Hoi meiden, ben ik weer! @ Beehappy: Huh? Q koorts? Hopelijk is dat niet wat je hebt. Vervelend dat je zo lang op de uitslag moet wachten. Even een dikke knuffel voor jou, die kun je wel gebruiken. @ Luukske: Tsja ik durf er gewoon niet van uit te gaan dat alles goed is. Zal de hele zwangerschap wel spannend blijven. En ja, volgens mij ga ik na de echo morgen gewoon naar de VK. Die zit echt maar 2 min. lopen bij ons vandaan, dus das wel lekker. Vrijgezellenfeest klinkt leuk inderdaad maar vermoeiend, wisten ze allemaal al dat je zwanger bent of niet? @ Mellak: Kon je ook niet weten denk ik, ik ben hier niet zo heel veel geweest afgelopen weken. Het staat trouwens ook boven mijn banner. Wij zijn 3 jaar bezig geweest, waarvan 1 zelf geprobeerd en ruim 2 in het ziekenhuis. Eerst PCO geconstateerd, later ook slecht zaad, HSG gehad, kijkoperatie gehad, daarna 6 x IUI, 2 x afgebroken IUI, 1 IVF en 1 ICSI. En door de ICSI zwanger geraakt. Bij de IUI's heb ik clomid en Pregnyl gebruikt, bij de IVF en ICSI gebruikte ik Decapeptyl, Puregon en Pregnyl (allemaal dmv injectie). Ik hoorde eigenlijk niet meer in dit topic maar ben net als bv Beehappy blijven hangen...... Fijn dat jij geen last hebt van bijwerkingen. Houden zo. Bij mij was follikel meestal al aardig groot op cyclusdag 11. maar is niets over te zeggen, verschilt echt per persoon. @ Joseetje: Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Zal een hele opluchting voor je zijn. Bijna 15 april, spannend hoor! Ik ben al een beetje aan het idee gewend, maar nog niet helemaal hoor, het is zo ongelooflijk. We hebben al wel ideeen voor de babykamer etc, maar doen alles rustig, willen neits overhaasten. @ Ylona: Kan me voorstellen dat je nu door een erg meoilijke tijd gaat. En zo verdrietig dat dit voorkomen had kunnen worden door de HA. heel veel sterkte meis! @ Jojoba: Hoe is het met jou meis? Je houd je ook een beetje rustig zie ik. Groot gelijk hoor, maar we denken aan je. Knuffel! Edit: We hebben de echo morgen om half tien ipv half vijf. Scheelt weer. Jullie horen eht morgen wel. Pfff blijft spanennd hoor!
@all, Luka vond het overblijven erg leuk, dus dat kan erin blijven....gelukkig.... ik ben wel kapot moe, heb tot kwart voor 3 op mijn werk gezeten,vanaf 8 uur, en ben dat gewoon niet gewend.... ga even de mail bijlezen en dan naar bedje of de bank.... @zora, succes morgen.... de meiden wisten idd al dat ik zwanger ben, hubbie kon het niet meer voor zich houden....
Zora heel veel succes morgen, maar ook heel veel plezier! Luukske wat fijn dat het overblijven goed ging, heb je wel lekker de hele dag. Mellak, oh meid hoop dat het niet te erg wordt bij 50 mg. Maar alles voor het goede doel he? Als het maar werkt.
@leonizzie, hoe gaat het met het kleintje in je buik? @nightelf, je hebt weer leuke foto's op hyves staan van de kleine meid, erg leuk om te zien! @zora, succes dadelijk! @all, wilde gisteren grey's anatomy en verborgen gebreken kijken, nou heb niet meer dan een zwart beeld gezien.... ben nu nog steeds moe.... overmorgen weer voor een echo, en dan mag ik over naar de normale gyn!
Zora succes, maar vooral veel plezier met je echo!!! luukske ken het hoor ben nog steeds moe. Op naar het mooie weer
@redu, idd op naar het lekkere weer....hier schijnt de zon wel, maar is toch nog fris.... je hebt alweer bijna de 20 weken echo...wanneer heb je hem precies? spannend!!
Zopra heel veel plezier vandaag met het kijken naar jullie kleintje. ben heel benieuwd!!!! Redu alles goed meid. Luukske heerlijk dat je snel over mag naar de vlos... hier weer officieel de mmm in.... ik vind het zo gek.... zat daar met zo,n ander gevoel gisteren.... vol vertrouwen ipv bijna ziek van de zenuwen... hubbie moet zwemmers weer inleveren, ik krijg de 27e een echo en gisteren is er bloed afgenomen.... spannend hoor.... oja en ik ben natuurlijk aan het wachten op mijn nod..... die zou zo vandaag morgen of overmorgen moeten zijn... maar ik denk dat ik ongie ga worden.... ik heb me toch een opruimwoede... dat is niet normaal... heb afgelopen 3 dagen werkelijk het hele huis ondersteboven gekiept..... dus ik kom nu voor het echie hier weer meeschrijven gr Jose xxxx
@joseetje, spannend zo rond je NOD!! ben benieuwd....hoop dat je de MMM net voor zult zijn... en mocht het zo zijn dat die MMM weer opnieuw moet beginnen, dan duim ik dat het snel opnieuw raak mag zijn....
