wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, jullie beeb vindt het wel lekker daarbinnen....blijft spannend!

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Beehappy he bah.... wat naar dat je je slecht voelt.... het doet gewoon pijn.... en het is nog zo vers allemaal... als klapper er nog achteraan dat het op het laatst alsnog mis is gegaan... ik vind het helemaal niet verwonderlijk dat je soms een achtbaan van emoties hebt.... de ene dag berust je erin.... en de andere dag komt het verdriet weer opzetten..... ik denk dat het tijd nodig heeft voordat het een goed plekje heeft...

Ceacillia hahahah wat grappig dat je vriendin ook hoogzwanger is... tjee....

ik denk echt dat Marieke al stiekem is bevallen.... ze kwam zich hier steeds braaf melden en nu niet meer.... go go go Marieke!!!!!!!

Luukske voor jou het wachten weer begonnen.....

en voor mij is weer een ander soort wachten begonnen.... mannetje heeft een hernia... daar kon geen misverstand over zijn...werd een maandelnag verhaal met wachtlijsten en opereren... dus we zijn met hulp van z&z aan het shoppen... en het lijkt erop dat hij misschien binnen 4 weken geholpen kan worden... dat is dus binnen 3 maanden geopereerd en gerevalideerd.... tjeee dat zou echt fijn zijn... en daarna klussen voor een beebje hopelijk.....

xx jose

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.... Ben heel benieuwd Marieke.
    Fijn dat de zorgverzekeraar jullie snel aan een plekje helpt!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, fijn dat er meegekeken wordt wanneer je hubbie het snelste geholpen kan worden.....kunnen jullie daarna lekker aan de klus voor een brusje!

@caecilia, spannend....en een fijne dag(als het niet doorzet) met het bezoek aan je vriendin....als die niet aan het bevallen is....

@all, denk idd ook dat marieke stiekem bevallen is, want het is al 2 daagjes stil

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hier nog geen beebje. Hoop dat mijn vriendin straks langskomt. Vanmiddag ook nog kappersafspraak. Lekker nog even geknipt voor de bevalling!

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ben benieuwd wanneer de beebjes gaan komen! Misschien willen ze in februari geboren worden.

Joseetje wat een verhaal over je man! Ik hoop dat hij er snel weer bovenop is! Misschien zijn we wel weer op hetzelfde moment zwanger!

Hier gaat alles goed. Mika doet al stapjes als hij de tafel vastheeft of in de box staat. Kruipen doet hij al 2 maand ofzo. Verder is hij al 76cm en 9640 gram! Een beste knul dus.

Groetjes Ylona

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Joseetje: he wat naar voor je man zeg, een hernia poeh.. Gelukkig kan hij toch snel geholpen worden. Altijd fijn zo'n verzekeraar die je meehelpt met shoppen naar het juiste ziekenhuis. Succes ermee!

Luukske: goed geklust? Hopelijk is het meteen weer raak meid, dat zou wel mooi zijn en dat het dan ook goed blijft plakken door die pillen.

Ylona: heb je al iets gehoord van een oproep?

Zora: hoe gaat het meis? Heb je je punctie al gehad?

Caecilia en Marieke: jullie maken het wel spannend hoor!

Leonizzie, Dazwa: hoe gaat het met jullie buikjes?

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor mijn derde fm en het eiblaasje was vanaf dinsdag doorgegroeid van 13 mm naar 17 mm en mijn baarmoederslijmvlies is gegroeid naar 7,6. Ik hoor straks van de verpleegkundige wanneer ik de pregnyl mag zetten. Ben zo blij! Eindelijk weer een kans! En hopelijk gaan we die ook goed benutten met een mooi resultaat. Maar nu ben ik alleen al blij dat mijn lichaam eindelijk weer iets doet.

Liefs Jojoba

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, spannend....en idd een echte kans dit keer....duim duim duim....
    wij hebben goed geklust, ondanks al die zieken hier thuis...

@ylona, het gaat echt snel met de kindertjes...zijn snel groot....geniet ervan!

@caecilia, fijne middag en laat je maar lekker verwennen bij de kapper!
    goed gekapt het kraambed in!

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Nee heb nog geen oproep gehad! Ben wel benieuwd wanneer die gaat komen! heb al wel het vragenformulier opgestuurd.

