wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: ook hier brandt een kaarsje voor je. Hopelijk krijg je dinsdag toch nog goed nieuws.........

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Lieve Luukske: want vind ik het verdrietig om jullie wanhoop te lezen, ik denk aan jullie...

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dazwa: spencertje voor Amber is af! Ben nu aan mn volgende project bezig (paars gestreept vestje). Ik zal nog wel ff een foto plaatsen, maar ben nu op mn werk.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier nog steeds niks nieuws...heb gisteren ook een druppel bruinverlies gehad, maar dit had ik bij Luka tot 13-14 weken(hoor....ik ben mezelf positief aan het toespreken...).
    ik heb geen krampen, roodverlies...niks....ook niet na de sex....

mijn hubbie vanochtend...."jij bent echt zwanger, je hebt zwangere boobs, en ik geloof niet in die MK"
    ik moet jullie heel eerlijk zeggen dat ik ook steeds meer uitga van die 50% dat het goed gaat....het valt mij nu trouwens in dat ik bij Luka ook 5 dagen teruggezet ben geworden, en had toen 10DPO een posi test in handen....

gisteren trouwens niet naar A'dam geweest, de treinen tussen Boxtel en Den Bosch reden niet, dus zouden dan 3 uur onderweg zijn, en mijn schoonouders moesten 's avonds naar een verjaardag, dus Luka moesten we op tijd oppikken....
    we zijn toen maar naar mijn moeder gegaan, die had pech met de auto, en wilde graag een nieuwe....zijn we gisteren op auto shop tour geweest....woensdag krijgt ze hem....een leuke nieuwe fiat panda....voor haar meer dan genoeg, echt een leuke auto....we wilden eigenlijk een VW Lupo voor haar, maar die we hadden gezien was met zonnedak, en das niet zo'n goed idee....

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    goed zo luukske.....

je lichaam heeft de vorige 2 keer de miskraam zelf afgestoten... dus dat is hoe jouw lichaam omgaat met een vruchtje dat niet in orde is.... je bmsv was goed... je hebt geen krampen of bloedverlies... zo,n bruin veegje telt echt niet mee vind ik...ik denk ook dat het goed is.... je bent al verder gekomen dan de vorige keer en echt.... het iszoooo klein in het begin..... je maakt makkelijk een meetfout van een mm en dan ineens word je zoveel dagen terug gezet... bij mij werd dat trouwens met de 9 weken echo weer gecorrigeerd,,,dus dat was echt verkeerd gemeten met 6 weken en 2 dagen

gr Jose

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Oeh leuk, ik ben benieuwd! Ik ben al daaaaaaaaagen aan het k*tten op die mini hondjes, grrr. Haal het elke keer uit omdat ik denk dat ik vast iets verkeerd doe (met de kleurovergang) maar dan blijkt het toch te kloppen. Nou ja, bezigheidstherapie he

@Luukske: Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook een positief gevoel over heb... Het is vanaf een afstand natuurlijk makkelijk gezegd maar toch..

@all Mag ik de 4d echo's laten zien die gisteren gemaakt zijn?

We zijn flieft..

Hij heeft mijn (volgens Hugo schattige) neus(je) en Hugo's mond. Meneer lag helemaal opgevouwen en had even tijd nodig om zijn handen én benen voor zijn gezicht weg te halen, maar uiteindelijk toch nog een paar mooie plaatjes van zijn gezichtje gekregen:

Op de laatste foto heeft hij een handje voor zijn gezicht, op alle andere foto's daarboven zie je elke keer een beentje of armpje naast z'n hoofd 'slingeren', op het filmpje zie je dat trouwens ook :D Hij is echt lenig. Maar ja, hij moet ook wel met mijn buik.

En een filmpje:

YouTube - Baby van de Brug 3D echo

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Dwaza, wat een schatje!:D

Luukske, fijn te lezen dat je er nu en beter gevoel over hebt...we gaan gewoon door met duimen en op naar een mooie echo dinsdag!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, wat een lekker manneke...
    hoe gaat het verder met je? ook lichamelijk een beetje te doen?

@beehappy, ja wat het is weet ik niet, maar de vorige keer was ik meteen ontzettend verdrietig en nu geloof ik het gewoon niet....weet niet of ik mezelf nu in bescherming neem, of zoiets....

@joseetje, nee idd....dat bruinverlies tel ik ook niet echt, is echt te verwaarlozen....enne dat minder ver zijn kan dus ook....misschien heeft het eitje gewoon langer rond gezworven....laten we daar nu nog maar even vanuit gaan.....

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Luuske fijn dat je er weer iets positiever in staat. Zoals al werd gezegd, misschien makkelijk van een afstand, maar ik had er ook een goed gevoel over bij jou. Deze babe blijft plakken!

Rieneta, mag je bij jullie kiezen dan wanneer je komt? Als ik niet op dag 10 kon, mocht het wel op dag 11, maar niet zomaar op dag 14.
    Iig heel veel succes deze ronde. Geen last van de Clomid?