Ego: Meiden! Goed nieuws. Onze beeb is 2 cm gegroeid en ik kwam weer op 2 dagen verder, dus pas zo mijn banner even aan. Verder een prachtig kloppend hartje en wat getrappel te zien. We zijn zielsgelukkig. Ik zal vanavond even de echo inscannen.
@Zora: wat ontzettend fijn om te lezen, wat een opluchting @Joseetje: wat spannend dat jullie er weer voor kunnen gaan, zal wel een gek gevoel geven @Luukske: Fijn dat Luka het overblijven leuk vond en een lekker idee dat je straks naar de gewone gyn mag. Ben zo blij voor je na alle tegenslagen! Hier gaat het nog steeds goed! Ik ben zo trots op mijn ieniemienielichaam.. Had echt niet gedacht dat ik nu, met bijna 30 weken, nog kon functioneren.. Al heb ik vandaag wel wat gekneusde ribjes want volgens mij hield er iemand 's nachts een feestje in mijn buik. Het is dat manlief al sliep (en snurkte) en het donker was, anders had ik de videocamera er bij gepakt. Echt bizar gewoon. Wel lijk ik mijn bekken meer te voelen, vooral tijdens het liggen. Omdraaien voelt dan alsof het wat gekneusd is. Maar he, ik klaag niet, ik hoop echt dat mijn lijf zo door blijft gaan.. Het kamertje is nu echt zo goed als af, hierbij een foto, de rest gooi ik straks in mijn album:
@dazwa, wat een pracht kamertje!!! enne idd super dat je lijf zo goed meewerkt om het vol te houden....
Dazwa; Prachtig kamertje meis. En wat goed dat je lijf zo meewerkt. Kan je inderdaad trots op zijn. Hier net de vk gebeld. Mag donderdag al komen en krijg dan gelijk weer een echo. Dit keer uitwendig, dus ben benieuwd. Ik krijg dan met 12 weken geen echo, maar ze plant voor ons dan een extra echo met 14 weken en krijgen daar dan de DVD van mee. Jopoe! Nu al zin in, maar eerst op naar donderdag!
Hebben jullie trouwens ervaring met de rhesus dinges? Ik schijn bloedgroep O negatief te hebben en dan doen ze preventief een rhesusinjectie geven ofzo? Ik moet vrijdag weer terug dus zal het dan wel horen, vorige keer eigenlijk helemaal vergeten, stom he.
Ik zelf (nog) geen ervaring mee. Maar volgens mij zijn mijn broer, zus en ik alle drie rhesus kindjes alleen mijn zusje niet. Wij hebben namelijk alledrie de bloedgroep van mijn vader en mijn zusje de bloedgroep van mijn moeder.
Hallo allemaal! Kom me ook nog eens een keer melden. @Zora: fijn dat de echo goed was! @Luukske: hoe gaat het nu met jou? Veel last van kwaaltjes? @Dazwa: fijn dat je lichaam het nog zo goed volhoudt. Hier geen gekneusde ribben, maar wel ook een drukke beeb in buik. Vannacht ook een paar keer wakker geworden, dat ik het een en ander voelde uitsteken. Kan op zich wel nog redelijk slapen (even afkloppen...), al wordt omdraaien in bed wel steeds lastiger. @joseetje: veel succes en hopelijk snel een brusje voor jullie Josefien! Moet zo op controle bij de VK, misschien dat ik daarvoor nog even kom reageren, anders tot gauw!
Zora: gefeliciteerd!!!! Echt geweldig dat het allemaal zo goed gaat. Geniet ervan. Yvy: voor jou schiet het ook al mooi op. Dazwa: wat een prachtig kamertje! daar kan jullie kleine man vast heerlijk slapen Wat hebben jullie dat trouwens handig opgelost met het ledikantje, door er een soort van hekje van te maken, zodat jij er ook makkelijk bij kunt. Hopelijk houdt je lichaam het ook de laatste weken nog goed vol! Ik ben vanochtend weer met Amber naar het cb geweest. Ze blijft een klein, dun dametje. Ze is nu 6480 gram en 63 cm.
Hoii meiden, zora fijn dat je echo zo goed was. hier alles ok 26 april hebben we de 20 weken echo, de tijd vliegt. Maar eerst gaan we overmorgen lekker een weekje op vakantie naar het zonnige egypte.8) ff bijtanken. verder gaat alles goed hier, kindje groeit tot nu toe goed en hoop dat het zo blijft en brusje beweegt lekker. Emily ook helemaal ok. groetjes redu