@nightelf, volgens mijn fert arts hebben ze idd het andere vruchtje gezien....en niet ons mooi, op schema liggende, wondertje.....ze was ook niet echt te spreken dat ze de echo niet even met haar hadden kortgesloten.... ennne, kriebel kriebel kriebel.....ben benieuwd! @jojoba, nu ziek ik deze uk echt als een wonder.... het was een klote week die we achter de rug hebben, maar al mijn angst is nu wel weg....zal binnenkort wel weer andere angsten krijgen, maar dat nemen we maar voor lief!
Zora, wat een geweldig nieuws...Hope is een super beebje! Luukske, jeeetje wat een onzekerheis voordat je naar de gyn ging, maar wat en opluchtig om te lezen dat jullie nog een pachtig kloppend hartje hebben gezien op de echo! Meiden het is jullie zo gegund!!!!
OH MY GOD! Ik ging even van de ene emotie in de anderen. Terwijl ik slecht nieuws las dacht ik: He hoe kan dit ik zag dit (ondanks de verhalen van Luukske) toch niet aankomen, ik was er zo zeker van dat het goed zat. Hoe blij ben ik toen ik een pagina verder was! Luukske wat gewelig nieuws dit! Mocht je daarna ook lekker thuis blijven, want ik kan me voorstellen dat je hoofd niet waar werk stond (heb ik namelijk nog steeds na elke echo). Wauw zeg. Geniet van dit gevoel want voor de 12 weken echo krijg je vaak ook weer de zenuwen. Zora meid ook jij maakt mij zeer gelukkig. Hehe alles toch nog goed gekomen. Hoewel je soms dacht dat het einde van het traject bijna in zicht was is jullie dapperheid en doorzettingsvermogen toch beloond met een goed groeiend kindje! Nightelf en dat dromen op dat kamertje hoe het zou zijn, lijkt de werkelijkheid daarop? En alweer de kriebels? leuk! Jojoba, ik laat even weten dat ik aan je denk, jij gaat snel volgen hoor! Hier hebben we 23 april een afspraak voor de 3d echo en mijn papa gaat lekker mee. Mijn moeder is ooit bij mijn broer meeggeweest en vond dat heel bijzonder. Nu had mijn vader vorige week aan mijn moeder gevraagd of ik geen dvd had van de 20 weken echo, dus ik vroeg aan mijn moeder of ze dacht dat hij het leuk zou vinden om mee te gaan naar een 3d echo. Later belde ze dat ze het eens bij hem had gepeild en dat leek hem wel heel bijzonder. Zo lief hij heeft al 4 kleinkinderen, maar hoe ouder hoe emotioneler die man haha. Denk ook natuurlijk omdat ze toch wel het proces hebben meegemaakt met ons waarin het natuurlijk maar de vraag was of het ooit ging lukken. Dus hij is nu helemaal wijs met mij zijn jongste dochter. Verder enorme last van obstipatie vandaag. Echt niet normaal, doet gewoon pijn in mijn buik af en toe. Ben zelfs een paar keer een blokje omgegaan op mijn werk, maar heeft tot nu toe niet geholpen....