Dazwa, ahhhh, wat een mannetje!

Hier de kamer geheel ontruimd die de babykamer wordt. En dat voel ik nu heel erg in mijn rug. Die kan toch niet meer zoveel aan nu.
    Moet ook soms om mezelf lachen dat ik me nog moet aanpassen op dat buikje. Lang gehurkt iets doe dan zit ie echt in de weg. Of bukken wanneer je iets gegeten hebt, komt ook meteen omhoog. Haha soms dus even een andere houding vinden met dingen.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, hebben jullie het kamertje al uitgezocht?
    moeten jullie nog veel aan de "babykamer"doen?
    ennne op tijd stoppen als je het voelt....

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha ja dat moet ik nu gaan leren. Ik voelde mijn rug al een beetje, maar wilde toch nog even doorgaan... Kreeg ook een paar keer een steek in mijn baarmoeder dus toen dacht ik: ok nu moet ik even rusten.

Kamertje hebben we overgekocht van een vriendin van mij zus. Whitewash voor 150 euro. Zij had hem nieuw gekocht en er zit ook een earosleep matras (goh hoe schrijf je dat?) bij en de lakentjes die daar bij horen. Dus een koopje. Had eerst een strakker white wash versie in mijn hoofd, maar deze is wat klassieker/romantischer. Mijn vriendje was meteen enthousiaist dus meteen gedaan, al had ik het zelf misschien iets anders gewild. Vind hem verder heel mooi hoor, maar komt gewoon omdat ik eerst wat in mijn hoofd had. Doorslag was dat mijn vriend hem zo leuk vond en ik nu ik zwanger ben ineens zo;n twijfelaar ben. Alles wat ik eerst zou goedkeuren of leuk vond, is nu ineens niet meer zo bijzonder haha!

Dus deze week laminaat leggen, volgende week verven en dan kunnen de meubeltjes erin. Dan heb ik lekker nog heel veel weken om lekker te keuvelen en het aan te kleden. The best part!

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Leuk hoor Leonizzie.... hier heb je zolang op gewacht... leef je maar lekker uit in dat kamertje... zo had ik het ook in gedachten tot die #$%%# badkamerverbouwing even roet in het eten kwam gooien.... uiteindelijk ging het toen zo snel...

Dazwa wat mooi.... zo,n echo.... je weet natuurlijk wel dat er een baby in je buik zit..... maar dit is toch wel heel apart....je kunt echt een kijkje in je buik nemen.... hoe voel je je??? is het nog te doen?

Luukske... nog even volhouden meid.... houd de positieve gedachtes maar goed vast...

Beehappy alles goed meid....

Renieta hoe is het met de clomid,,? geen last van nare bijwerkingen?

hier alles ok...josefien tijgert en dat is reuze schattig... het gaat gepaard met veel gehijg en gedoe.... ik lig dan in bed en dan ligt josefien op de grond en dan hoor ik ooef uuuhh uuhhh en dan is ze uit alle macht bezig van A naar B te komen....ze is nu steeds erg moe... ja ja groter groeien is echt topsport.... oja en ze deeld haar speen met me.......als ik heel zielig kijk dan kijkt ze me aan en dan stopt ze haar speen in mijn mond.... ( om hem vervolgens nadat ze zich bedacht heeft meteen weer af te pakken hahahah) het is echt leuk deze leeftijd... mmmmm we moeten maar eens op jacht naar traphekjes...

het begint hier wel weer te kriebelen hoor.... maar ik heb steeds het stomme idee dat het niet leuk is om over een 2e mee te gaan schrijven terwijl nog niet iedereen van de oude garde zwanger is.... voelt zo stom... dan denk ik wat moet ik hier nou straks gaan zitten miepen als het niet zo lukt....terwijl het anderen nog helemaal niet is gelukt...

xxx jose

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, mooi hoor....white wash.....
    ik heb bij Luka ook het kamertje overgenomen, omdat we inmiddels bijna 5 jaar verder zijn, gaan we bij het 2e kindje andere meubeltjes gebruiken.....antieke meubeltjes....

geniet van het klussen en aankleden van het kamertje!! wordt vast een plaatje...enne we willen wel foto's zien....

@joseetje, leuk is dat he.....elke leeftijd heeft iets leuks, moet zelf zeggen dat als het baby-af is, dan vind ik het pas echt leuk worden....echt die ontdekkingsfase etc....daarna ook het lopen etc....van brabbelen naar praten etc....echt allemaal leuke fases...

meissie, schrijf hier nou maar gewoon, ook al gaan jullie voor de 2e....doe ik ook....

@jojoba, hoe is ie bij jou?

@beehappy, hoe gaat het met je, nog ziekjes? en last van de cystes?

@zora, als je het hier leest....veel plezier met de echo vandaag!

14. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

leonizzie, ik vond dat de leukste tijd, kamertje uitzoeken en alles inrichten...wij hebben des tijds het kamertje overgenomen van een nicht van mij...hun hadden het kamertje op zolder nieuw in de doos staan, hun eerste zwangerschap ging mis na 5 maanden :(. 13 jaar geleden was het vaak nog niet zo dat je het kamertje kon terugsturen als de zwangerschap mis ging.

Wij hebben het kamertje voor beide meiden gebruikt en toen hebben we er iemand anders blij meegemaakt. Het was de bedoeling geweest om voor een 3e samen met onze meiden te gaan shoppen, het leek me echt geweldig om dat de meiden te doen.

joseetje, wat leuk he om te zien dat je kindje steeds weer nieuwe dingen kan.

enne, wat luukske ook al schrijft, gewoon mee schrijven...ik schrijf hier toch ook al die tijd al mee voor een 3e...maar ik herken je gevoel wel hoor, dat is waarom ik nu vast ben gelopen voor mezelf...ik zeg gewoon mee schrijven!

all, ik heb net weer een afspraak bij de dokter gemaakt, ik knap niet echt op en blijf heel erg moe...ik weet niet of dit nu iets lichamelijks is of dat het met mijn psychische gesteldheid te maken heeft?...ik wil graag bloed laten prikken om daar achter te komen.

Maarre ik heb ook goed neiuws, vandaag CD1!!! Ik ben ongi geworden:) Nu maar hopen dat over 2 weken geen cyste meer te zien is...

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, fijn dat je ongi gevonden hebt....
    balen dat je je nog niet lekker voelt, hopelijk kan het bloedprikken uitsluitsel geven....

@all, nu net nog even opnieuw een testje gedaan....kon het niet laten.....controle en teststreep zijn net zo donker, ondanks dat ik 30 minuten daarvoor ook al 2x naar het toilet was geweest...

hubbie was vanochtend trouwens best boos op me....heb namelijk een aantal dagen niet "durven"plassen in de potten voor MvM, en hij vond het niet echt juist...."je bent zwanger, en je blijft zwanger"

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Luukske; Je hubbie heeft gelijk hoor! het klinkt allemaal erg positief. En nog 1 nachtje wachten......

Dazwa: Mooie echofoto's meid!

@ Joseetje: Gewoon meeschrijven hoor. De wens voor en 2e is ook een wens die er mag zijn.

@ Beehappy: Wat fijn zeg CD 1. Hopelijk is de cyste snel weg. En hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter.

@ Leonizzie: Lekker aan het klussen in het kamertje. Lijkt me heerlijk.

@ all: Hier erg zenuwachtig voor de echo. En ik moet nog wachten tot vanavond. Hoop dat de dag wat sneller omgaat dan tot nu toe het geval is.

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zora, veel succes en plezier vanavond!! :)

18. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Luukske het klinkt allemaal echt heel goed.
    Meid komt goed ik denk aan je.

Dwaza wat een prachtige foto's wees maar trots op je mooie kleine mannetje!!!

Zora veel succes en vooral plezier bij de echo vanavond.

beehappy hopelijk is je cyste snel weg.

Leonizzie leuk is dat het het kamertje in orde maken en er dan uren zitten dromen over hoe het zal zijn als je kleintje er is.

joseetje ik duim voor een brusje voor josefien.

Hier alles goed Emily groeit als kool en ze ontwikkeld zich nu heel snel, mama is verliefd.
    Morgen weer op co bij de verloskundig maar voel de bekende vlindertjes weer in mijn buik.
    Mannetje en ik moesten allebei huilen toen we het hartje hoorde met de angelsounds.
    We zijn zo blij met dit onverwachte kadootje en het is zo welkom en sommige reacties vanuit onze omgeving doen zón pijn dan.

nou allemaal dikke knuf van mij en emily

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, vervelend dat er ook negatieve reacties komen, omdat de 2 kids elkaar zo snel volgen? nee toch?....maar trek je er niet te veel van aan, als binnen jullie 4 muren alles koek en ei is, hebben jullie het goed gedaan, laat anderen maar lullen....

@zora, ik denk vanavond aan je!!

20. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Zora: succes vanavond!

Luukske: jij alvast heel veel succes morgen, het zit vast goed.. ik duim nog steeds voor je..

Beehappy: goed zeg dat je uit je zelf ongi bent geworden, hopelijk is de cyste weg.

Hier nog niets, en we wachten gewoon weer verder tot volgende week donderdag.. Heb constant links een trekkerig gevoel, terwijl ik rechts mijn cyste heb.., ik snap hier niets van en ben ook elke keer wat weeig, misselijk.. Nou ik zal blij zijn als ik mijn echo heb gehad volgende week en hopelijk kunnen we dan weer eens verder, want dit is niets zo..

Liefs Jojoba

Deel Deze Pagina