wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hihhi leuk al die banners hier op het forum! Ik moet over 2 week voor de afspraak en merk dat ik heel erg spannend vind! Vooral ook omdat ik wil stoppen met het werk wat ik nu doe en thuis als gastouder aan de slag wil. heb alle informatie al in huis en ga waarschijnlijk meer verdien dan dat ik nu doe.moet dus even kijken op welk moment ik wat ga doen! allemaal nieuwe dingen die weer gaan komen. En dan Mika zijn verjaardag die snel gaat komen!

Liefs Ylona

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

jojoba, ik hoop zo dat jou klachten een voorbode zijn van iets heel moois!!!

Luukske, wat fijn dat je er nu zo'n goed gevoel over hebt en heerlijk dat zwangere gevoel, zo heerlik om te lezen dat je aan het genieten bent.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ylona: Spannend inderdaad, leuk dat je als gastouder aa de slag wil gaan.

Beehappy: Hoe is het met jou meid?

Jojoba: Pregnyl is na 7-10 dagen ongeveer uit je bloed. Verschilt ook met hoeveel je hebt gespoten. Ik had niet echt symptomen van de Pregnyl, maar moet zeggen nu ik zwanger ben ook niet echt. Alleen beetje gevoelige tepels (had ik ook van Pregnyl) en in de middag en s avonds (wat sneller) moe. En zo nu en dan wat krampen, maar toch weer andere krampen dan de krampen die ik voel als ik ongi moet worden. En ik had er helemaal geen goed gevoel over, dacht eigenlijk al dat het game over was. Dus ik blijf voor je duimen meis!

Luukske: Fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt.

Met mij gaat het ook goed, voel alleen niet veel zoals ik hierboven al schreef. Hopelijk krijg ik snel wat meer kwaaltjes.

4. beehappy76

Zora, fijn te lezen dat alles goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je graag wat zou gaan voelen van je zwangerschap, maar wie weet is dit stilte voor de storm en hang je volgende week alleen maar boven de pot;)

Hier gaat het nog steeds niet zo lekker, ik weet gewoon niet wat ikmet mijn gevoel moet. Op al mijn vragen kan ik zelf ook een antwoord geven....ik weet dat ik een prachtig leven heb met een hele lieve man en twee prachtige dochters, daar geniet ik ook echt van, maar in mijn hart zit nog een onbewoond plekje...Ik heb 22 maart een afspraak staan bij de psycholoog, maar ook hij kan dat plekje niet vullen...ik hoop echt daar te leren om te gaan met dat lege plekje in mijn hart.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

moet even mijn ei kwijt....

ben net terug van de receptie van een collega(25 jaar in dienst), hardstikke leuk en gezellig, echt ik voelde me dus niet lekker...misselijk/duizelig, mijn collega begreep het meteen, en hij was echt blij voor ons....;)

toen bijna alle collega's weg waren, zat ik daar nog met onze nieuwe manager(is sinds 2 weken onze manager, ons oude was boventallig geworden ivm bezuinigingen) en toen pas stelde ze zich voor:(....en wilde ze een kennismakingsgesprek plannen.
    ik heb toen aangegeven dat ik haar nu maar meteen wilde vertellen over onze zwangerschap, omdat ik me niet lekker voel, en misschien wel dagdiensten tzt wil gaan draaien....

nou zegt ze....snap niet dat je nu weer zwanger bent, na die MK in januari:$:$:$:$....kutwijf, wie ben jij, ken jij mij en hoe durf je het ook maar te zeggen.....
    heb haar gezegd dat we in de MMM zitten, en dat onze arts echt wel weet wat ze doet, maar ik had wel zoiets dat hoef ik jou eigenlijk niet te zeggen....
    ben dus ook echt pissed!!!!:x:x:x
    ik ga morgen dus naar de HA, leg alles uit, en als die "tooi" iets te zeggen heeft, wrijf ik het meteen onder de neus!!

sorry voor mijn EGO berichtje, moest het even kwijt!!

heb me voorgenomen mijn werk te doen, zodra het niet meer lukt, meld ik me ziek....ze kunnen me wat....ik ga geen risico's lopen....maak me nu ook niet meer druk, is niet goed voor onze beeb!!

6. beehappy76

luukske, echt een k#twijf, maar wel een beetje herkenbaar zo'n reactie...wie is zij om te denken dat zo'n opmerking mag maken? Ik zou ook zeggen denk vooral aan jezelf en laat ze tien hoog de boom is gaan!!!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, achteraf denk je wel of je niet te fel hebt gereageerd, dat het de hormonen zijn, maar dat mens kan bij mij niks meer goed doen.....zoiets zeg je niet, dus heb ook echt geen spijt dat ik zo fel was.....

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Luukske, wat verras je me op de donderdagavond met mooi nieuws! Proficiat met je zwangerschap. Ik wens jou en je man alle geluk!!

Lieve Jojoba, ik ben zo ontzettend voor je aan het duimen!!! Als met zn allen zo hopen, dan moet het toch goedkomen....

