@Luuske, Jeetje wat een lange weg ben jij al gegaan zeg... Nu lekker zwanger en genieten... Ik hoop dat ik je snel mag volgen, maar realiseer me ook dat het nog wel eens een tijdje kan duren...
@mellak, ja helaas gaat het niet bij iedereen even snel....mijn collega is 4 dagen minder lang zwanger, heeft ook PCO en zou starten met de Clomid als ze de kuur Provera op had....na de Provera geen ongi, toch even getest, en bleek dus zwanger! voor mij en vele meiden hier is het helaas andere koek geweest....
goeiemorgen meiden, ik hou de pagina maar een beetje in eer, zodat hij niet te ver in de lijst komt te liggen...haha.... @hier, net wakker en nu alweer moe....gelukkig lekker weer, dus ga er even met de fiets op uit....Luka naar school brengen, en even wat boodschapjes in Duitsland doen.....
Sorry dat ik niet zoveel hier ben. Maar een vriendin van mij is dinsdag onverwachts overleden. Ben constant in tranen en vanavond gaan we afscheid nemen. DInsdag is de crematie. verder zit ik bijna een week na de inseminatie en voel nog niks dus we wachten verder rustig af! Liefs Ylona
Mellak: Welkom hier en hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op een beebje. Luukske: Hihi jij houdt het topic in ere, goed hoor. Ik ben even niet zoveel geweest. Shame on me. maar jou spreek ik natuurlijk sowieso bij de november mama's. Jojoba: Hoe is het met jou meis? je bent ook al even niet langs geweest. Joseetje: Jij in de wachtweken door een onverwacht ei, zou super zijn als je zwanger zou zijn meis, en niet weer het ziekenhuis in moet. Beehappy: hoe is het met jou? Voel je je lichamelijk al iets beter? Het is al ververvelend dat je geestelijk zo veel te verwerken heb als je dan ook nog andere klachten erbij hebt, is niet zo fijn, sterkte. Dazwa: Mooie buik meid, kun je trots op zijn! Verder ben ik het even kwijt meiden, sorry. Met mij gaat het goed, heb last van avondmisselijkheid en avondeten en koken is niet mijn favorite ding, maar het is voor een goed doel. Dinsdag hebben we de 2e echo, waar ik toch wel weer nerveus voor begin te worden. Hoop zo dat alles nog goed gaat met kleine Hope. Fijn weekend lieve meiden!
Mellak, welkom! Heel veel succes, ik hoop dat het snel raak mag zijn! Ylona, heel veel sterkte met het verlies van je vriendin...dikke knuf! luukske, fijn dat je ons topic in ere houd! Zora, kan me voorstellen dat je het heel erg spanend vindt dat je dinsdag de 2e echo hebt, ik hoop dat Hope zich van zijn/haar beste kant laat zien..succes! Wat betreft mezelf, ik ben nog niet helemaal opgeknapt en kom net van de huisarts...mijn bezinking was verhoogd en omdat wij in een gebied wonen waar een Q-koorts besmette boerderij is, word ik nu op Q-koorts geprikt...uitslag duurd ongeveer 2à3 weken
@ylona, jeetje meis wat erg....gecondoleerd!! @zora, met baby hope gaat alles goed....maar snap dat je je zorgen blijft maken....heb dat bij Luka niet zo gehad de 1e 20 weken, daarna begonnen de zorgen.... en nu....ben gewoon super blij met mijn fa, dat ik zo vaak kan komen....en zal bij de gyn ook gewoon regelmatige controles krijgen, en mocht er iets zijn, zal ik toch naar het academische ziekenhuis doorverwezen worden... jij gaat naar de verloskundige? @beehappy, baal dat het nog niet echt beter gaat....enne, ik hoop dat het geen Q koorts is.... @all, ga even wat opruimen, poetsen....enne morgen hebben we een vrijgezellenfeest, dus zal een zwaar weekend worden....