HWAAAAAAAAA Luukske...... tjeee ongelooflijk dit..... wat een geweldig wonder..... oh meid wat ben ik uitzinnig blij voor je.... wat moet dit een idiote dag voor jullie zijn geweest... hoe is het met luukske man????? zo zie je maar.... wonderen bestaan... en Zora.... ik heb gewoon kippevel..... zit hier plaatsvervangend gelukkig te wezen dat het voor jullie nu dan ook echt gaat gebeuren....wat een geweldig nieuws.... wat moeten jullie uitzinning blij zijn... Nightelf dat had ik ook toen josefien die leeftijd was.... ik wijt het aan de hormonen en ben blij dat ik er niet aan toe heb gegeven... maar als het eenmaal echt gaat kriebelen... Jojoba meid... ik denk aan je.... moet toch moeilijk zijn dat je nu even echt als enige over bent......jij gaat echt snel volgen... dat geloof ik echt... Renieta hoe gaat het? alle clomidjes er weer in en al een ei gespot? Hier alles ok.... morgen laatste dag op oude werk.... raar hoor.... gr Jose
@leonizzie, idd elke echo blijft mooi en spannend.... ik wil deze keer wrs ook mijn moeder meenemen als we de 3d echo laten maken.... ik heb trouwens kunnen regelen op mijn werk dat ik geen avonddiensten meer draai, dit omdat zie lichamelijk vrij zwaar zijn, dus ik ga 3 halve dagen overdag wat doen, licht werk en wat achterstallige administratie.... @joseetje, hubbie was helemaal in tranen, en hij heeft gewoon echt voet bij stuk gehouden dat het goed zat....hij gaf gisteravond wel eerlijk toe dat hij 2 toch wel zwaar had gevonden....gewoon de risico's die het bij mij mee zou brengen, dus hij is nu echt super blij.... @all, we hebben het gisteren een hele goeie vriend van ons verteld via skype, hij woont namelijk ruim 1 jaar in Bolivia(zuid-Amerika), en hij heeft onze zwangerschap van Luka van heel dicht meegemaakt, want tussen hubbie en mij was toen veel stress, en hij heeft hubbie er echt doorheen gesleept....echt een schat! zij zijn dus ook bezig, en zijn vriendin heeft een curretage moeten ondergaan in oktober, ze hebben het verder niemand verteld, want het was echt niet goed.... nu gaan ze in oktober trouwen en weer opnieuw proberen(ze hebben daar het advies meegegeven om 6 maanden niet zwanger te raken). we zijn uigenodigd voor de bruiloft, maarja dan is Luukske 8 maanden zwanger, dus helaas....anders waren we misschien een maandje naar zuid-Amerika gegaan....
@Zora, gefeliciteerd met je mooie echo! @Luuske, meis wat een verhaal en emoties. Wat ben ik blij voor jullie dat je toch nog zwanger bent!
@ceacilia, was idd een achtbaan van emoties.... @all, het vloeien is gestopt, de hele dag al, heb nog een speldenkopje bruinverlies op het maandverbandje....maar dit heb ik dus bij Luka ook tot 14 weken gehad, dus ik maak me niet druk en geniet lekker van elke dag.... lig er vanavond wel vroeg in, denk dat ik 20 uur niet haal.....
Hallo dames! Hier even snel een levensteken van mij! Gelukkig gaat hier alles goed: een druk bewegende beeb in buik, en mama krijgt ook wat meer rust, nu ze in plaats van 5 nog "maar" 4 dagen per week werkt. Nog 7 weekjes, dan heb ik alweer verlof, sje, gaat snel nu! Gelukkig nog een hoop feestdagen voor die tijd, scheelt in de werklast, merk dat het toch wat zwaarder wordt nu. Maar boven alles geniet ik hier met volle teugen! Hoe is het voor de rest met iedereen? @Luukske: wat een ontknoping, kan me voorstellen dat je een week in de stress hebt gezeten. Geniet maar van dit grote wonder in je buik! @Zora: gefeliciteerd met je goede echo! Tot gauw, groetjes, Yvy30.
ivy nog even doorbijten meid.... de laatste loodjes worden inderdaad steeds zwaarder... ik zit nu voor de laatste keer op mijn werk... illegaal te internetten hahaa moet nog 30 min... en dan ben ik hier weg... zit de minuten af te tellen... gr Jose
@joseetje, zal wel raar zijn geweest, je laatste dag.... en nu op naar 12 april....nog 1,5 week.... @yvy, over een 3 maandjes hebben jullie je beebje in handen.... @all, het bruinverlies, als ik het zo nog zou kunnen noemen(het speldenkopje) is nu ook voorbij.....jippie.... vind sex nog steeds akelig, dus dat zit er even niet in...eigenlijk stom, weet ook wel dat het niks uitmaakt, maar toch.... weten jullie trouwens of het kan dat de 20 weken echo iets eerder gedaan wordt, ik bedoel met 19 weken? we vertrekken namelijk voor 4 weken naar Kroatie als ik ruim 19 weken ben.... moet anders even kijken hoe en wat bij de echobureau's, maar ik ga niet meer bij die echoscopiste die ik bij Luka heb gehad, want die deed erg laconiek over de groeiachterstand van 6 dagen....toen al....
