wel goed zijn...vannacht misschien ook, we zien wel... @dazwa, meestal als je een leuke naam hebt verander je die ook niet zo.....hadden wij bij Luka....hadden toen ook een meiden naam, en die hebben we dus bewaard, voor een volgende zwangerschap, maar als we zwanger worden van een jongen dan wordt het wat moeilijker, want de enige naam die hubbie en ik beiden mooi vonden heeft mijn beste vriendinnetje nu gebruikt....ze wist trouwens niet dat wij die naam ook hadden.... @joseetje, leuk dat je ale foto's krijgt....altijd leuk! kan me voorstellen dat je met de ovu testjes aan de klus wilt gaan, zou ik ook hebben.... moet zeggen dat ik ondanks de FM's toch gewoon doe tempen.... hoe gaat het met je hubbie? @marieke en caecilia, meiden jullie maken het echt super spannend! @all, nadat Luka flinke buikgriep had,en nog steeds een beetje, heb ik het gisteren ook gekregen....net op de dag van mijn eisprong....kon amper recht lopen van de eipijn, en daarbij kon ik ook niks binnenhouden, echt niet normaal....vanochtend merk ik dat het toch nog een beetje zeumert, maar niet zo erg als gisteren.....enne de eipijn is ook weer weg, dus nu weer netjes 14 dagen wachten....
@Luukske, als je ziek bent is je weerstand lager en soms wordt je dan makkelijker zwanger. Dus ik duim mee! @Joseetje, fijn dat het interview meeviel. Ik zou niet gaan ovutesten. Dan wordt je helemaal gek... Misschien tempen en gewoon om de dag klussen... Vanmorgen weer naar de vk geweest. We hebben hartelijk gelachen om het feit dat we allebei hadden voorspeld dat de baby er allang zou zijn. Baby is heel erg ingedaald, schouders en al. Ik heb vannacht bijna niet geslapen omdat ik steeds dacht: Als ik ga slapen dan begint de bevalling... Dat was dus niet zo maar ben pas rond 5 uur in slaap gevallen. Vandaag is Xander naar het kdv dus ga zo nog even lekker naar bed.
@caecilia, ja je hoort het idd wel vaker....ziekjes en dan zwanger raken....nou we klussen gewoon door, ziek of niet. je maakt het wel spannend, ben echt benieuwd naar jullie beebje... @marieke, bij jou ook nog niks?
goh.... nog geen beebjes hier????? ik had ook niet gedacht dat jullie zolang door zouden lopen... of ben ji stiekem al aan het bevallen marieke????? Luukske ik geloof niet zo in tempen.... ik werk onregelmatig en het bleek niet te doen te zijn om echt goed te kunnen tempen...dus dat is niks voor mij... nou je hebt goed geklust meid.... nu weer wachten zucht..... die hele mmm is een en al wachten... gr Jose
@caecilia, spannend meis, en gefeliciteerd met deze mijlpaal, laat het beebje nu maar snel komen...haha.... @marieke, ennne al bevallen? @joseetje, nee idd met onregelmatige diensten is het niet super handig, werk zelf ook onregelmatig, maar ik temp altijd tussen 6 en 7 uur 's ochtends....alleen is deze ronde echt raar, want temp schommelt behoorlijk....
....meiden jullie beebjes nemen de tijd Luukske, balen dat je niet helemaal lekker bent, ik lees dat jullie de klusdagen goed benut hebben...ik duim weer mee! Zora, ik hoop dat dit de laatste punctie zal zijn voor jullie...op nasar een succesvolle ICSI! joseetje, wat leuk dat je die foto's van het interview zelf ook allemaal krijgt! Dwaza, leuk dat jullie manneke nu al bij z'n naam genoemd wordt door jullie, maakt het toch weer wat tastbaarder. Hier even een dipje, ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet...ik merk dat ik snel geprikkeld wordt, maar kan eigenlijk niet benoemen waardoor dit komt...ik denk dat het gewoon alles even is.
@beehappy, we hebben idd wel gebruik gemaakt van de klusdagen.....hopelijk nu wel een goed resultaat met de progynova.... kan me voorstellen dat je af en toe gewoon niet weet wat aan je is, jullie hebben ook een behoorlijke aangrijpende tijd achter de rug, en jullie accepteren het nu ook nog, dat het nu echt genoeg is geweest, hoe moeilijk deze beslissing ook was/is/blijft....
@Beehappy, meis dit kost tijd. Gun jezelf je verdriet... @Luukske, goed geklust zie ik Hier vandaag 40 weken.... en nog steeds zwanger! Morgen afspraak gemaakt met goede vriendin... zij was maandag 40 weken. Kunnen we gezellig saampjes wachten