joseeetje, Wat fijn dat hubbie geen 2e hernia heeft! succes op je werk!!! komt vast allemaal goed, maar kan me voorstellen dat het even allemaal wat stress opleverd. daswa, wat een mooie buik! all, ons sterretje Luna* is officieel geregistreerd...gister hebben we het certificaat binnen gekregen...ben er zo blij mee. en verder ff voor iedereen..fijne paasdagen!
Fijne paasdagen meiden! @Jose: Goed nieuws dat het geen tweede hernia is en dat er iets tegen te doen is. Wat balen dat je niet lekker in je vel zit, t zijn ook wel veel veranderingen natuurlijk.. @Beehappy: Fijn meis, jullie Luna* geregistreerd! Hier vanochtend naar het CTG spreekuur van het ziekenhuis geweest ivm mijn te hoge bloeddruk. Moest ook een half uur aan het CTG maar alles was prima. Heel mooi om de hartslag van ons kindje te horen, elke keer als ie schopte dan hoorde je allemaal herrie haha. Mijn bloeddruk was nu ook beter gelukkig.
Mooi buik Dazwa! Fijn dat alles weer goed was! HIer onzeker over een eisprong of niet. Kruidvat staat idd niet bekend als een goede ovulatietest. het is maar afwachten! Liefs Ylona
@joseetje, fijn voor jullie dat hubbie geen 2e hernia heeft.... en fijn dat je een gastouder hebt gevonden.... balen van je werk.... hoop dat je een pracht ei hebt gehad, en je een mooie test over een kleine 2 weekjes in handen krijgt! @ylona, ik duim dat je over 2 weekjes een posi test hebt! @beehappy, hehe eindelijk alles officieel voor Luna*, ik geloof echt dat dit een mooi moment is.... @dazwa, fijn dat de bloeddruk goed was, ennne mooi buikje hoor! @all, vanochtend om 4 uur weer wakker(is tegenwoordig vaste prik) de eitjes voor Luka verstopt, en weer mijn bedje ingekropen...om 5 uur wilde Luka naar beneden, hebben toen een broodje gegeten(vraag me af hoe ik het heb binnengekregen), daarna ben ik mijn bed weer ingekropen.... vanmiddag heb ik lekker zitten hobby-en op zolder, heb een paar leuke lakentjes gemaakt voor ledikant en wieg....zal er foto's van maken en in mijn album zetten.... vanavond bij mijn schoonouders gaan eten, en nu lekker thuis....kruip zo mijn nestje in!
hey meiden, lekker de paasdagen doorgekomen? @hier.... slaap veel, ben qua humeur schijnbaar onuitstaanbaar voor hubbie...merk er zelf niks van.... dadelijk Luka naar bedje en lekker bankhangen met een filmpje
luukske, hier de paasdagen goed doorgekomen. Gister met de kids naar de film geweest. Vandaag lekker gaan shoppen...nou ja, lekker...mijn humeur was blijkbaar ook niet al te best en het liep uit op een ruzie:x. Inmiddels hebben we het weer uitgepraat gelukkig! Heel gek zo lijk ik me heel goed te voelen, maar mijn humeur kan zo ineens omslaan...is niet makkelijk voor hubbie en de meiden.(((schaam, schaam)))
@beehappy, vervelend dat je humeur ook zo kan overslaan....gelukkig hebben jullie het bijgelegd.... welke film zijn jullie geweest? @all, gisteravond lekker op de bank gehangen, en filmpje gekeken....Avatar...daarna lekker bedje in gekropen, en vandaag lekker rustig aan doen...vakantie verder regelen...
Goeiemorgen meiden. Nou ben weer terug uit het fertiliteitscentrum. Goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat me eitje op springen staat en me vriend er niet is Goede nieuws is dat me lichaam zonder de metformine kan omdat ik ben afgevallen en me cyclus eindelijk z'n werk begint te doen Dubbel gevoel, maar goed we zien het wel. Moet a.s donderdag om 8.30 weer heen voor controle om te kijken of de eisprong is geweest. Nu maar eens koffie zetten en de wasmachine aanzetten.
