Jojoba: Knuffel meid en sterkte. Inderdaad zeker aankaarten dat je LF dit keer wel erg kort was. Misschein kunnen ze je dan Utrogestan geven. Luukske: Daar zit ook wel wat in, maar ik wacht veilig de 1e echo af denk ik. Ik zou gek worden als het mis gaat en ik moet ook nog MvM af gaan bellen enzo. En zoals Joseetje zegt daarna kan ik ook nog een maand of twee meedoen.
Jojoba: gatsie meid, had zo'n hoop voor jullie. Toch echt gaan aankaarten dat je zo'n korte LF hebt, ook daar is wel wat aan te doen. Dikke knuf!
Wij zitten op een roze wolk, want we krijgen een dochter!!! Echo was helemaal leuk. Alles zag er mooi en goed uit. Ik blijk ook mooi veel vruchtwater te hebben. Is wel grappig ze heeft ook echt hele lange benen! Net als haar moeder haha. Naar het mondje kon ze niet goed kijken want ze lag de hele tijd te duimen. Het leek allemaal goed, maar dat mag ze dan niet zeggen met zekerheid zeggen. Kregen de keus of we vrijdag nog een keer wilde kijken, maar dit hoefde niet. Gaan natuurlijk wel terug, want vind het altijd leuk om nog eens te kijken....
Leonizzie, wat leuk een dochter!!! Super dat alles goed was.., gefeliciteerd met jullie mooie 20-weken echo! Liefs Jojoba
jojoba, verdorie, dit wilde ik eigenlijk niet lezen...dikke knuf! leonizzie, wat leuk een meisje, kom maar op met al dat roze!!!!
oohhhhh leonizzie...... een lief klein meisje in je buik!!!!!! nou kun je dus lekker los gaan met shoppen!!!!! goh leuk hoor... Jojoba wat ontzettend klote is dit..... nu weer een hele korte lf.... ik snap dat je hier echt ffff doodziek van word.... xxxx jose
Hoi Hoi meiden, kwam deze topic tegen en denk laat ik ook even reageren. Ik ben nu begonnen met ronde 13.. 150 mg clomid.. Na november even rust gehad en in febr spontaan een doorbraakbloeding gehad. Nu weer aan de provera en maybe toch weer beginnen met clomid.
@renieta, succes!! @all, dadelijk komt iemand van MvM, en daarna ga ik even een 9 maanden dagboek shoppen.... bij Luka heb ik dat ook gedaan, alleen de laatste 6 weken in het ziekenhuis heb ik het op de laptop gezet, heb het laatst nog eens gelezen....met tranen in mijn ogen, was gewoon geen pretje op terug te lezen....zo zie je maar wat je allemaal kunt verdringen in bijna 5 jaar tijd....
Welkom hier Renieta en succes! Luukske: Shop ze! Goed dat je destijds een dagboek bij hebt gehouden is toch goed voor een stukje verwerking denk ik. Knuffel! Leonizzie: Wat leuk! Een meisje! @ hier: Vandaag 6 weken! Nog 1,5 week tot de echo. Het gaat nu opschieten gelukkig. Na het weekend voor de zekerheid nog maar eens een testje doen.
@all, MvM is net geweest, hoop info, 8 potten, en weer een nieuwe bevestiging: http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture18400.jpg
@all, net gaan shoppen voor een 9 maanden dagboek....geslaagd!! meteen maar een nieuwe digi test gehaald, en gebruikt.... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23378-albums3755-picture18402.jpg mijn HCG is dus goed aan het stijgen....jippie I'm Happy!!