goeiemorgen meiden, badankt voor jullie opbeurende woorden.... volgens de echo zou ik 5w3d zijn, en als ik tel vanaf mijn eisprong na de pregnyl zou ik gisteren 6w2d zijn..... wat ik niet kan rijmen is dat ik 14 dagen na de pregnyl een posi bloedtest had(hcg van 24), mijn eisprong was matig(28,3). ik heb ongeveer 10 dagen na de pregnyl een blanco test gehad, dus de pregnyl was eruit.... ik ging/ga er van uit dat met de pregnyl toch redelijk getimed kan worden met de eisprong?? 16 dagen na de pregnyl had ik een lichte KV test, en een digitale met "2-3" indicatie.... 4 dagen later (vorige week woensdag) had ik een digitale test die "+3" aangaf.... dus dat komt gewoon niet overeen met de echo..... moet zeggen dat ik 10 dagen na mijn "vermoedelijke"eisprong wel een paar steekjes heb gehad zoals ik eerder eens heb gevoel bij een innesteling, maar daar zocht ik niks achter, omdat ik dit wel errrrrrggggg laat vond..... op de echo was wel heel duidelijk een vruchtzakje te zien, en dit geeft natuurlijk ook HCG af.....dus dat zou mijn posi testen verklaren.... mijn hubbie heeft het idee dat ik me gewoon onnodig druk maak....ik kan dat gevoel helaas niet met hem delen....ik hoop het alleen.... ik ben gewoon de kluts kwijt, heb me gisteren ook meteen ziek gemeld, en ik ga pas weer werken als ik meer weet....en komende dinsdag moet ik om 11 uur weer in het ziekenhuis zijn....
Ah nee Luukske wat lees ik nou weer.. Jeetje, ik hoop echt dat je gewoon wat korter zwanger bent hoor.. Je leest wel meer van die verhalen dat mensen dachten dat ze verder waren en het niet zo was. Ik ga heel hard voor je duimen dat de echo van dinsdag goed is.. Dikke knuffel voor je i.i.g. Sterkte met deze zenuwen dagen.. Ik heb gisteren de gyn gesproken. Het blijkt dat je met een menstruatie dus de cyste niet weg kunt krijgen. Wat mij vorige week is verteld dat als je een keer goed ongesteld wordt de cyste weg gaat. Dus had het gewoon verkeerd begrepen. Ik mag van de gyn wel over 2 weken al voor een echo om even te kijken of de cyste er nog zit, zo niet krijg ik dan provera en kunnen we weer beginnen. Ik hoop dat ie dan weg is.. Hij was gelukkig heel begripvol en legde het mij goed uit, zodat ik nu ook weet waarom een afwachtend beleid wordt gevoerd. Liefs Jojoba
jojoba, he Mij is precies hetzelfde verteld over mijn cyste, gewoon wachten op ongi en dan gaat hij vanzelf weg...snap er nu ff helemaal niets meer van? Luukske, ik heb idd ook wel vaker gelezen dat meiden minder verder zijn, zelf na IVF/ICSI kan het voorkomen dat een embryo gewoon later nesteld...ik hoop zo dat jullie dinsdag goed nieuws zullen krijgen!
Oh Luukske wat balen meid, heb je een vroege echo en zit je nog meer in onzekerheid helaas. Ik zou me niet teveel vastklampen aan die testen. Het kan zijn dat je HCG gewoon erg hoog is. Je hebt 3,5 week gelden de Pregnyl gespoten toch? Dan kan ei er nog 36-48 over doen om te springen. Dus dan klopt het wel zo ongeveer. Sterkte met afwachten. Ik duim voor je meis! Jojoba: Fijn dat het nu duidelijk uitgelegd is. Ik hoop voor je dat die stomme cyste snel weg is. Joseetje: Hoe is het met jou? In deze roerige tijden. Gaan jullie in april voor een brusje?
