wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: beterschap!

Joseetje: wat balen dat het gesprek niet zo gelopen is als je gehoopt had. Idd kun je nu het beste voor jezelf kiezen, dan desnoods maar wat minder centjes.

Jojoba: succes morgen met je gesprek bij de gyn. Laat je niet afschepen. Hopelijk krijg je direct provera en hoef je niet te wachten op een ongi die toch niet komt. Ik heb trouwens geen idee of je van een cyste zwangerschapssymptomen kunt krijgen. Oktober 2009 had ik een bloedende cyste aan mn eierstok (van ruim 9 cm) en die hebben ze toen operatief verwijdert (ze dachten dat ik een blindedarmontsteking had, maar bleek dit dus te zijn) en direct een HSG op OK gedaan (die stond nl al 'gewoon' op de planning). Ik had vooral enorme buikpijn.

Luukske: leuk dat jullie samen zwanger zijn, hoewel ze het op je werk ws minder geslaagd vinden ;).

Zora: het schiet al mooi op voor ullie de eerste echo hebben. Je misselijkheid is vast een goed teken.

Hier lekker het voorjaar in de bol, de was hangt buiten te drogen, de badkamer een grote beurt gegeven en later vanmiddag nog maar ff de ramen wassen.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, ik heb nooit zo'n kllachten gehad bij de cystes, alleen een drukkend gevoel in mijn onderbuik.....

@nightelf, lekker he....eindelijk de deuren en ramen die weer open kunnen....ik ga morgen even rondom de ramen wassen...

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

jojoba, ik heb net als luukske schrijft alleen een een drukkend gevoel in mijn onderbuik en bij bepaalde bewegingen doet het echt flink zeer.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, hoe gaat het nu met jou?
    heb je nog steeds zo'n buikpijn? is niet meer leuk, he!!

@all, zag op hyves dat dazwa ook alweer 26 weken is, en ze een "plop"navel heeft....meissie je gaat echt super!

5. beehappy76

luukske, de pijn in mijn buik is wel iets minder nu, ik heb nu nog voooral een zwaar gevoel onder in mijn buik. Maar ik moet zeggen dat ik nu ook heel rustig aan doe omdat ik de griep heb, dus dat help ook wel. Ik had voornamelijk flink pijn als ik aan het werk was.

Enne Dwaza al weer 26 weken:$, gaat echt snel!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, blijf idd maar even rustig aan doen....hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

@all, mijn eerste "gift" voor MvM staat aan de voordeur....

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Beehappy: Hopelijk ben je snel weer opgeknapt. Zoals Luukske zegt, lekker rustig aan blijven doen.

Luukske: Goed zeg, ik kan ook niet wachten om mee te doen. Als ik maandagavond een goede echo heb, bel ik dinsdagochtend meteen op.

Nightelf: Jij hebt zeker het voorjaar in je bol haha. Maar wel lekker hoor als alles schoon is. En voorjaar is toch een prachtig jaargetijde.

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, over een aantal dagen hebben we beide de echo gehad....hoe voel je je?
    hier eigenlijk wel goed, alleen moe...ga denk ik nog problemen krijgen met mijn avonddiensten!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jeetje, Zora, je bent al weer 7 weken zwanger. Dat gaat echt supersnel. En Luukske ook al bijna 7 weken. Spannend hoor, volgende week beide de 1e echo. Hier draaien de duimpjes!

Ik ga Amber ff de fles geven (geef nu 2 bv en 3 fv per dag). Fijne dag verder!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, heb gebeld met de poli, en wil eigenlijk eerder een echo....gewoon voor mijn gevoel....ennne ik mag zowaar dadelijk om 15 uur komen, heb gewoon uitgesproken dat ik dat wel prettiger vind, na de MK in januari....gelukkig had deze poli miep er wel begrip voor!!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijn Luukske, hopelijk zie je al een mooi kloppend hartje. Ik kan zelf ook niet meer wachten maar vind het toch wel fijn dat ik maandag bijna 8 weken ben, dan zie je toch net iets meer.