ja hoor luukske dat kan.... als de echo maar VOOR een bepaalde week is geweest... geloof voor week 24 want anders mag je het niet mer af laten breken als er iets zou zijn , wat ik overigens echt nooit zou kunnen maar dat is een andere discussie... ik moet morgen beginnen op mijn nieuwe werkplek.... maar ik moet zeggen dat de aandacht er iets van is afgeleid IK HEB EEn EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij.... een vroeg paasei voor jose....en helemaal spontaan.... ik zag gisteren echt bergen vruchtbaar slijm.... en toen dacht ik huh??? en toen voelde ik op mijn werk een knappend gevoel en toen dacht ik als ik thuis ben ga ik toch echt fff een ovutestje doen... en ja..... die knalde er echt vanaf... en vanmorgen nog meer... dus we hebben flink geklust en hadden eergisteren toevallig ook al geklust... nou ja niet bewust dan.... dus ik heb nog keurig gesmept ook???? vanavond nog even klussen voor de zekerheid... ik ben helemaal hyper... stom he??? ooohhhh spannend..... tjee.... im back!!!!!!! want stel dat het niet zo is dan heb ik inmiddels de intake in het zh ook al gehad.... dus we zijn nu echt weer begonnen!!!! xxxx jose
Spannend Joseetje, zou mooi zijn als het nu in een keer raak zou zijn! En al;vast heel veel succes voor morgen. Hopelijk bevalt je nieuwe werkplek je veel beter. Ik ga even mandarijntje eten want voel misselijkheid weer beetje opkomen maagje is leeg.
hee zora lekker misselijk? dat boek van mvm is inderdaad erg mooi maar die dvd is ook wel een aanrader hoor.... al was ik blij dat ik die niet tijdens de mmm had gezien.... tjee wat een complex gebeuren is het innestelen van een embryo zeg... ik at veel sultanas en liga,s tegen de misselijkheid.. ooorrrgggghghh ik vind het nu ineens zo spannend..... ik ga meteen stoppen met roken dat snappen jullie wel.... dat deed ik gelukkig al amper.... maar ik ga meteen m,n pakkie door de wc spoelen...was vorige keer toen ik aan de mmm begon ook geen enkel probleem... en maar aan de foliumzuur xxx jose
@joseetje, spannend....mijn duimen draaien iig..... @zora, hopelijk zal de misselijkheid snel wat minder worden....
Hey meiden, ik heb even een vraagje aan jullie, miss weten jullie dit. Ik ben maandag begonnen aan primolutn, om een bloeding te krijgen. Maar nu enorm last van de buik, braken ( de hele nacht door)... En enorme duizelingen, ik moet soms even stil staan wil ik niet omvallen Hebben jullie dit ook gehad met provera/primolutn? Wat denken jullie, zijn het de hormonen
Luukske de 20 wekenecho wordt gedaan tussen de 18 en 22 weken. Heb er gisteren eeen afspraak voor gemaakt. de verloskundige zei wel dat rond de 21 weken het mooist is omdat ze dan alles net iets beter/mooier kunnen zien. 4 weken kroatie heerlijk meid ik zie groen van jaloezie, nee hoor meid het is je gegunt na al die stress van de laatste tijd!!! Joseetje stuur wat hcg jou kant op hcg*hcg*hcg*hcg groetjes redu
@typje, ik heb bij provera ook echt duizelingen gehad, en niet lekker....vond het maar troep..... @redu, dan ga ik nadat die 13 weken voorbij zijn even een afspraak maken, want we zullen heb dan idd rond de 19w3-4 d laten doen....we willen echt uitgebreid genieten van deze vakantie.....ben net zo goed wel een beetje huiverig, omdat het nog zover weg is, maar wil op alles voorbereid zijn....