wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Renieta, welkom hier en succes!

luukske, haha blijft leuk he om te testen!:D
    Maar je testen zien er ook super uit, super om te zien!

all, ik en gister bij de gyn geweest, ik bleef een zwaar en pijnlijk gevoel in mijn onderbuik houden sinds vorige week. Zeker tijdens mijn werk is het af en toe echt bijna niet te doen...helaas heb ik weer een cyste... Ik moet ff aankijken, de gyn denk dat de cyste vanzelf zal verdwijnen.

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Luukske: Super, lijkt me toch overduidelijk he:D Gefeliciteerd!!

@beehappy76: Dank je wel, jemig wat heb jij ook al veel meegemaakt! Hoop dat je je gauw wat beter voelt en de cyste snel verdwijnt.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, beterschap hoop dat ie snel verdwijnt!!

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: beterschap!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    renieta welkom hier... zie dat jij ook al genoeg nare dingen achter de rug hebt.... jeetje 3 miskramen.... afschuwlijk...

nou kom hier maar gezellig meekletsen hoor meid.... ik hoop ook voor jopu snel een prachtige positieve test...

Luukske.... geweldig!!!!! wat een mooie testen toch... en heerlijk weer in die stinkpotten piesen... maarja dolblij dat je weer mag natuurlijk!!!! en nu niet meer testen hoor!!! het is echt ok deze keer.

Zora niet onzeker zijn hoor..... hope is oersterk... en blijft echt plakken... wauw nog anderhalve week.... je had gelijk.... 2010 word jouw jaar.... wat is eigenlijk je uitgerekende datum?

beehappy jeetje..... ik vind dit zo naar voor je... nu weer een cyste.... ik hoop dat hij snel weg zal zijn...

hier een beetje depri.... vrijdag weer naar zh.... het gaat helemaaaaal niet goed met rug van hubbie.... dus ik ben totaal belast met alles.... werken, huishouden,kind...zorg voor hubbie... er word gevoegd dus alle vlonders moesten van het balkon...pppffffff en zijn baan staat nu echt serieus op de tocht.... en ik vind het ineens echt doodeng om aan de nieuwe baan te beginnen.... slaap er gewoon slecht van... jullie zullen ook wel denken.. dan gaat het wel weer.... en dan weer niet... ik zit echt in een rollecoaster op het moment..... tijd voor wat zonlicht en lente..

xxxx jose

6. beehappy76

Renieta, jij hebt ook al heel wat meegemaakt, 3 miskramen dat is echt niet niks, helaas kan ik daar zelf ook over meepraten...

joseetje, wat een onzekerheden allemaal, kan me voorstellen dat het voelt alsof je in een rollecoaster zit. Ik hoop dat het snel beter zal gaan met je hubbie zodat hij je weer een beetje kan ontlasten...dikke knuffie!

all, ik heb mijn cyclus banner maar even omgeruild, maar eerst ff afwachten hoe het met de cyste verder gaat en of ik vanzelf ongi ga worden.

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Joseetje: Dank je wel meid, doet me goed om zo lief te worden verwelkomd hier.
    Ben nu met ronde 13 begonnen, maar vind het eigenlijk best eng.. wil geen 4e miskraam..

@Beehappy76: Dank je wel. Zie dat jij ook al heel wat hebt meegemaakt.. blegh :(
    Het is soms allemaal zo oneerlijk. Hele dikke knuffel voor jou!!!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, jeetje meis....beterschap met hubbie....het s niet niks al ie zorgen die je op je moet nemen, hiervoor al petje af!!
    en wat een onzekerheden met werk....ik duim voor je dat je je rust hierin kan vinden, en ik duim dat hubbie zijn werk behoudt...
    morgen wordt een schitterende dag, dus das wel goed voor ons humeur!!

@beehappy, ben benieuwd hoe je cyclus verloopt

@testen, ik test niet meer, heb ze ook allemaal op....ben nu wel genoeg overtuigd, dit wordt gewoon onze zwangerschap die gaat eindigen in een beeb in november!!

9. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

**even egobericht**
    Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho. Ze vonden het ook vreemd dat ik zo vroeg ongesteld ben geworden, maar we hebben er een verklaring voor gevonden. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis kwam voordat ik pregnyl kreeg had ik 2 eiblaasjes. De ene in de rechtereierstok is inmiddels doorgegroeid tot een cyste van ongeveer 27 mm ofzo. Nu mag ik dus niet verder en moet een maand rust nemen en als ik dan ongesteld word mag ik weer verder. Heb haar even flink uitgelachen, want ongesteld uit mezelf wordt ik nooit!!
    Heb haar gevraagd of ze niet nu meteen provera kunnen geven. Nee, dat doen ze niet, moesten maar afwachten.. Ik haat wachten inmiddels, we wachten al zoooo ontzettend lang. Heb nu een telefonisch consult met m'n gyn aangevraagd en ga het daar toch maar een keer vragen en ook wat meer uitleg, waarom het niet mag. M'n man was ook al des duivels. We willen gewoon verder. Misschien is dit wel het beleid hoor, maar het duurt zo alleen maar langer en langer.
    **einde egobericht**

Beehappy: ik lees dat jij ook met een vervelende cyste zit, rot hé..