@Luuske, Wat een geluk voor je collega zeg! Lijkt me wel leuk dat jullie zo dicht op elkaar zitten... @Ylona25 Gecondoleerd met het verlies.. Heel veel sterkte de komende tijd!! @ Zora, dankjewel! Jij veel succes dinsdag met de echo, en verder lekker genieten!! Ik ben het even kwijt hoor, maar hoe lang heb jij er over gedaan om zwanger te worden? En was heb je daarvoor medicatie genomen? Sorry weet het echt ff niet.. @Beehappy76, Dankjewel! Jij veel sterkte, ik hoop dat je snel opknapt en geen Qkoorts hebt! Trouwens lang wachten zeg op de uitslag... @All, nog geen bijwerkingen van de clomid! Dus daar ben ik blij mee!
Hoi meiden... he eh even een teken van leven.... ben hier toch gevloerd geweest door de griep..... ppfffff niet normaal.... josefien en hubbie ook dus het was hier echt een ziekenboeg... en ik moest natuurlijk mijn 1e week op nieuwe baan.... nou ik ben helemaal blij.... heb een superrooster..... en het gaat hardstikke goed... geen werkdruk meer..... voel me als herboren.....heerlijk... wat een opluchting zeg,, ben aan het wachten op mijn nod.... die is eigenlijk zo maandag dinsdag... maar ik had hem wat verder gezet.... maar ik moet maandag ook de intake in het zh.... dus ik doe maandagmorgen maar wel fff een testje... ik voel niks..... maar dat zegt bij mij dus ook niks..... gr Jose
IS niet fijn Joseetje iedereen ziek. Ik hoop dat jullie snel beter zijn. HIer is het nog zwaar. Gisteren ben ik bij haar geweest en het is zo onwerkelijk.Ze lag er mooi bij maar het was haar niet. NOrmaal lacht ze altijd en dat miste je nu gewoon echt. Het blijkt trouwens dat ze is overleden aan het meningokokkenbacterie. Zondag wilde de huisarts eerst niet komen en toen hij geweest is heeft hij gezegd ziek maar goed uit want het is een griepje. Mijn vriendin voelde zelf al aan dat het helemaal niet goed ging en heeft dus ook veel pijn gehad. Dinsdag is ze met spoed naar het ziekenhuis gereden. Als dat zondag gebeurd zou zijn had ze waarschijnlijk nog geleefd! Wat een K*T dokter zeg. Dinsdag is de crematie en daar zie wel tegenop! Gisteren waren er onwijs veel mensen en iedereen heeft wat op de deksel van haar kist geschreven als laatste groet! Liefs Ylona
@Ylona, Ik ben hier gewoon stil van..... Wat een vreselijke tijd moet jij nu hebben, het enige wat ik kan doen is je ontzettend veel sterkte wensen!
@joseetje, beterschap met de ziekenboeg.... fijn dat je werk zo lekker bevalt... hoop dat je maandag gewoon je afspraak kunt verzetten naar een afspraak voor een echo....duim duim duim @ylona, kan me voorstellen dat iemand anders is dan je gewend bent, toen mijn pa in aug is overleden lag daar ook een andere man in de kist voor mijn gevoel.... veel sterkte komende week, zal echt niet makkelijk zijn.... @mellak, helaas kunnen de bijwerkingen nog komen....maar misschien komen ze wel niet....succes! @all, net Luka naar mijn moeder gebracht, ga nog een uurtje liggen, en dan op naar de workshop grieks koken en het stapavondje voor het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje...moet eerlijk bekennen, dat ik niet veel zin heb....
Ylona, meis wat vreselijk...heel veel sterkte! Mellak, ik hoop dat de bijwerkingen ook niet zullen komen! joseetje, beterschap daar met de ziekenboeg! Fin te lezen dat je blij bent op je nieuwe/oude werkplek! luukske, hihi erg kan dat soms zijn dat je ergers echt geen zin in hebt, ik hoop dat het toch erg gezellig gaat worden!