Verder ben ik niet moe overdag, maar ga 's avonds wel vroeger naar bed. Ben 's ochtends niet misselijk, de rest van de dag wel weeig en geen trek. En als ik even vergeet wat te eten misselijk en kokhalzen. Enerzijds niet super fijn anderzijds fijn dat ik symptomen heb.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Succes Luukske. Hopelijk zien jullie straks een mooi knipperlichtje!

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Succes Luukske: Ben benieuwd :D

14. beehappy76

luukske, als het goed is heb je nu je echo gehad, ik hoop dat je ons goed nieuws mag komen melden!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

even heel kort, zal morgen uitgebreid berichten....

wat een drama die echo....
    volgens de echo zou ik 5w3d zijn....dit kan dus niet, want ik heb begin vorige week de digi test met "+3"gehad, en de pregnyl is ruim 3,5 week geleden gezet...moet dinsdag terug....kan 2 kanten opgaan:
    1. MK
    2. late bevruchting (wat ik zelf niet denk).

16. beehappy76

:(...Oh meis wat een onzekerheid weer...dikke knuf!
    Ik hoop dat het laatste het geval is...ik ga heel hard voor jullie duimen!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh gatsie Luukske, wat een onzekerheid......ook hier wordt heel erg hard voor jullie geduimd.
    Kan het niet ook nog een late innesteling zijn?
    Dikke knuf!

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh jeetje... dat is inderdaad een drama.... ik ben zelf nou niet zo enorm gerust op die clearblue met indicator.... want wanneer pakt ie de 3e week erbij....????? ik zou daar niet teveel vanuit gaan.... en ik moet zeggen dat mijn 1e echo ook wel flink wat afweek....als het zo klein is is het zooooooo,n precisiewerk om juist te meten.... he getver...... hoeveel dagen ben je volgens jouw eigen berekening zwanger? mijn ei bij josefien heeft 5 dagen rondgezworven voordat het goed en wel was ingesnesteld en toen teste ik ook meteen heeeel licht posi

he bah... nu dat rottige wachten....

xxxx jose

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meiden, Ik kwam alleen even melden dat ik julie niet vergeten ben hoor, of alleen op dit topic niet schrijf. Maar maak momenteel lange dagen op het werk en we zijn druk aan het klussen in huis, dus vaak geen tijd of puf om nog achter de computer te kruipen.
    Heel veel sorry gaat binnenkort goed komen!

Ik ga van het weekend uitgebreid teruglezen en reageren.
    Las alleen kort dat Jojoba een cyste heeft. Wat is dit toch weer vreselijk balen, sneu, en kl*te zeg. Jemig meid. Ik wil je even een hele dikke knuffel geven.

Luukske ook bij jou lees ik twijfel... Alleen ik snap het niet zo. 3.5 week geleden de pregnyl gezet, dus 1 of 2 dagen later je uit. Tel bij die 3.5 week 2 weken op dan zit je toch goed met 5.3 weken zwanger? Of reken ik nu heel krom?
    Ik wil gewoon even van het positieve uitgaan. Ik het augustusgroepje waar ik schrijf kwamen er een paar bij de echo erachter dat ze soms zelfs wel 2 weken korter zwanger waren dan ze dachten. Heel wonderlijk want op het moment dat ze in het topic dus begonnen te schrijven waren ze dan wel echt heel pril zwanger.
    Dit klinkt heel vreemd maar gebeurde echt bij meerdere meiden. Kan soms echt door laat ei en late innesteling enzenz.
    Dus ik heb de hoop niet opgegeven hoor!

20. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ik was bij emily ook korter zwanger dan ik dacht.
    Dus hoop houden luukske ik duim voor je.

knuf redu

Deel Deze Pagina