Wat goed Luukske dat je toch geklust hebt! Ga voor je duimen!

Liefs Ylona

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jojoba: eindelijk een echte kans! Hopelijk leidt het tot een mooi resultaat!

Luukske: hopelijk ben je lekker aan het broeden.

Caecilia/Marieke: jullie maken het nu echt spannend!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Beehappy: Een dikke knuffel meid en sterkte, neem de tijd om alles te verwerkn he? Probeer niet alleen maar door te gaan, dat is niet goed voor je. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt de afgelopen jaren. Liefs.

Joseetje: Sterkte met je man, wat een toestand zeg. Het zit jullie ook niet mee meid. Knuffel!

Jojoba: Fijn dat je weer eene chte kans hebt meis! hopelijk over een week of twee goed nieuws! Ik heb de punctie waarschijnlijk rond 17 februari. Dus duurt nog wel even. Ben nu Deca aan het spuiten en 5-2 begin ik met Puregon.

Meiden allemaal een dikke knuffel! Ik ben er weer vandoor!

12. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Even weer een kort berichtje van deze kant. Hoop over een paar weken weer wat meer te kunnen reageren, ga vanaf maart namelijk een dag per week minder werken, dus dan krijg ik hopelijk ook wat meer rust.

De beebjes nog steeds binnen boord, zie ik, of zou Marieke al bevallen zijn?

@Jojoba: jippie, weer een kans, succes meid.
    @joseetje: hopelijk kan je man snel geholpen worden, als hij dan toch geopereerd moet worden, kan het maar beter snel achter de rug zijn.

Dikke knuffel voor iedereen!

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he ivy alles goed meis.... wanneer heb je de 20 weken echo? lekker dat je een dag minder gaat werken...

ceacillia joe hoe... je hebt meldingsplicht hoor:D:D

Marieke ik denk toch echt dat je stiekem bent bevallen....

Zora lekker dat je weer vollop bezig bent...
    jojba kijk.... van dat soort brichtjes word ik nou blij.... ik zeg"roze"

hier alles ok... artikel is leuk geworden...

en ik ga zo mijn sollicitatiebrief maken.... en is een leuke baan en nota bene op mijn oude groepje met al mijn oude collega,s..... he... heerlijk gewoon.... nu nog aangenomen worden... mijn oud collega,s mogen het sollicitatiegesprek niet doen omdat ze te dichtbij staan... nou ja ik ben top dus ik word vast aangenomen ( whihoe... sorrie hoor maar het blijft spannend dus ik moet mezelf een beetje arrogant oppeppen :D8):) )

kussies voor iedereen

jose

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, wij vinden jou ook top hoor! Dus dat komt vast goed!

Enne bij deze heb ik me gemeld. Nog geen baby hier!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik dacht al wordt er niet geschreven hier? maar ik kreeg geen emailnotificatie! Weer even instellen.

Nou Ceacilia nog hier, maar ik denk dat Marieke aan het bevallen is.

Joseetjes oh wat leuk, ik duim voor je, zou wel gaaf voor je zijn, want daar voelde je je prettig toch?

Zora wat fijn dat de punctie weer is gedaan. Er zit schot in, nog even en je zit weer op de wachtbank. Gaan de kaarsjes hier weer voor je branden.

Jojoba, 2 eitjes van 10 mm is goed hoor bij eerste fm. Dan gaan die groeien, andere eitjes zitten onder de 10mm. Hoe is de tweede fm gegaan?

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    oh shit was vergeten aan te klikken dat ik een email win, dus vandaar nog even dit berichtje...

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    vliezen zijn om 22:12 gebroken. Ben nu druk weeen aan het wegpuffen :-D

18. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Succes Caecillia!!! Spannend hoor! Misschien is je kindje nu al wel geboren!

Liefs Ylona

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Misschien is de kleine er al wel, maar toch nog even succes Caecilia.

Leonizzie: Ik heb de punctie pas 17 februari, duurt dus nog wel even.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, you go girl!!

@zora, eindelijk weer een beetje schot in de zaak....ik blijf duimen en hopen dat jullie eindelijk een keertje op die roze wolk mogen komen zitten....

@all, morgen lekker met hubbie een dagje naar Amsterdam, gezellie!!

Deel Deze Pagina