Ylona, tjee wat een vreselijk verdrietig nieuws dit zeg! En wat schrikken? En dat het idee dat het niet zo had hoeven zijn, maar daar heb je dan helemaal niks meer aan, dat maakt het alleen maar wranger. Helaas hoor je vaker zulk soort verhalen. Ik wens je heel veel sterkte, dikke knuffel. Luukske, je kindje loopt dus mooi op schema. Heerlijk! Ook fijn dat je zo vaak op controlle mag. Wat genieten. Enne waarom heb jij geen zin in dat vrijgezellefeestje? Zora, och die zenuwen elke keer weer voor een echo. Maar met kleine Hope gaat het goed hoor. Zo is het gewoon. Mellak, welkom hier. Hier 4 rondes Clomid gehad, waarvan elke keer een dosering hoger. Sloeg niet echt aan bij mij, behalve dan de bijwerkingen als enorme opvliegers! Mocht daarna "gelukkig" over op het spuiten van puregon en pregnyl en 4e ronde.... Raak! Jojoba, en jij zomaar een spontaan ei? Zal het de paasdagen zijn geweest? Wordt dit de gelukstreffer voor jou? Oh ik hoop het zo... Sorry dat ik me hier zo weinig meld. Had een gezellig drukke week en soms gewoon geen zin om ZP te bezoeken. In die zin dat ik gewoon onderuitgezakt voor de buis wilde hangen haha. De kleine is soms onwijs druk, dan voel ik haar bijna de gehele dag door om vervolgens weer een dag of 2 heel rustig te zijn. Dan maak ik mij natuurlijk meteen zorgen, maar begreep dat dat in het begin nog zo is. Volgens mij moet ze dan ook weer bijkomen van haar activiteiten. Deze kunnen ook behoorlijk zijn hoor, dan zie je mijn hele buik op en neer gaan. Was disndagavond naar de voorstelling van Marcmarie Huijbrechts. Erg gelachen. een paar keer ging hij zingen en dag ging zij bewegen in mijn buik, dus volgens mij houdt ze wel van een muziekje...
Fijn dat het zo goed gaat met je kindje Leonizzie. ik heb vandaag een brief gehad van het UMCG dat ik 26 april een tweede afspraak heb. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen allemaal en of ik medicatie meekrijg (clomid). Ik ben kapot en ga lekker op de bank naar move like michael jackson kijken! Liefs Ylona
Ylona, oh dat wordt weer een spannende periode. Ben ook benieuwd hoe snel ze verder met je gaan. Joseetje jou straks helemaal vergeten. Fijn dat je beter bent, maar nog fijner dat het zo goed gaat met je werk. Helemaal super. Hopelijk breekt er nu voor jullie een rustige en vooral gezonde periode aan!
