@marieke, bedankt! @shenoby, nee de banner telt af.... succes met de clomid @leonizzie, via www.fotoverkleinen.nl kun je ze verkleinen, en dan passen ze ook op ZP
goeiemorgen meiden.... check mijn album, heb eindelijk foto's kunnen plaatsen van de testen en een lampje dat op de kinderkamer komt(alles wil ik in die style)
luukske, de testen liegen er niet om! Enne heel mooi lampje, gaat vast een heel mooi kamertje worden!
@beehappy, ik zie bij jou ook weer een mooie hoopvolle banner!! wat betreft die testen, heb ik in januari niet zo gehad, en kwam bij ruim 5 weken niet verder dan 1-2 op de indicator.....en toen waren de KV testen al veel lichter geworden(zijn ook niet zo donker geweest).
luukske, klopt, een hoopvolle banner...ik heb het nu even nodig me ergens aan vast klampen. Nou dan moeten deze testen zeker een voorbode zijn van een hele mooie en gezonde zwangerschap voor jullie!
Wat is het hier rustig.. Luukske: leuk lampje zeg en een erg mooie test inderdaad! Hoe voel je je? Begin je het al te bevatten? Beehappy: jij ook weer hoopvol, ik hoop echt voor jullie op een wondertje hoor! Zora: hoe gaat het meid? Kun jij het ook al bevatten? Vind het zo super voor jullie! Hoe is het verder met iedereen? Fijn dat jullie mij blijven steunen hier.. Ik moet nog ongeveer 6 dagen tot mijn NOD en ik weet niet wat ik ervan moet denken. Vanmiddag had ik na harde ontlasting (sorry) ietwat roze vaginaal bloedverlies. Wat moet ik hier nu weer mee? Ik weet het allemaal niet meer en ga me er toch maar niet meer te druk over maken. Wordt ik ongesteld, dan wordt ik het maar en dan gaan we gewoon weer naar de volgende ronde. Van de pregnyl heb ik, buiten moeheid, eigenlijk geen last gehad. Vorige keer had ik ongeveer 5 dagen erna pijnlijke tepels tot aan 2 dagen voor de NOD en nu heb ik dat ook niet. Heb nu wel elke keer zo'n druk aan mijn eierstokken en soms menstruatiepijn. "zucht" wat kun je jezelf toch gek maken hé.. Liefs Jojoba
@jojoba, wie weet een innesteling....ik duim iig heel hard voor je!! ik hoor van meer meiden dat de kwaaltjes in de ronde dat ze zwanger blijken ook minder zijn, ik heb goeie hoop voor je, en ik zie je graag aanschuiven bij nov 2010 mama's bevatten doe ik het wel, ben super posi ingesteld....krijg nu ook wat meer kwaaltjes, want mijn borsten doen meer pijn, en ik heb zo'n weeig gevoel bij inspanning, beetje tegen het misselijke aan.... @all, morgenvroeg om 8 uur bloed prikken, en om 14u weer bellen, maak me niet druk, zi wel goed voor mijn gevoel, klachten worden nu iets meer...mijn spijkerbroek is ook erg strak door mijn darmen, dus loop hele dag met broek open, en heb nog een paar makkelijke broeken....
He meiden, Moet vandaag even voor de normale controlle naar de gyn. Hoop wel een blik te kunnen werpen op ons kindje. Morgen dan de 20-weken echo en in de middag de intake met de kraamzorg alweer. Ineens gaat het hard ofzo. Over een kleine 14 weken al met verlof! Heerlijk zin in. Bij elkaar zal ik ook een half jaar verlof hebben en dus pas weer de eerste week van januari starten... Zijn jullie nu jaloers Jojoba, ik vind het spannend. Het is zo moeilijk een pijl op te trekken, maar wat roze verlies vind ik een mooi teken en ook die obstipatie haha! Nog even volhouden! Luukske, oh ik heb ook van die pijnlijke boobs gehad! Wel tot week 16/17 geloof ik. Helemaal na een nacht liggen en dan opstaan, auwauwauw.
Hey meiden, Beehappy, volgens mij doet je banner het niet meer meis. Luukske: Mooie testen hoor. Die van mij zijn ook zo donker. Voelt toch wel prettiger dan die lichte streepjes he? Alleen die in mijn album is vrij licht, maar die had ik een dag voor NOD gedaan. Daarna nog wel 6 testjes gedaan haha. Moet ik eigenlijk nog foti's van maken want wil ze in mijn zwangerschapsdagboek plakken. (de foto's ervan). En lampje is ook erg leuk. Wij weten ook al de stijl van onze kinderkamer. En ook de stijl van het geboortekartje. En we hebben zelfs al namen voor jongen en meisje. Erg he? Maar ja dat krijg je ervan als je 3 jaar bezig bent, dan heb je ruim de tijd om over alles te denken. Jojoba: Tuurlijk blijven we jou steunen meis, ik hoop ook echt dat je bij de november mama's komt. Wat je volt of neit voelt zegt niet altijd wat. kijk naar mij ik was er echt van overtuigd dat ik ongi werd, alles wees erop en toch....Ik blijf duimen meis! Hier vanochtend overgegeven op mijn werk, en ik kan niet vertellen hoe blij ik daar mee ben. Dat maakt het toch wat echter. Merk ook dat ik wat minder zin in sommige etenswaren heb en dat ik een beetje last heb van een vol gevoel, beetje tegen maagzuur aan. Laat de kwaaltjes maar komen!!! Trouwens leuk detail: Mijn schoonouders hebben 2 kleinkinderen: meisjes en 1 meisje nog onderweg. En mijn ouders hebben 5 kleinkinderen allemaal jongens. Dus wat we ook mogen krijgen, we gaan 1 van de ouderparen leuk verrassen met eindelijk een kleine van het andere geslacht.