Beehappy: het kan zijn dat via ongesteldheid de cyste verdwijnt, dus even geen medicatie en een paar weekjes afwachten dan kan ie verdwijnen. Hij vertelde dat door medicatie de cyste niet gaat verdwijnen. Heb nu een echo voor over 2 weken en dan gaan ze kijken of deze uit zichzelf is verdwenen. Liefs Jojoba
hey meiden, ik heb een test straks gedaan, en de knalde nog meer dan die van eergisteren....ik snap er niks van, ik voel me zwanger, heb ontzettend opgezette en pijnlijke (.)(.), geen buikpijn etc.... ik kom er gewoon niet over uit....ik ga nu maar even van het meest erge scenario uit....mocht het niet zo zijn, dan valt het dinsdag mee, maar ik heb er echt een hard hoofd in.... mijn lichaam faalt op een of andere manier, en ik weet niet hoe en wat....misschien is het voor ons niet meer weggelegd...er spoken nu allemaal dingen door mijn hoofd....ik zie op tegen WEER een MK.....en mocht het ooit weer lukken.....ik zie ook op tegen een NIEUWE zwangerschap.... het rare is dat ik nog niet kan janken, wrs door het onbegrip, in januari was het gewoon duidelijk, testen werden lichter, bloedverlies etc....en nu??? dit beebje is zo gewenst....ik heb al zo vaak tegen mijn hubbie gezegd, als er weer eens een vondelingetje gevonden werd, had het maar bij ons voor de deur gelegd....de drang voor een nieuw klein hummeltje is gewoon zo groot...en ja, ik weet dat ik me gelukkig mag prijzen met Luka, en dat doe ik ook(nu elke dag zelfs steeds meer), maar er is gewoon nog een leeg gaatje in mijn hart dat gevuld moet worden.... natuurlijk heb ik het er met hubbie wel eens over gehad, en hij zal wrs niet voor IVF gaan, dus bij het huidige spuiten houdt het voor ons op....als het op het einde nog niet is gelukt, dan gaan we ons leven gewoon wat anders inrichten....dan toch dat grote vrijstaande huis, dan toch die dure auto, en dan toch die verre vakanties....maar wel met zijn 3tjes..... zo, ik moest it even kwijt....sorry als ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet het gewoon even niet meer....
Meid dat klinkt alsof je er al van uit gaat dat het niet goed is. Je testen worden donkerder meid en met alles wat je voelt klinkt het gewoon heel erg goed. Kan echt dat het wat langer heeft geduurd dat het beepje zich genesteld heeft hoor meid!!!! Probeer vertrouwen te houden!!!! En lastig vallen hoe kom je daar nou bij meid Praat alles maar lekker van je af hoor, zijn we toch voor!!! dikke dikke knuf van redu
luukske, meis wat herkenbaar die onzekerheden en al die vragen, ik weet hoe moeilijk het is als de angst en wanhoop de vreugde overheest...ik hoop zo dat het allemaal goed komt dinsdag en dat je nooit op het punt hoeft te komen waar je zo bang voor bent. Helaas weet ik als geen ander hoe moeilijk het is het verlangen los te laten...ik denk aan je, dikke knuf!
Luukske, probeer een beetje moed te houden. Als je er van uit gaat dat je ei 48 uur na de Pregnyl is gesprongen hoever zou je dan nu zijn volgens je eigen berekening?
@redu, dank je wel voor je lieve woorden... @beehappy, ik hoop ook nooit voor die moeilijke keuze te moeten komen staan, want wat jullie doormaken....dat zou ik niet trekken.....zou niet weten wat ik moet doen.... @zora, als ik uitga van 48 uur, dan zou ik nu nog 6 weken en 1 dag moeten zijn.....er zit gewoon 6 dagen in.... @all, heb net besloten dat ik komende zaterdag een dagje amsterdam ga maken met hubbie, ongeacht hoe het gaat....moet gewoon even op andere gedachten komen..... hubbie heeft net zijn ouders aan de lijn gehad, en gezegd dat het er niet goed uitziet....hij ziet het volgens mij nu ook niet meer zitten.....