He Leonizzie, wat leuk dat het zo goed gaat allemaal.... hahaah ik herken het wel wat je schrijft... zat zelf vlak voor de bevalling in een kerk met een bruiloft... en toen ging dat orgel keihard spelen... toen ging josefien echt tekeer... zels de koster betrapte ik erop dat hij naar m,n buik keek...deed gewoon zeer aan m,n ribben Jojba he? wat lees ik nou??? jij ook een laat verassingspaasei??? wat goed zeg... nou de duimpjes laten we maar weer flink draaien. Ylona jasses wat een naar bericht... lijkt me echt schokkend zoiets... gecondoleerd meid... zal best even een pittige tijd worden..raar is dat he? als de ziel dan vetrokken is dan is zo,n lichaam echt alleen maar een omhulsel...ik heb dat ook zo ervaren... Luukske lekker een vrijgezellenavond?? oh je hebt geen zin lees ik... nou dan doe je toch lekker rustig aan.... spaatje blauw....wat fijn dat alles zo goed gecontroleerd word.. Zora jouw kleine hope doet het gewoon hardstikke goed.... en jeetje wt gaat de tijd toch snel.... ben je al een beetje aan het idee gewend? en stiekem al babykamer ideetjes aan het opdoen? Dazwa alles goed meid???? hier alles z,n gangetje... ben nu heerlijk 4 dagen vrij en ben gisteravond uit geweest en morgen ga ik met een vriendinnenclubje naar een vriendin ver weg... en schoonmams heeft op josefien gepast dus kon ik even uitslapen... en die engel heeft ook nog mijn ophoping was van 3 weken weggewerkt..... poeh..... heerlijk hoor... volgens mij zijn ze bezorgd dat ik het niet meer trek.... mijn nod is eigenlijk rond de 12e 13e zoiets.... ik vind het nu toch wel spannend worden hoor..... stel je toch eens voor dat het echt zo zou zijn....... ik ben vreselijk in huis aan het ruimen.... soort hoera we gaan de mmm weer in en nu zorg ik ervoor dat ik als ik zwanger ben niets meer hoef gevoel.... de kamer waar josefien dan ik gaat slapen is al praktisch klaar... nou ja in zoverre dat ik niet een hele verhuizing ,verbouwing hoef te doen... is toch wel een lekker gevoel... vond die verbouwing in huis die net op tijd af was en 2 maanden te lang duurde echt zo zonder van mijn zwangerschap xx jose
@Luuske, Nog steeds geen bijwerkingen, hoop inderdaad dat het zo blijft! Hoe was het vrijgezellenfeestje? @Beehappy76, ik hoop het ook niet! Tot nu toe nergens last van... @Leonizzie, Vervelend zeg dat het bij jou niet aanslaat, hoop dat dat het bij mij wel gaat doen! Maarja ik moet me natuurlijk wel realiseren dat de 1e ronde bij bijna niemand met clomid raak is! Ik heb gelukkig nog geen bijwerkingen, maar kan me voorstellen dat het voor jou geen pretje is geweest. Voel je je nu goed? Zal wel een swingende baby worden haha... @All, hier alles rustig.. geen bijwerkingen! Vrijdag voor fm na het ziekenhuis, zit dan op cd11, weten jullie hoe groot het eitje is als je op cd11 zit, of verschilt dat per persoon heel erg?
@mellak, bij mij zat op cd 11 met Clomid weinig,dus rond de 10-11 MM maar daarna kregen ze een groeispurt en op cd 15-17 had ik mijn eisprong, en dan waren de eitjes soms wel 25-28MM @all, gisteren was erg vermoeiend, 's middags hebben de meiden een wandeling van 12 kilometer gemaakt, dieheb ik overgeslagen en heb toen Luka naar mams gebracht... om 4 uur begon de kookworkshop "grieks", ze hadden 17 gerechten uitgezocht, dus was flink wat te doen, met 8 meiden....uiteindelijk waren we rond 23 uur klaar met de workshop en het eten...daarna naar Sittard gaan stappen, zijn de mannen daar toen tegemoet gekomen en zijn uiteindelijk pas rond 4 uur vanochtend in ons bedje terecht gekomen, vond dat ik het niet kon maken om meteen na de workshop weg te gaan, want moest dan ook hubbie wegslepen bij het feestje voor zijn broertje....ach ja, het was uiteindelijk wel gezellig, maar erg vermoeiend....waren ook pas rond 12 uur wakker, en daarna weer in slaap gevallen, uiteindelijk Luka om half 4 opgehaald, en hubbie ligt nu alweer 1 uurtje te knorren op de bank, en ik werk even de mail bij, en dan lekker op tijd mijn bedje in....moet morgen werken(4 mensen een spuitje zetten en daarna de admin bijwerken op kantoor). Luka blijft morgen voor het eerst over op school, dus ben benieuwd....gelukkig heeft hij genoeg vriendjes die regelmatig overblijven, dus zal wel meevallen(hoop ik, want heb gezegd dat ik dat overblijven niks vind, maarja nu gaat het even niet anders, en het is 1 dag in de week!).