Liefs Elke

ps Even Puckspam om te laten zien , hoe mooi onze pcobeeps zijn/worden :)

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @elke, dank je wel....enne wat een lekkere meid!!

10. beehappy76

elke, wat een lekker meiske!!!:p

Luukske, jij hoeft ook geen spijt te hebben als je evt te fel bent geweest, zulke opmerkingen vragen om een fel antwoord!
    Kan me voorstellen dat je nu al klaar bent met haar.

all, ik realiseerde me net dat de buikpijn die ik gister had, zeer waarschijnlijk mijn eisprong is geweest...we hebben gelukkig gister geklust, dus je wie weet??? (die verdomde hoop is niet uit mijn hoofd te krijgen)

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, stiekem hoop ik op een mooi wondertje bij jullie....zolang jullie er nog niet definitief afstand van hebben gedaan.....duim duim duim.....

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jojoba, de hoeveelheid Pregnyl die wij krijgen blijft ongeveer een weekje in je lichaam. Ik duim heel hard hoor! Positief nieuws van jou zou echt de slagroom op de cake van dit clubje zijn zeg. Dan is er iig niemand van dit clubje straks "kinderloos" om het zo maar te zeggen.

Zora, geniet nog maar even van weinig klachtjes. wie weet wat er rond week 6 ineens gebeurd.... Moeheid slaat straks van zelf wel toe hoor hihi.

Beehappy, wie weet een mooie treffer?!

Luukske, wat een domme opmerking zeg,is haar zaak niet en moet je dan perse een half jaar wachten na een miskraam? Mensen weten niet waar ze het over hebben.
    Mijn ex-werkbegeleider zei toen ik vertelde dat we 22 maanden bezig waren geweest en hormonen toestanden enzo: Nou dat is helemaal niet zo lang hoor! Ja tot het je overkomt... en jij wekelijks in het ziekenhuis met je benen wijd ligt.
    Daarna zei ze: En zorg er maar voor dat je hierna niet meteen weer zwanger wordt, dat zie je altijd bij mensen bij wie het eerst niet zo willen lukken. Weet niet, misschien ook omdat zij me niet zo ligt, want zo erg is de opmerking niet, maar kon dat van haar gewoon niet hebben. Is gewoon niet aan haar of ik er voor zorg dat ik hierna niet meteen zwanger wordt. En het is gewoon ongevoelig voor mensen die zolang hebben moeten wachten.

Hier verder alles goed. Voel sinds gisteren dat mijn buik wat zwaarder/anders is. Besefte me vandaag ineens dat het gewoon het gewichtje van het kindje is wat ik nu ga voelen. Heel gek.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, ach ja, sommige mensen zijn gewoon sociaal zwak, hebben geen inlevingsvermogen en moeten gewoon hun mond houden....

lekker dat je je buikje nu echt voelt....wanneer komen de buikfoto's? heb je ze wel bijgehouden?
    bij luka heb ik dat niet gedaan, door alle stress in de zwangerschap, maar nu wil ik dat wel gaan doen....

14. beehappy76

Leonizzie en luukske, je weet wat ze zeggen...HOOP DOET LEVEN!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Beehappy: Sterkte en knuffel meid. Ik hoop stiekem ook nog op een 3e wondertje voor jullie hoor!

Jojoba; Kop op he! We slepen je er wel doorheen. Ook jij wordt mama, dat moet gewoon.

Elke: Wat een prachtig kindje, daar kun je met recht trots op zijn.

Luukske: Wat een opmerking zeg, gewoon boven gaan staan en naast je neer leggen. En geen spijt dat je zo fel hebt gereageerd hoor. Dat is juist goed, weet ze meteen wat ze aan je heeft.

Leonizzie: Jouw ex werkbegeleidster is ook niet een van de tactischte (ofzo) mensen. Wat een rotopmerkingen zeg. En ook ik ben benieuwd naar een buikfoto.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, ik sta idd boven haar, weet zelf beter....wat een onmens!

@jojoba, zoals zora al zegt....we slepen je ook de andere kant op

@beehappy, hoop heb ik iig voor jullie.....

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha jaja we hebben wel buikfoto's gemaakt hoor, maar mijn vriend moet ze even op de laptop zetten. Ik bemoei me daar nooit mee en nu weet ik dus niet hoe dat moet. Ik zal volgende keer goed opletten en jullie mijn buik showen. Al lukt het mij trouwens bijna nooit foto's zp te plaatsen, altijd te groot en dan lukt het weer niet met verkleinen. Dus lukt het hier niet danz et ik ze op hyves. Dat laat ik dan wel even weten.

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey dames,
    hier ben ik even weer.
    vanaf morgen starten met de eerste ronde clomid.
    volgende week vrijdag voor een FM.
    erg spannend allemaal.
    nu duimen dat er snel er brusje voor nikki komt.

19. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Luukske van harte gefeliciteerd meid!! Het is je gegund. Geniet ervan!!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ luuske gefeliciteerd.
    had je banner een beetje verkeerd begrepen.
    dacht dat je 35 wkn zwanger was.:)
    sorry..

Deel Deze Pagina