lieve Luukske dit doet me meteen denken aan mijn beginperiode. Eerst de zenuwen of het uberhaupt ooit zal lukken en dan ben je zwanger en dan geheel nieuwe zenuwen of het allemaal wel goed zit (zo had ik dat bloedverlies). De eerste 7 weken waren slopend, na het horen van het hartje iets minder, maar tot 12 weken nog steeds zo spannend. En om heel eerlijk te zijn kan ik nu pas na de 20 weken echo echt genieten. Probeer toch nog een beetje positief te blijven. Spreek je buik elke avond als je op bed ligt maar even toe, dat het goed groeit en gezond is. Zoals ik zei; het komt echt vaker voor, zelfs waarbij ik dacht: He? dan had jij toch nooit positief kunnen testen? Dat ze zover terug waren gezet. Jouw mannetje was hoopvol en misschien nu wat minder waarschijnlijk door hoe jij erover denkt. Ik ga heel hard duimen voor dinsdag en wil gewoon goed nieuws terug horen! Knuffel
@all, hier vannacht goed geslapen, heb verder geen bloedverlies, en mijn(.)(.) deden gisteravond lekker pijn, en vanochtend ook....dus ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken.... we zien het dinsdag wel.... ik neem nu gewoon de tijd voor mezelf, ben dus ook ziekgemeld, want ik trek het niet om voor alle clienten met een smile op mijn gezicht te zorgen.....bij sommige mensen kom ik al een aantal jaar, en die weten waar we mee bezig zijn.....en als ik dan vragen ga krijgen....nu kan ik nog niet zonder te gaan "brullen" antwoord geven..... we hebben trouwens gisteren de definitieve reservering voor onze vacantie gedaan.....5 weekjes Kroatie!!!!
luukske, wat goed dat je even tijd samen met je hubbie gaat nemen, ik hoop dat jullie er samen toch van kunnen genieten. Goed dat je gewoon ziek blijft, is nu te veelom daar met vragen geconfronteerd te worden...Nu is het wachten op dinsdag voor zekerheid, maar ik blijf goede hoop houden gezien al je zwangerschapskwaaltjes...mijn duimen draaien volop! all, hier vandaag op cd 38 en geen ongi te bekennen, ik geloof ook echt niet dat die vanzelf gaat komen...:x
Luukske, ik hoop zo dat het dinsdag allemaal goed is, maar als ik zo jou symptomen nog hoor zal het toch bijna wel goed zitten. Mijn duimen draaien hier overuren.. Wat een slopend weekend moet dit voor jullie worden zeg. Goed dat je lekker naar Amsterdam gaat zaterdag, dat leidt tenminste een beetje af. Dikke knuffel hoor... Zora: voor jou wordt het ook al spannend hé.. Beehappy: ik wilde je niet onzeker maken hoor over die cyste, maar met mij was dat in combinatie met de medicijnen, dus misschien is het voor jou wel goed om een ongesteldheid te krijgen ik weet het niet. Balen hé dat je dan niet ongesteld wordt, zo frusterend. Leonizzie: alweer 22 weken, jeetje dat gaat hard zeg! Joseetje: ik zie dat jullie in april weer voor een eerste intake gaan in het ziekenhuis, spannend zeg. Balen dat je gesprek op het werk zo klote verliep... hopelijk wordt het in huize joseetje wat rustiger nu, want jullie hebben ook al heel wat voor de kiezen gehad zeg. Renieta: hoe gaat het met jou? Hier niets te liegen eigenlijk.. z'n gangetje, lekker afwachten Liefs Jojoba
Meiden, ik kom jullie even snel een fijn weekend wensen! Heb het vandaag en morgen vrij druk dus ben er misschien zondag even en anders maandag weer! Liefs!
jojoba, nee je hebt me niet extra ongerust gemaakt hoor, ik maakte mezelf gewoon al zorgen over de cyste...nu is het gewoon afwachten of ik ongi ga worden en dan zien we wel verder, maar is idd erg frustie om af te wachten:x Zora, fijn weekend en op naar een hele mooie echo...ik hoop dat Hope een krachtig hartje zal laten horen!
hey meiden.... hier nog steeds "zwangerschapssymptomen", maar ook een veegje bruinverlies.... testen doe ik niet meer, ik bespaar me dat geld.....heb gewoon geen goed gevoel.....niet meer....we wachten gewoon "vrolijk"af tot dinsdag, als het dan niet al tot een MK heeft geleid....
Luukske, heel veel sterkte, ik zal een kaarsje voor je branden! Jojaba, heb de ooievaar jouw kant opgestuurd . Zet m op meid. Wat moet dat wachten slopend zijn! Liefs Elke
@Jojoba & All: Hier is ales goed hoor, drukke week gehad, nu heerlijk 4 dagen vrij. Ben nu met de clomid bezig, moet k nog tot maandag slikken en dan afwachten... ben in twijfel wanneer k voor afspraak wil... normaal ga ik op dag 10 voor controle en moet ik soms daarna nog wel 2 of 3x heen, en dat wil ik nu liever niet. Dus moet ff denken wat k doe.. als k dan maandags erna ga, is het dag 14... Het weekend doen we zoiezo wel ons best... want vriend is daarna weer hele week weg, dat maakt het wat moeilijk he..