Dazwa: super dat je met een ruggeprik de keizersnee mag 'doen'. Kun je jullie klein man zo snel mogelijk zien. Mooi buikje! Beehappy: fijn dat jullie Luna* nu officieel als ster is geregistreerd. Luukske: hihi, ik had af en toe ook zo'n @#$%-humeur toen ik zwanger was (volgens mn man dan, ik had er zelf geen last van). Renieta: balen dat je vriend er niet is, terwijl je je ei snel krijgt. Verloren ronden ws?!?
luukske, we zijn naar nanny macfee 2 geweest, kids vonden het echt een super leuke film! Renieta, dat is balen dat je vriend er niet is! Succes donderdag!
@beehappy, heb alleen deel 1 gezien... @nightelf, dus ik ben niet de enige....gelukkig.... merk zelf niet echt dat ik zo onuitstaanbaar kan zijn.... @all, mag morgen nog eens voor een echo...mocht van de gyn langs komen om me extra rust te geven
@all, net terug van het werk, lekker rustig aan de administratie bijgewerkt... vanochtend de echo gehad, en heb weer een mooie foto meegekregen, zit goed op schema, mag volgende week donderdag weer voor een echo, en dan ga ik onder controle van de gewone gyn...moet gewoon in het ziekenhuis blijven lopen ivm de risico's.... mijn fert arts was wel heel duidelijk, dat als ze op het werk problemen gaan maken, dan krijgen ze van haar een mooie brief, want moet het echt rustig aan doen....want ze vond 5 weken groeiachterstand bij 32 weken toch erg veel....
luukske, wat fijn dat jullie kleine uk mooi op schema ligt en dat je volgende week weer voor een echo mag. Super dat ze je zo goed in de gaten houden!
Hoi Meiden, Ik wil me hier even komen voorstellen... Sinds een aantal jaar weet ik dat ik pco heb, ik ben nog erg jong (wordt volgende week 22) mijn vriend en ik hadden in december besloten om een afspraak bij de gyn te maken om te kijken wat de mogelijkheden zijn, rond maart omdat we eerst nog op vakantie gingen. Toen ik terug kwam van vakantie was ik alleen erg ziek, ik dacht het zal de jetlag wel zijn, maar na een week nog steeds misselijk en moe deed ik een test en ja hoera zwanger! Helaas op 6,5 wk een miskraam gehad. Vorige week ben ik begonnen met de primolut en vandaag kreeg ik een echo om te kijken of ik echt mocht beginnen met de clomid, en alles zag er prima uit, dus ik neem morgen op cd3 mijn eerste tablet. Lijkt me leuk om te kletsen met meiden die hier nu ook in zitten...
@Luuske, dankjewel! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed? @All, meiden hebben jullie bijwerkingen gehad van de clomid? En op welk tijdstip nemen jullie het in? Of maakt dat weinig uit?
@mellak, ik had met name stemmingswisselingen en opvliegers van de Clomid....enne was wel flink bijgekomen.... ik heb ze altijd 's avonds genomen, maar het tijdstip maakt niet veel uit, echter had ik voor mijn gevoel er minder last van als ik ze 's avonds nam... ik voel me prima nu deze zwangerschap, moet gewoon rustig aan doen, maar dat lukt prima....
@Luuske, fijn dat je je goed voelt, en idd lekker rustig aan doen! Ik denk dat ik de clomid na het avond eten in neem, heb dan hopelijk ook minder last van bijwerkingen. Enne dat bijkomen zou voor mij niet zo heel erg zijn, ben aan de lichte kant vandaar.. Ik vind het wel spannend hoor, we zijn nu zeg maar echt begonnen... Na hoeveel rondes clomid was jij zwanger? Ik heb op cd11 weer een echo om te kijken of er een ei is..
@mellak, bij mijn zoon was ik in de 4e ronde Clomid (1e ronde van 100MG) zwanger, had wel van te voren een LEO gehad.... nu in sept 2008 gestart met Clomid 100, en volgende ronde meteen naar 150MG....in totaal iets van 14 rondes Clomid, en een paar MK verder.....de laatste was met mijn laatste ronde Clomid, had toen eigenlijk een klusverbod ivm 4 rijpe eitjes. na de MK in januari begonnen met spuiten van Fostimon en Pregnyl, en meteen opnieuw zwanger....