Ik denk toch echt dat mijn ongi doorbreekt hier, maar dat kan toch nog niet zo vroeg al? Vanmorgen namelijk weer wat rozeverlies, niet veel en eigenlijk alleen inwendig, op wc papiertje maar een beetje. Oh ik word hier gek van, kan het nou nooit eens normaal gaan...!!! Ik geloof niet dat dit een innesteling is hoor.. En heb ook wat menstruatiekrampen, lichte. PFFF, ik wou dat dit eens voorbij was en ik weer zorgeloos door de dag heen kon gaan.. Liefs Jojoba
Lijkt me nog iets te vroeg toch voor menstruatie? Al na een week? Daarnaast heb ik in het begin van mijn zwangerschap ook steeds een soort menstruatiekrampen gehad. Daarom was ik er steeds niet gerust op, maar dat gevoel hoort ook bij zwangerschap...
@jojoba, ik duim toch dat het niet je ongi is.... @zora, lekker toch dromen over de inrichting en namen...wij hebben nog geen namen, we hadden bij Luka ook een meiden naam, maar mijn hubbie wil die nu niet meer, omdat een collega van hem die ook heeft voor zijn dochter... de misselijkheid is wel een bevestiging....laat maar komen.... ik heb vanochtend de hele tijd tegen het braken aangezeten, maar er komt (nog) niks.... @leonizzie, spannend, en idd over een 3 maandjes al met verlof...geniet ervan.... @all, ben vanochtend gaan prikken, en kan over een uurtjes bellen...
En luukske?? Ben benieuwd wat de uitslag is! Ga ervan uit dat het helemaal goed is. Jojoba hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was groetjes Ylona
Luukske: ik zie dat je weer een goeie uitslag had van je HCG! Goed zeg! Hier de hele dag al roze verlies, met af en toe wat helderrood. Nog steeds lichte menstruatiekrampen. Heb vanmiddag toch maar even naar het verpleegkundige telefonisch spreekuur gebeld. Ze zei me dat ik toch even moest afwachten tot ongeveer zaterdag en dan moet testen. Als het wel doorbrak, moet ik weer bellen voor een uitgangsecho. Dus nog niks wijzer, maar ja ze kunnen me natuurlijk ook niets vertellen zo. Ik heb dit nog nooit gehad dat ik voor dat ik ongi ga worden roze/rood verlies. Dus toch maar weer even een week afwachten, hoop maar dat het snel voorbij is. Ongi worden oke, maar niet zo vroeg a.u.b. Liefs Jojoba
He verdorrie Jojoba. Das niet echt leuk weer die onzekerheid. Bij de Pregnyl had ik ook dat ik 1 of 2 dagen vantevoren begon met rozeverlies, maar dan zat ik wel al op dag 12. Blijf duimen dat het wat anders is. Zou zo leuk zijn dit hele groepje zwanger. Of iig het hele groepje dat voor het eerst een kindje wil.
@jojoba, wat een onzekerheid allemaal, hoop dat het echt niet je ongi is.... @leonizzie, geniet vandaag van je 20 weken echo!!! spannend, laat ons weten hoe het is gegaan....
Jojoba: Weer spannend meid, zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of denk je dat het echt door gaat zetten? Is wel vroeg dan. Ik blijf toch nog even duimen hoor! Hoop dat jij ons ook snel mag volgen. Leonizzie: Geniet van de 20 weken echo meid! Luukske: Zie dat jij MvM al hebt gebeld. Mijn man vroeg gister ook nog wanneer ik dat ga doen. Eigenlijk wil ik wachten tot de 1e echo. Maar zit toch weer te twijfelen. Het lijkt me zo erg om weer af te bellen mocht het mis gaan.
Zora ik snap dat gevoel wel.... na je 1e echo ben je 7 weken en nog wat en je kunt geloof k tot 16 weken met moeders voor moeders meedoen..... dus dan meld je je toch daarna aan????? alles is meegenomen.....hahahah zit net in je iegen topic te schrijven dat je er nog maar even van moet genieten dat je geen kwaaltjes hebt,,,, maar stiekem is het heerlijk he???? na al die tijd.... lekker zwanger boven de wc staan kotsen... ik genoot er nog net niet van..... klagen????? ik heb ook gewoon echt niet geklaagd... Luukske was je hcg goed? Jojoba het klinkt me allemaal een beetje gek in de oren.... kun je geen test doen? gewoon voor de zekerheid? gr Jose
Helaas ongi is doorgebroken... Veel te vroeg dus...:x Heb vanmorgen al een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho op donderdag.. Helaas weer.. Zal dan ook even vragen hoe het kan dat het nu zo vroeg is, heb dat nog nooit gehad.. Luukske en Zora, goed zo dat jullie voor MvM gaan, ik kan jullie HCG goed gebruiken iedere maand hihihi Joseetje, ik heb vanmorgen voor de zekerheid getest, maar dan zou het toch te vroeg zijn, het was ook negatief hoor.. Ik zie het donderdag wel bij de uitgangsecho. Hoe gaat het met jou? Wanneer gaan jullie weer beginnen? Liefs Jojoba
@jojoba, meissie wat is dat balen....ik zou idd vragen hoe dat zit met je korte LF deze keer, misschien kunnen ze je wat geven om hem te verlengen.... @joseetje, HCG was van 24 naar 1590 gegaan in 1 week tijd...dus goed, als je nagaat dat HCG om de dag verdubbeld... @zora, mocht het mis gaan, waar ik niet van uit wil gaan, dan hebben we iig een steentje bijgedragen met ons HCG.... morgen komt de consulente, en die brengt meteen de potten mee....