wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, een dikke knuffel voor jou!!
    hopelijk is het vervelende gevoel snel weg....en dan binnenkort DE ronde!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jojoba, sterkte met afwachten, dat is echt niets! Knuffel!

Als de echo vanavond goed is ga ik denk ik meteen langs mijn ouders, dus denk dat ik het dan morgenochtend kom vertellen. Als het mis is zal ik ook niet online zijn denk ik, dus ik laat jullie in spanning tot morgen!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, jullie hebben zo lang op dit wondertje gewacht....het zit goed!!!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik hoop het meis! Lief dat je me zo wil opbeuren ondanks dat je zelf nog in onzekerheid zit. Knuffel!

5. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

jojoba, wat vervelend meis...dikke knuffie!

Redu, wat jammer dat niet iedereen positief reageerd...maar gelukkig zijn jullie zelf heel erg blij en genieten jullie met volle teugen!

Zora, ik had al even in je eigen topic gereageerd,maar ook hier nog ff...ik duim voor jullie en hoop op een hele mooie echo!

all, ben bij de huisarst geweest, woensdag kan ik bloedprikken en dan moet ik na de paasdagen weer terug naar de huisarts voor de uitslag...ik hou jullie op de hoogte.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, ben benieuwd wat eruit komt....

@zora, ik ben nu nogal nuchter ingesteld....ik zie morgen wel hoe en wat....enne ik ben voor anderen niet minder blij....als het bij ons nu niet goed blijkt te zitten, dan was het onze tijd nog niet, en ik ben ervan overtuigd dat die tijd echt wel komt(als hij nu nog niet is aangebroken).

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Luukske water jij nou maar gewoon in die potten meid..... het komt echt goed... ppffff ik zou bijna denken had je die stomme echo nou maar niet gehad..... gelukkig nog maar een dagje wachten....

Jojoba wat vervelend zeg... en dat trekkerige gevoel... je weet gewoon nooit met pco wat het lichaam aan het doen is... erg vervelend dat je dan moet gaan wachten....

Beehappy ik ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt... ik had dezelfde klachten als jij beschrijft en het was bij mij echt stress... een opstapeling van van alles en nog wat.... nu ik nog maar 1 keer op mijn oude werk moet werken en weet dat ik wegga voel ik me stukken beter...mijn energie is terug.... het zou zomaar stres kunnen zijn denk je niet??? je hebt nogla wat te verstouwen gehad afgelopen periode

Redu ach meis..... bah.... mensen weten soms gewoon niet wat ze zeggen.... gelukkig zijn jullie vreselijk blij... dat is het enige wat telt... en ja zo,n hartje horen.... zo,n wondertje...

Zora ik had in je eigen topic al gereageerd... zit echt de hele dag als steeds even aan je te denken.... het moet echt ongelooflijk spannend zijn om die echo te krijgen....ik hoop dat je glunderend en totaal hyper weggaat daar... en dat alles goed is..

xxxxx jose

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh Zora, je hebt vandaag de echo spannend! Ik duim heel hard dat jullie een heel mooi hartje hebben zien en horen kloppen dat je toen heel hard hebt liggen janken van geluk :)

Luukske, nog 1 nachtje slapen en dan eindelijk zekerheid, maar ik ga ervanuit dat het wel goed zit gezien je testen en zo. En onthou anderen jouw urine niet....

Joseetje, gekkie, natuurlijk moet jij ook gewoon schrijven over je verlangen naar een tweede hoor! Denk dat niemand daar iets tegen heeft.

Beehappy, wat vervelend dat je je nog steeds niet top voelt. Ben benieuwd of er iets uit je bloeduitslagen komt. Enne goed meid cd1, hopelijk is alles goed en mooi schoon.

Jojoba, meis wat balen blijft dit. Wel raar dat je aan de andere kant een trekkerig gevoel hebt. Je mag volgende week pas terug?
    Hopeijk is hij dan weg en kan je weer opnieuw beginnen en dan eindelijk een ronde volgens het boekje hoor.

Redu, leuk dat je weer opnieuw die vlindertjes hebt. Geniet ervan hoor en laat je niet gek maken. Het is toch bijzonder hoe soms mensen kunnen reageren he? Kortzichtig gewoon. Voor sommige lijkt zwanger worden zo vanzelfsprekend dat ze er niet bij stilstaan dat dit gewoon een onverwacht wondertjes voor jullie is.

Ja meiden ik geniet ervan dat ik binnenkort aan het kamertje kan beginnen. Kan niet wachten om daar elke avond even te gluren en weg te dromen. Wil nu ook steeds kijken naar de kleertjes die we hebben. Haha ik wordt echt een zacht zwijmel ei!

9. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

joseetje, ik heb ook wel heel erg veel van mezelf gevraagt dus ik wacht gewoon ff af wat er uit het onderzoek komt.

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier is het verhaal van de zwangerschap van Luukske voorbij....ben net naar toilet geweest, en het bloed loopt zo tussen mijn benen uit.....
    ik ga om 11 uur wel nog even naar de fert arts, om te kijken hoe verder!

11. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Neeee Luukske, wat ontzettend klote zeg.. :x:x:x
    Had het eerlijk gezegd niet verwacht.. Jeetje, hier zijn gewoon geen woorden voor, ja alleen de lelijke woorden wil ik nu opschrijven.
    Heel heel heel veel sterkte..

Dikke knuffel, Jojoba

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, ja kan er zelf ook nog niet over uit....ik heb geen krampen niks, en de test van gisteren was gewoon meer dan duidelijk....

heb gewoon een aantal vragen voor de fert arts, hoop dat ik antwoord krijg....ik laat jullie zo snel mogelijk wat weten...

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Luukske meis, sterkte en een dikke knuffel. Hopelijk kan de fert.arts jullie straks iets meer duidelijkheid geven.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier goed nieuws gelukkig, voelt wel een beetje dubbel om te posten onder Luukske's nieuws. Pijnlijk hoe geluk en verdriet zo dicht bij elkaar liggen.

Wij hebben een kloppend hartje gezien. Onze kleine Hope is 1,4 cm en ze kwam uit op een termijn van 8 weken, dus zelfs ietsie verder dan ik ben dus kleine Hope groeit ook goed. Super gelukkig dus! 13 april hebben we de volgende echo!

15. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Luukske ik krijg kippenvel van jou bericht.
    Zit met tranen in mijn ogen dit is zo oneerlijk.
    sterkte meid!
    Dikke knuf edu

16. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Zora fijn meid dat je echo zo prachtig was en dat jullie kleine hope zo goed groeit.

17. Jojoba27

Inderdaad, wat kan verdriet en geluk toch dicht bij elkaar liggen :(

Maar Zora, wat een mooi nieuws voor jullie! Lijkt me erg bijzonder om zo'n hartje te horen en je kleine frummeltje te zien..

Luukske: hoe was het in het ziekenhuis?

Liefs Jojoba

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    MEIDEN, HIER IS EEN WONDERTJE GEBEURD, OF LIEVER GEZEGD....ER ZIT EEN WONDERTJE IN MIJN BUIK, MET KLOPPEND HARTJE EN PRECIES 7 WEKEN!!

ik ben net terug van de echo, en was bijna in tranen....arts was helemaal verdrietig, want ze gunde het ons zo!!
    ze wilde toch even kijken....en ze zei dat ze een intacte zwangerschap zag....was precies 7 weken, en een duidelijk/sterk hartje....slijm etc zag er perfect uit....
    mijn bloeding van vanochtend(is nu ook al bijna voorbij, raar maar waar!) was wrs het andere vruchtje, want ze zag nog een ring die niet meer compleet was....dus wederom eigenlijk een 2ling.....meiden het lijkt alsof ik een deja-vu heb, want dit is bij Luka precies hetzelfde geweest, niet normaal....ben heel erg blij, maar ook wel weer bang en onzeker, omdat Luka een prematuurtje was, en wrs toch een "tik"heeft meegekregen van de MK van zijn 2ling brusje!

ik moet dadelijk mijn baas bellen, die ziet mij het liefste liever vandaag dan morgen aan het werk, maar ik kan het emotioneel gewoon niet....nu komt alles eruit.....

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: ongelooflijk gefeliciteerd! Hebben ze met de 1e echo niet 2 vruchtzakjes gezien?

Zora: joehoe!!!!!!!Het grote genieten kan gaan beginnen!

Leonizzie: leuk dat jullie met het kamertje gaan beginnen. Ik vond dat zo geweldig. Elke dag stond ik in haar kamertje te dromen hoe het zou zijn als ze daadwerkelijk in haar bedje zou liggen.

Beehappy: eindelijk ongi geworden. Hopelijk is je cyste bij de volgende controle snel weg.

Jojoba: ik duim voor je dat volgende week donderdag je cyste eindelijk weg is.

Dazwa: wat een mooie plaatjes. Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op je kleine man.

Joseetje: wat gaat Josefien hard :$ Wordt idd tijd voor traphekjes ;)

Hier gaat alles zn gangetje. Stiekem begint het bij ons al weer te kriebelen voor een tweede, maar we geven er nog maar niet aan toe....

20. Jojoba27

Luukske dat meen je niet!!! :$Gelukkig zeg, jeetje, toch een wonder zeg! Van harte gefeliciteerd.

Liefs Jojoba

Deel Deze Pagina