Luukske: gefeliciteerd met je mooie MvM test. Genieten maar..

Joseetje: wat krijgen jullie ook weer veel voor jullie kiezen zeg, het houdt niet op bij jullie.. Heel veel sterkte.

Liefs Jojoba

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Jojoba: Ik ken je gevoel... altijd maar wachten... zo frustrerend..
    Goed van je dat je een tel.consult hebt aangevraagd, zou toch een aantal dingen gaan vragen!!!
    Hele dikke knuffel voor jou :)

11. beehappy76

jojoba, jij ook al een cyste...ROT PCO! Ik kan me voorstellen dat je niet wil afwachten, zeker als je weet dat je nooit uit jezelf ongi wordt. Goed dat je een telefonisch consult bij je gyn hebt gevraagt, ik hoop dat hij jullie frustratie snapt en dat je evt mag starten met provera....dikke knuf!
    Ik moet ook afwachten van de gyn of ik vanzelf ongi ga worden, ben ook benieuwd of dat gaat gebeuren?

12. Jojoba27

Klote PCO inderdaad.. Dus jij moet ook afwachten Beehappy? Rot hé, je weet toch dat je dat niet wordt.. Had jij trouwens ook PCO?

Sorry Renieta: welkom op dit forum! Helaas moet jij je dus ook aan gaan sluiten hier. Hoop voor je dat clomid gaat helpen. Dank je voor je medeleven..

Tot nu toe heb ik van het spuiten niets meer dan ellende gehad. Het is ontzettend fijn omdat je geen bijwerkingen hebt, maar het is nu alleen nog maar shit geweest op 1 keer na dan.

Liefs Jojoba

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, ja die hebben makkelijk lullen....wachten op je ongi...haha...ik wordt dus ook nooit ongi van mezelf, vond het ook altijd frusti als ik weer zoiets te horen kreeg!!
    dikke knuf voor jou!!!

14. Jojoba27

Oh Renieta: ik zie net dat je al 13 rondes clomid er op hebt zitten en de nodige miskramen. Jeetje, 13 rondes, ik heb er zelf ook 10 gehad. Gaan ze nog niet over op iets anders?

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Jojoba: Nee hoor, mag nu gewoon weer met clomid beginnen, mijn lichaam reageert wel goed op clomid, heb daardoor wel eigroei en eisprong.
    En tja, al 3x zwanger geweest, dus volgens de gyn hoeft dat nog niet. Vind het ook wel vreemd, zie nu wel hoe het zal gaan met de clomid.

16. beehappy76

jojoba, ja ik heb ook PCO...ik heb wel af en toe een natuurlijke eisprong, maar ook heel vaak niet net als deze cyclus. Er rijpt dan wel een mooie follikel, maar die springt niet en groeid uit tot een cyste.

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jojoba: het zit jullie toch ook echt niet mee. Al zo lang in de MM en bijna nog geen echte kans gehad.........

Renieta: welkom!

18. Jojoba27

Ben gisteren volledig ingestort, trok het echt even niet meer die hele mmm. Ben iemand die alles heel erg opkropt en waar het er dan in 1 keer uitkomt, wil mezelf namelijk niet zielig voelen en vooral niet dat anderen dat denken. Had een huilbui die niet meer stopte.
    En vanmorgen had ik weer zoiets van "schouders eronder en we wachten het telefonisch consult wel weer af aankomende woensdag". Het is me gewoon even allemaal teveel geworden. Die mmm is zo slopend vermoeiend, elke keer moet je jezelf weer opladen en je schouders eronder zetten, maar gisteren heb ik er serieus over nagedacht om te stoppen met de mmm. Doe het niet hoor, want mijn wens is veel te groot, maar af en toe denk je er toch wel aan..

Renieta: zolang de clomid goed aan slaat zullen ze idd niet over gaan op iets anders.. Hadden ze een verklaring voor de miskramen, heb je dit laten onderzoeken?

Liefs Jojoba

19. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    jojoba,
    Heel begrijpelijk dat het verdriet er af en toe ff uitmoet.
    Ik heb bewondering voor je dat je je schouders er weer onder zet.
    Dikke knuf van mij.
    liefs redu

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jojoba: Kop op he! Het is een lange vervelende, verdrietige en zenuwslopende weg in de MMM. Maar je kunt het! Moed blijven houden hoor meis, anders trek je het niet. Af en toe uithuilen is goed, maar inderdad daarna weer schouders eronder! En kom hier maar lekker je frustraties van je af schrijven meid. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina